Forum > LIMBURG

Hechtel Eksel, Casa Blanca

(1/1)

mechelen:
Casa Blanca

Eindhovensebaan 52
3940 Eksel


http://www.casa-blanca.be

Vanderbeffen:
Voor mij een heel eind rijden, maar ik ben er enkele keren geweest met een meisje dat ginds in de buurt woont, en al bij al is het hotel mij wel bevallen. Je mag niet te nauw kijken naar de details, misschien ook afhankelijk van welke kamer je hebt, maar 40 euro voor de volle 6 uur is natuurlijk wel een scherpe prijs. Ook de automaat om te betalen is een pluspunt als je van discretie houdt. Ruime parking, garages. Als ik in die buurt date, ga ik er opnieuw naar toe.

ikke1974:
Helemaal eens met de voorgaande reactie. Is mijn favoriete datingplaats. Veertig euro is inderdaad geen geld, zeker niet omdat je tot 6 uren kunt blijven. Inderdaad veel privacy (binnen toch, alles is geautomatiseerd), maar hier heb ik toch 1 opmerking. Naast het pand ligt de autokeuring en wanneer je (zoals ik) in de ruimere omgeving woont en het risico loopt dat er bekenden hun auto laten keuren dan is het toch even spannend bij het binnengaan en/of in- en uitrijden.

Maar globaal echt een aanrader!

Vanderbeffen:
Dat kan ik me voorstellen, ikke1974, maar ik woon dus echt wel ver uit de buurt. Ik kom er omdat mijn vriendinneke er dicht bij woont, maar mijn auto kennen ze er gelukkig niet. Prijs/kwaliteit vind ik het er heel ok.

Wij zijn er de vorige keer de volle 6 uur gebleven, en dan betaal je toch eigenlijk bijna niets he, uitgerekend per uur. Grappig is wel dat hun geluidsisolatie niet zo bijster effectief is. We hebben vorige keer op die 6 uren toch wel aardig wat meisjes en jongetjes horen klaarkomen :-)  Maar dat stoort eigenlijk niet. Iedereen komt er immers hetzelfde doen.



Vanderbeffen:
Ondertussen heb ik 'ontdekt' dat er zelfs blijkbaar geen sluitende controle is op die 6 uur die je er mag verblijven. We zijn er al eens een hele nacht gebleven. Niemand die op de deur kwam kloppen. En bij het buitengaan vroeg de automaat naast de deur ook geen extra geld.  :lol_hitting:
40 euro voor een ganse nacht van wel 10 uren, het is geen geld. Nu ja, ik ben er ondertussen al vaak geweest, dus ik beschouw het als een geste voor een goeie klant  :dance2

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie