Auteur Topic: Schippersstraat 13/1 - Schippersstraat 41/2, Veronica  (gelezen 21585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline morewood23

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1 - Schippersstraat 41/2, Veronica
« Gepost op: 31 mei 2015, 15:22:06 »
Waar blijven de recensies over veronica? Ziet er alvast een beauty uit
« Laatst bewerkt op: 4 november 2015, 03:01:51 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 11/1, Veronica
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2015, 23:42:09 »
Veronica doet nu de avond/nachtshift op SS11/1.
Nu is het nog wachten op een recensie... Nietwaar morewood23 ????

Het enige dat IK over haar kan vertellen is dat ze me een dik jaar geleden flink heeft laten schrikken :-\ toen ze een (plastieken) waterflesje tegen mijn kuit gooide op het moment dat ik  een praatje aan het maken was met haar toenmalige overbuur Flori (SS38/5) die blijkbaar het doelwit was van die "aanslag". Beide dames hadden eerder samen in SS38 gestaan en daar waren blijkbaar problemen :017: uit voort gekomen...
« Laatst bewerkt op: 9 oktober 2015, 00:05:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline morewood23

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 11/1, Veronica
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2015, 15:20:57 »
Veronica doet nu de avond/nachtshift op SS11/1.
Nu is het nog wachten op een recensie... Nietwaar morewood23 ????

Het enige dat IK over haar kan vertellen is dat ze me een dik jaar geleden flink heeft laten schrikken :-\ toen ze een (plastieken) waterflesje tegen mijn kuit gooide op het moment dat ik  een praatje aan het maken was met haar toenmalige overbuur Flori (SS38/5) die blijkbaar het doelwit was van die "aanslag". Beide dames hadden eerder samen in SS38 gestaan en daar waren blijkbaar problemen :017: uit voort gekomen...


Dat zo een lieve dame, zo avressief uit de hoek kan komen? Had ik niet van haar verwacht. Tijdens mijn bezoekjes aan haar, was ze steeds zeer lief en geduldig. Ze nam steeds haar tijd en keek nooit op haar klok. Ben al eens 40 miniten bij haar geweest voor 50 euro. Meerdere standjes waren mogelijk. Toppertje. Enkel vingeren liet ze niet toe, maar tijdens het voorspel was ze zichzelf stevig aan het vingeren op mijn vraag.

Offline morewood23

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 11/1, Veronica
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2015, 15:23:10 »
Veronica doet nu de avond/nachtshift op SS11/1.
Nu is het nog wachten op een recensie... Nietwaar morewood23 ????

Het enige dat IK over haar kan vertellen is dat ze me een dik jaar geleden flink heeft laten schrikken :-\ toen ze een (plastieken) waterflesje tegen mijn kuit gooide op het moment dat ik  een praatje aan het maken was met haar toenmalige overbuur Flori (SS38/5) die blijkbaar het doelwit was van die "aanslag". Beide dames hadden eerder samen in SS38 gestaan en daar waren blijkbaar problemen :017: uit voort gekomen...


Dat zo een lieve dame, zo avressief uit de hoek kan komen? Had ik niet van haar verwacht. Tijdens mijn bezoekjes aan haar, was ze steeds zeer lief en geduldig. Ze nam steeds haar tijd en keek nooit op haar klok. Ben al eens 40 miniten bij haar geweest voor 50 euro. Meerdere standjes waren mogelijk. Toppertje. Enkel vingeren liet ze niet toe, maar tijdens het voorspel was ze zichzelf stevig aan het vingeren op mijn vraag.

Jammer dat ze verhuist is naar de nachtshift. Zou dit een teken aan de wand zijn. Misschien meer klanten tijdens de nacht dan overdag. Hopelijk is dit niet het begin van een mogelijk vertrek uit het SKW.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1 Veronica
« Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2015, 13:32:09 »
Veronica al een paar keer gezien in de avond/nachtshift op SS13/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 13/1- Schippersstraat 41/2, Veronica
« Reactie #5 Gepost op: 4 november 2015, 02:58:37 »
Veronica blijkt nu beide shiften te combineren: overdag heb ik haar gezien op SS 41/2 zonder het gebruikelijke naambordje :017: en de daaropvolgende avond/nacht  op SS13/1 mét naambordje... ! Dan maar tweede adres toegevoegd.
« Laatst bewerkt op: 4 november 2015, 11:29:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 13/1 - Schippersstraat 41/2, Veronica
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2017, 00:19:12 »
ik heb op 13-1 in de avond een slanke knappe volgens mij Roemeense donkerblonde of brunette met lange haren bezocht. En dat was ca. 3 weken geleden. Dat een prima bezoek, pijpen wat goed, anaalspel bij mij, beffen en tepelspel. Ik ben haar naam kwijt, maar Veronica kan het geweest zijn maar ben niet 100% zeker...