Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

SARAH (Dominikaanse)

<< < (2/4) > >>

Taylor:
Dame zit tegenwoordig in GT, samen met een vriendin van haar. Weet alleen niet hoe die heet, maar heeft ook in Sixsens gewerkt

brombeerzuid:

--- Citaat van: Taylor op 27 maart 2018, 17:32:29 ---Dame zit tegenwoordig in GT, samen met een vriendin van haar. Weet alleen niet hoe die heet, maar heeft ook in Sixsens gewerkt

--- Einde van citaat ---

@taylor
Zou dat Danielle kunnen zijn een goed lachse dominicaanse vollere meid, met mooie borsten. :movingtits

sexmachine:

--- Citaat van: brombeerzuid op 27 maart 2018, 19:35:46 ---
--- Citaat van: Taylor op 27 maart 2018, 17:32:29 ---Dame zit tegenwoordig in GT, samen met een vriendin van haar. Weet alleen niet hoe die heet, maar heeft ook in Sixsens gewerkt

--- Einde van citaat ---

@taylor
Zou dat Danielle kunnen zijn een goed lachse dominicaanse vollere meid, met mooie borsten. :movingtits

--- Einde van citaat ---
Daniella was zaterdag doogewoon in SixSens (honderd percent zeker), en ik dacht toch ook Sarah daar gezien te hebben (of ben ik nu seniel aan 't worden).... strange ....

Taylor:

--- Citaat van: sexmachine op 27 maart 2018, 20:00:24 ---
--- Citaat van: brombeerzuid op 27 maart 2018, 19:35:46 ---
--- Citaat van: Taylor op 27 maart 2018, 17:32:29 ---Dame zit tegenwoordig in GT, samen met een vriendin van haar. Weet alleen niet hoe die heet, maar heeft ook in Sixsens gewerkt

--- Einde van citaat ---

@taylor
Zou dat Danielle kunnen zijn een goed lachse dominicaanse vollere meid, met mooie borsten. :movingtits

--- Einde van citaat ---
Daniella was zaterdag doogewoon in SixSens (honderd percent zeker), en ik dacht toch ook Sarah daar gezien te hebben (of ben ik nu seniel aan 't worden).... strange ....

--- Einde van citaat ---

Ik ben haar net echt tegen gekomen in GT. Heb haar nog gevraagd hoe ze heette in Sixsens en ze bevestigde Sarah. Ze zei ook dat ze al 2 weken in GT zat. Ik weet niet of haar vriendin Daniella heet. Ze is on elk geval een stuk donkerder dan Sarah en wat slanker. Sarah heeft een kont waar di van Dani wel 2 keer inpast, dus zo moeilijk is het niet om slanker dan haar te zijn  ;D :lol_hitting: PS, over jouw geestelijke gestelheid doe ik geen uitspraken, SM :lol

brombeerzuid:

--- Citaat van: sexmachine op 27 maart 2018, 20:00:24 ---
--- Citaat van: brombeerzuid op 27 maart 2018, 19:35:46 ---
--- Citaat van: Taylor op 27 maart 2018, 17:32:29 ---Dame zit tegenwoordig in GT, samen met een vriendin van haar. Weet alleen niet hoe die heet, maar heeft ook in Sixsens gewerkt

--- Einde van citaat ---

@taylor
Zou dat Danielle kunnen zijn een goed lachse dominicaanse vollere meid, met mooie borsten. :movingtits

--- Einde van citaat ---
Daniella was zaterdag doogewoon in SixSens (honderd percent zeker), en ik dacht toch ook Sarah daar gezien te hebben (of ben ik nu seniel aan 't worden).... strange ....

--- Einde van citaat ---

Had haar de laatste keren dat ik in ss was niet meer gezien.
Of je seniel aan het worden bent, tsja, tsja?
De slumme, laufgast, suikeroompje  incedenten,
Beginnen op je harsens in te werken :lol

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie