Auteur Topic: Mali, Roemeense  (gelezen 43230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Gepost op: 29 juli 2013, 21:38:07 »
MALI, naja, u kan al enigszins de vreugde op m'n rotsmoel bedenken toen dit ukkiepukkie me haar werknaam toefluisterde, voor de gelegenheid was ss voor onbepaalde tijd Oeganda uit Mozambique  :111:, bekt lekker weg ter voorstelling. Kort van stuk is van toepassing op dit dametje: 1m48, noumoe. Kort van stof was haar rokje, kort van geheugen klaarblijkelijk ss want dit dametje had blijkbaar vorig jaar ns een weekje in Samya gewerkt, doch daar had ik haar waarschijnlijk simpelweg over het hoofd gezien verontschuldigde ik mezelf toen ze aangaf dat ik toen generlei interesse in haar vertoonde. Duidelijk niet erg opgezet met lengtegrapjes dit meisje want gaf ze me daar een por tussen (toegegeven de onderste  :-P) de ribben. Egal, de stimmung was goed, Mali spreekt beter Duits dan de meerderheid der Malinezen, en ss kwam met z'n behaard weerhakenduits voor een Mozambikaan ook niet slecht uit de verf. Aldus was het dus een gebrabbel van jewelste dat an sich wervend te noemen was. Een beetje schelmachtig is ze wel, doch generlei in vervelende zin. Bovendien een liefhebster van ganja, naja, die kun je d'r maar bijhebben denk ik dan. Na wat gewauwel en geknuffel voor ongediplomeerden naar een kamer getogen ter verderzetting van de ineengeknutselde Afrikaanse connectie. Een kleine tongzoenbattel volgde, nekpijn jongeh, en dat verbeterde er niet op toen ze haar hakschoentjes uitdeed op m'n verzoek, tering. Ik gokte 1m51 eerst wat me op een klapzoen op m'n navel kwam te staan, de corrigerende 1m37 werd iets minder vrolijk onthaald en als straf begon ze maar meteen te pijpen  ;D, naja, wat te doen... Redelijk wat gekkigheid dus en de stimmung was goed, TZ goed (ietsje te hektisch naar m'n meug somtijds, doch na wat bijsturing besser), PZC goed zonder meer, veel tonginzet, afwisselend, enkel Eierlecken is blijkbaar niets voor kleine meisjes, al deed ze toch een verdienstelijke poging tot na bevraging ditaangaand  :111:. Lecken/fingern möglich, NMC goed tot zeer goed, participatief, TZ und nähe dabei, veel gekkigheid, en allesbeschouwd een zéér degelijke sessie die een uurtje in beslag nam, en de goeierd bleek tevreden met 80E, zo moet dat zijn... Leuk meisje, lekker dollen en service zonder zwaktepunten, naja, weinig redenen tot mopperen dus... Aanbevelenswaardig mits gute laune... Mali, Roemeense, 1m48, A-cups, lange zwarte gladde haren, tattoo met bloemen op de zij ofzo, nog een tattootje ergens maar sla me dood waar, spreekt prima Duits, weinig tot geen Engels...werkt slechts 3 dagen per week normaliter...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2013, 21:41:27 »
..en allesbeschouwd een zéér degelijke sessie die een uurtje in beslag nam, en de goeierd bleek tevreden met 80E, zo moet dat zijn... 
Zijn er nog veel dames die 75/uur vragen ?

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2013, 22:01:07 »
Geen idee, begin zelden zelf over prijzen, toch een moodkiller dunkt me... maar ik schat dat het overgrote deel der dames 100 E bezigt, en hoogstwaarschijnlijk ook Mali zoals ik van anderen vernam... doch zoals algeheel bekend is ss geen fan van dergelijke zaken, maar ga er maar vanuit dat minstens 66% vd dames 100E vraagt (minimaal), ook bijvoorbeeld Nora die netjes aangaf dat 100E haar tarief was...zal in algemene post één dezer dagen wel een algeheel beeld trachten te schetsen...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2014, 18:51:01 »
==> PSR (al enkele maanden dixit onderdeurtje zelve), zelfde werk)land)naam...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Reactie #4 Gepost op: 25 december 2014, 20:24:21 »
Zaterdag 6 december een kamertje gemaakt met dit lekker poppetje (ze is er dus nog).

 Al vaak voorbij zien wandelen maar zonder echt aandacht aan haar omgeving te geven, alsof ze steeds gericht ergens heen ging.

 In de grote loungeruimte maar eens op hetzelfde bankje gaan zitten want die lekkere lolita body liet mijn blik niet meer los. Ze droeg enkel een klein broekje (dat ze later gebruikte om haar haren in een staartje te binden). Mooie tietjes, lief gezichtje, iets waarmee je alleen al voor mee op kamer wil gaan... inclusief de verwachting dat ze wel heel erg nauw zou zijn bij het neuken...

 Op een gegeven moment vroeg ze wat ik ging doen en ik gaf aan dat ik de kino ging zoeken en of ze me daarbij wilde helpen. "Makkelijk, de kino is die kant uit", zei ze, en ze wees richting kino met een stoute glimlach. Ook nog gevoel voor humor en een plagerijtje dus... Nog effe gekletst en weer vroeg ze wat ik ging doen. Ik zei: " Naar de kino toch? Maar goed dat ik nu weet waar die ligt...". Tja, beetje plagen kan ik ook...

 Uiteindelijk toch maar samen naar de kino gegaan, alwaar ze me wat streelde en begon te pijpen, maar de aanwezigheid van redelijk wat publiek vond ze op een gegeven moment storend dus hebben we een kamertje opgezocht.

 Daar hebben we liggen zoenen, tongzoenen was voornamelijk puntje-van-de-tong en zeker geen amandel-inspectie, maar wat mij betrof voldoende en heerlijk zacht. Nogmaals, met zo'n lekkere jonge-meisjes-body heeft ze voor mij al een leuke voorsprong... alsof je de vriendin van je dochter mag neuken... pff..

 Pijpen was heel erg zacht, wat mij betreft te zacht, maar ook hier hielp het uitzicht en strelen van haar knapperig frisse lichaam mee om het toch aangenaam te maken... Tepeltjes mochten gelikt worden, liever niet te hard gezogen, en daarna eens afgedaald om te kijken hoe de reactie op een likbeurt was. In eerste instantie onderging ze het redelijk koel, echter al gauw kwam er toch beweging in dat kleine bekken en begin te steeds meer te kreunen en bewegen... Jammer genoeg liet ze zich echter niet voor 100% gaan en kwam ze niet klaar, hoewel haar grotje wel lekker vochtig aan het worden was...

 Omdat ik een uur had afgesproken met haar en we nog iets minder dan een kwartier hadden (met dank aan de klok op de kamer) besloot ik dat het tijd was om te neuken. Met dit strakke tiener lichaampje had ik eens geen zin om het oraal of met de hand af te maken maar wilde ik haar heel graag om me heen voelen.. en liefst als amazone... Zo gezegd zo gedaan, dat ging wel heel lekker en een paar keer hield ze in toen ze (volgens mi) voelde dat ik bijna kwam... pfff... zo bouwde ze de toch al aanwezige spanning behoorlijk op, totdat ze uiteindelijk in galop ging en er geen weg terug meer was.... het was een feestje zoals een van mijn stoutste fantasieën, zo'n jong en strak ding om je stijve lul en dan er heerlijk in klaarkomen...

 Achteraf nog even geknuffeld en toen snel afgerekend want mevrouwtje moest pipi machen. haha!

 Nadien nog lieve begroetingen gekregen maar echte aftersales zat er niet in... jammer...


 N.B. Mali werkt naar eigen zeggen meestal in de weekends en soms op de vrijdagen.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mali, Roemeense
« Reactie #5 Gepost op: 25 december 2014, 22:33:10 »
Ik ga het een keer kort houden. Ik kan me namelijk nogal goed vinden in de recensie van Licky Luke.

Mali heeft een erg mooie uitstraling. Wie valt voor kleine slanke dames gaat ze dan ook compleet een beauty vinden.

Mali is lief, grappig en erg plezant. Ook op kamer. Op dit vlak haperde er dan ook af en toe wat voor mij. Ik kom eigenlijk op kamer voor seks, seks en nog eens seks. Praten, lachen, vertellen, grappig doen... hoort voor mijn part bij de pre sales en after sales. Net dat laatste kent Mali niet zo goed. Zelf neemt ze trouwens geen initiatief tot pre sales. Mali is echter zo mooi, lief en vooral professioneel dat ze de macht bezit om je (toch even) mee op te laten gaan in haar gekkigheid. Zo loopt de tijd sneller dan je denkt. Bij mij was er een uur om. Strikt genomen gunde ik haar maar een halfuur.
Het was leuk, daar niet van maar wie voor pure seks met haar op kamer wil gaan zal erg sterk in zijn schoenen moeten staan en mag vooral niet verzwakken door haar schoonheid....

De seksuele prestaties waren over het algemeen voldoende maar vaak niet lang genoeg na mekaar. Van alles even een beetje en tussendoor weer willen grappen. De zwakkere puntjes qua services haalde Licky Luke al aan en ik ga daar volledig mee akkoord.

Wie enkel eens met een "schoon poppetje" naar bed wil (en vooral dat) én niet kan wachten tot een volgend "schoon poppetje" zich aanbiedt of laat zien, die meer seksprestaties levert op kamer, moet maar voor haar gaan.

Herhalingsgevaar: nihil  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man