Auteur Topic: MICHAELA  (gelezen 29929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MICHAELA
« Gepost op: 30 oktober 2013, 22:11:28 »
Fotookes van Michaela op de site van HP ontdekt:












Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2013, 02:31:18 »
Nadat ik bekomen was van een stomende kamersessie met Evelina, werd het langzaam maar zeker tijd om uit te kijken naar mijn 2de DVP van de dag. Mijn keuze viel redelijk snel op Roemeense Michaela. Ze was me dinsdag ook al opgevallen, maar toen is het niet tot een gesprek, laat staan tot een kamergang gekomen.
 
Vandaag hadden we al een paar keer met elkaar gepraat en geknuffeld en tegen de avond, na een zoveelste gesprekje, heb ik haar een sleutel laten halen.

Op de kamer was alles dik in orde. We hebben elkaar eerst een hele tijd staand liggen tongzoenen. Ze doet dat voorzichtig, maar héél lekker. Vervolgens heeft ze mij een heel goede pijpbeurt gegeven. Eigenlijk iets te zacht voor mij, maar Piet wist het wel te appreciëren. Na het pijpen hebben we een paar standjes doorlopen, allen goed tot uitstekend, en uiteindelijk ben ik lekker klaargekomen tijdens hondjes. Het condoom zat goed vol.
 
Na de daad hebben we nog even geknuffeld en gepraat over haar thuissituatie en na exact een half uur heb ik de kamer tevreden verlaten.
 
Michaela is een slanke, kleine vrouw. Ze is ongeveer 1,62m groot en heeft een lolita-lichaampje. Ze is 25 jaar jong. Ze heeft lange, blonde haren, een A-cup, een klein maar lekker kontje en een mooi gezichtje. Geen tatoo's of piercings.
 
Herhalingsgevaar: groot.


Note Mechelen : aanpassing owv wat privé-info.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 23:33:30 door mechelen »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Michaela
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2013, 21:08:56 »
Zo te zien zie je er niet aan dat ze al een nageslacht op de wereld heeft gezet, toch?



Note Mechelen : tekst aangepast owv privé-info.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2013, 23:34:31 door mechelen »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michaela
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2013, 21:27:03 »
Haar (platte) buik is niet meer super strak en je ziet het een heel klein beetje aan haar borsten, maar moest ze het mij zelf niet verteld hebben, zou ik het niet vermoed hebben nee.

Mooie meid. Uitstekende service.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MICHAELA
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2015, 11:17:46 »
=> PSR 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum