Auteur Topic: Ewa (Poolse)  (gelezen 37278 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Gepost op: 31 december 2013, 21:32:15 »
Ewa
Haarkleur/-lengte: blond, schouderlang
Lengte dame: rond de 1,65m
Postuur/Cupmaat: slank, B-cups
Nationaliteit/Taal: Poolse, Duits
Leeftijd: 38 (max 35 ingeschat)
Service: rustig en gevarieerd pzc, ballen likken en teasen, tongzoenen terughoudend, nmc, aftrekken, beffen
Voordelen: mooie dame en aardig (correct), zeer goed pzc
Nadelen: tongzoenen matig, streepje schaamhaar maar voor een ander misschien een voordeel, roken
Tijdsduur: 1 uur
Prijs: 80 €
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2014, 11:08:43 door Hansdordt »

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2013, 22:56:03 »
Ik zag Ewa voor het eerst op de weihnachtsparty van 18 december. Ze viel op door haar blonde haar, haar slanke lichaam en een lief gezicht. De vrouw van mijn dromen? Ik stond buiten met befke (nickname op ijbf en trouw bezoeker van Blue Note) te praten toen Ewa er bij kwam staan, zij en befke kennen elkaar van de Blue Note waar Ewa werkzaam was. Zodoende werd ik aan Ewa voorgesteld maar na een korte babbel gingen we weer onze eigen weg.

Later op de avond gaf Ewa nog een lesbische show weg met Bryana, erg geil om te zien. Ik had meteen zin om mee te doen ;) Zo in haar nakie zag Ewa er ook fantastisch uit. Mooi figuur met lekkere billen, mooie lichte huid zonder plaatjes maar wel met een streepje schaamhaar. Niet lang na de show ben ik naar huis gegaan want de volgende dag moest er weer gewerkt worden :( Bovendien was ik al 2 keer op kamer geweest en dat is op 6 uur tijd wel genoeg voor mij. Dus deze keer geen kamer met Ewa, dat bewaar ik wel voor een volgend bezoek aan HP nam ik mezelf voor. En dat volgende bezoek zou dus mijn verjaardagsfeest op december de 27e zijn :) Ik had natuurlijk geen idee of, maar wel de hoop dat, Ewa dan ook aanwezig zou zijn.....

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2013, 23:53:27 »
Op de dag van mijn 54e verjaardag zie ik inderdaad Ewa verschijnen. Nu dus volledig naakt, het is immers fkk-dag. ;) Ze is al vrij vroeg aanwezig. Ik kom net van de kamer met Flori. Even later kom ik haar op de gang tegen. Ze heeft nu een zwart setje aan en ze verteld me dat er iets zit aan te komen. Ik heb al wel een idee maar ik laat me graag verrassen dus vraag verder niet door. Later die avond zit ik aan een tafel en komt Ewa aangelopen met een taart in haar handen met daarop 3 brandende en spuitende vuurwerkbommen :) Andrea heeft nog een 2e taart bij zich. Terwijl ik een stuk taart afsnij en opeet zet Ewa en stoel tegenover de danspaal. Wat dan volgt kun je wel raden. Een privé paaldansshow en stripshow met mij als middelpunt. Ik mag haar bh losmaken en haar lekker betasten. Ze geeft mij een lapdans en ik geniet....uiteraad. Dit smaakt naar meer....

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #3 Gepost op: 1 januari 2014, 12:53:24 »
Mijn wens, een intiem samenzijn met deze lekkere dame, moest nog in vervulling gaan en zo geschiedde.  ;D

Ik zag haar bezig in de kino met een klant. Ze zat op een bankje, onderuitgezakt met haar benen opgetrokken. Ik keek recht in haar doos en herkende haar pas toen ik haar gezicht en blonde haren zag. Haar klant stond zich staand boven haar af te trekken. Nadat ze klaar was en in de bar verscheen heb ik haar meteen aangesproken, of was het nu een collega-beer die haar aansprak en haar aan mij koppelde? Hoe dan ook, een gang naar de kamer was snel geregeld. Zonder pre-sales maar dat was niet nodig, die had ik in feite al gehad in de vorm van een stripshow/lapdance. Ik moest en zou haar vandaag nog hebben dus snel de sleutel laten halen.  :sex

Op de kamer zoals gebruikelijk begon het met een beetje zoenen en elkaars lichaam verkennen. Daarna snel op het bed beland voor een fenomenabele blowjob. Nog nooit ben ik zo heerlijk gepijpt door zo'n mooie dame. Ze doet dit heel rustig en gevarieerd. Dus niet enkel pik in mond en op en neer als een bezetene. Ze neemt hem in de mond, daarna likt ze de eikel en daalt al likkend af naar de balletjes. Met haar vingertjes streelt en kietelt ze ook de balletjes en het deel daaronder tot aan de anus. Na een kwartier vraagt ze stoppen of doorgaan. "Ga maar lekker door want het is zo lekker" zeg ik haar. Na een half uur durende hemelse blowjob is het tijd voor wat anders ; ) Nu vragen jullie je natuurlijk af hoe het kan dat ik niet ben klaargekomen bij zo'n lange blowjob. Nou, ik kan jullie vertellen dat het erg close was. Het was haar bijna gelukt wat nog nooit iemand gelukt is, een echte FT. Waarom het bij mij niet lukt, ik weet het niet, iets houdt een orgasme tegen. Misschien is het tegen mijn natuur om het ye laten gebeuren? Was het toch gebeurd binnen het half uur dan had ik dat geen probleem gevonden maar dan was de sessie ook meteen voorbij geweest.

Na een half uur dus overgegaan op neuken. Eerst in cowgirl overgaand in doggy waarbij ik achter haar ging staan met haar op de knieën op het bed. Zo kon ik in de spiegel kijken naar ons intieme spel. Dit bleek voor mij echter niet de ideale positie. Ik had het beter gewoon op bed kunnen doen ipv staand. Klaarkomen leek er zo niet in te zitten, daarom maar gestopt, condoom er af en het af laten maken door een blowjob in combinatie met een handjob. 7 minuten voor tijd was het 4e orgasme van de dag en feit. Met een knal kwam ik klaar op mijn buik.  :PDT_Armataz_01_37:

We hebben het uur volgemaakt met kletsen, zij mocht ondertussen een cigaretje roken. Toen het cigaretje op was hebben we nog even lepeltje lepeltje gelegen waarbij ik haar borst op haar verzoek moest vasthouden. Wat ze er precies bij zei weet ik niet meer, iets in de trant van "Zo hoort het als....verliefd stel" : bab7

Het was een wereldsessie en een mooie afsluiting van mijn verjaardagsfeest. Op de gang kwam ik haar nog tegen, ze had haar jas al aan, en daar heb ik afscheid van haar genomen met een lekkere zoen. Deze dame staat nu al op de nominatie om mijn favoriete dvp van 2014 te worden ;)

Tot de 24e hoop ik dan maar. Eerder mag ook maar ik heb geen plannen om eerder naar Ratingen af te reizen. We zullen zien...
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2014, 13:45:20 door Hansdordt »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2014, 00:53:32 »
Nadat ze klaar was en in de bar verscheen heb ik haar meteen aangesproken, of was het nu een collega-beer die haar aansprak en haar aan mij koppelde?

De verantwoordelijkheid voor die actie wil ik wel opeisen... en terecht, want je stond daar als een klein verlegen schooljongetje op het schoolplein naar de knapste griet van de school te kijken, terwijl er steeds weer een ander met haar vandoor ging. Ik werd zelfs een beetje zenuwachtig van de deja vu die ik kreeg (dit is al eerder met een inmiddels goed bevriende ijsbeer gebeurd). Toen ik er niet meer tegen kon en Ewa net terug kwam van de ruimte achter de bar, heb ik haar maar aangesproken en gezegd dat "das Geburtstagskind gerne mit ir auf Zimmer wollte"... de rest ging zoals je zegt vanzelf, je was immers al zooooo geil...
 :sex :bonken :schaap :pica22 :sexxx :pica

N.B. Hoe kon ik ook anders een goede en betrouwbare recensie over Ewa te lezen krijgen? Het was dus geheel eigenbelang, mijn actie... maar ik ben blij dat het voor jou ook vruchten, eehh, zaadjes heeft afgeworpen, hihi...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2014, 11:10:16 »
Toch een afknapper ;) Ze schijnt pas 38 jaar jong te zijn.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #6 Gepost op: 2 januari 2014, 12:22:23 »
Toch een afknapper ;) Ze schijnt pas 38 jaar jong te zijn.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Vind ik persoonlijk geen afknapper... ze kan het in elk geval zeer goed verbergen!

Voordeel van de wat oudere dvp's (milfs) is wat mij betreft toch wel de ervaring die ze hebben ten opzichte van de jongere dvp's, zeker als je voor een gfe ervaring gaat.

Je bent nu toch zeker niet minder tevreden met je sessie, toch?

Mijn interesse is in ieder geval gewekt...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #7 Gepost op: 2 januari 2014, 12:39:01 »
Toch een afknapper ;) Ze schijnt pas 38 jaar jong te zijn.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Vind ik persoonlijk geen afknapper... ze kan het in elk geval zeer goed verbergen!

Voordeel van de wat oudere dvp's (milfs) is wat mij betreft toch wel de ervaring die ze hebben ten opzichte van de jongere dvp's, zeker als je voor een gfe ervaring gaat.

Je bent nu toch zeker niet minder tevreden met je sessie, toch?

Mijn interesse is in ieder geval gewekt...

En voor mij is het een no go geworden. Ik heb destijds mijn maagdelijkheid weliswaar verloren aan een meid die 5 jaar ouder was, maar de laatste jaren ben ik allergisch geworden aan alles vrouwelijk wat ouder is dan mij, al spreken we dan maar over 4, 5 jaar. Erg, ik weet het, maar dat is een mentale barrière die ik om de 1 of andere reden niet meer kan doorbreken. Zodra ik weet dat een DVP ouder is dan mij, verdwijnt mijn lust als sneeuw voor de zon.

Ach, in de clubs die ik bezoek zijn de meesten meiden toch jonger dan mij (al ben ik zelf ook nog niet zo oud itt bijvoorbeeld Licky Luke ;)), dus ik heb altijd genoeg opties om aan mijn trekken te komen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #8 Gepost op: 2 januari 2014, 12:40:18 »
Citaat van: licky luke
Je bent nu toch zeker niet minder tevreden met je sessie, toch?
Nee hoor, integendeel. Let ook vooral op de ;)
Leeftijd speelt geen rol....

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #9 Gepost op: 2 januari 2014, 12:58:34 »
Voor mijn bezoekje morgen aan de huiskatjes heb ik Ewa op de reservebank geplaatst. HansDordt heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt. Dus als ze mijn pad kruist,...... . Ik heb een zeer goede ervaing met de Poolse Stella uit Sixsens, was ook 38. Die leeftijd heeft me toen ook niet in de weg gezeten.  :mistress
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #10 Gepost op: 2 januari 2014, 12:59:11 »
Ach, in de clubs die ik bezoek zijn de meesten meiden toch jonger dan mij (al ben ik zelf ook nog niet zo oud itt bijvoorbeeld Licky Luke ;)), dus ik heb altijd genoeg opties om aan mijn trekken te komen 8).

Zoals ik al wilde benadrukken: voor een dvp geldt dat ervaring komt met de jaren.
Dit gaat natuurlijk ook op voor een ijsbeer, daar telt zelfs naast ervaring ook een stuk wijsheid en karakter mee... broekie...  :111: :lol_hitting:
(maar dat kun jij natuurlijk nog niet weten, hihi)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #11 Gepost op: 2 januari 2014, 13:00:48 »
Wat gezellig overigens, we zijn allevier "live"!

Net als kletsen in Panthera, echter dan zonder bier en vrouwen...
Tja, da's toch anders...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #12 Gepost op: 2 januari 2014, 13:03:34 »
en goedkoper........ :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #13 Gepost op: 2 januari 2014, 13:30:32 »
Voor mijn bezoekje morgen aan de huiskatjes heb ik Ewa op de reservebank geplaatst. HansDordt heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt. Dus als ze mijn pad kruist,...... . Ik heb een zeer goede ervaing met de Poolse Stella uit Sixsens, was ook 38. Die leeftijd heeft me toen ook niet in de weg gezeten.  :mistress
Ik hoor graag van je of ze er morgen is, ze gaat immers binnenkort op vakantie. Vraag ook gelijk of ze er zaterdag 11 januari is. Er is een kans dat ik de 11e een bezoekje aan dit oord ga brengen met mijn vrijkaartje ;)
Ik heb ook goede ervaringen met Pools milfjes zoals Angela in SS en Inez in f39.  Deze dames schat ik meestal begin dertig terwijl ze achter in de dertig of zelfs begin 40 zijn :)

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #14 Gepost op: 2 januari 2014, 13:37:27 »
Citaat van: KanariePiet link=topic=14001.msg43853#msg43853
En voor mij is het een no go geworden. Ik heb destijds mijn maagdelijkheid weliswaar verloren aan een meid die 5 jaar ouder was, maar de laatste jaren ben ik allergisch geworden aan alles vrouwelijk wat ouder is dan mij, al spreken we dan maar over 4, 5 jaar. Erg, ik weet het, maar dat is een mentale barrière die ik om de 1 of andere reden niet meer kan doorbreken. Zodra ik weet dat een DVP ouder is dan mij, verdwijnt mijn lust als sneeuw voor de zon.
Ik moet er ook niet aan denken, een dvp die 4 à 5 jaar ouder is dan ikzelf ;)
Maar dan hebben we het over vrouwen van tegen de 60, en die kom je in de saunaclubs niet tegen.