Auteur Topic: Ewa (Poolse)  (gelezen 37277 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #15 Gepost op: 2 januari 2014, 13:58:34 »
Stelletje oude hoe....    ;D .


[attachimg=1]

Ik zocht eigenlijk dit onderstaande plaatje


[attachimg=2]


Maar deze is ook leuk


[attachimg=3]

Groet, Foots  ;)







Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #16 Gepost op: 2 januari 2014, 14:03:09 »
Ik mis eigenlijk alleen Dolfie nog in dit draadje  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #17 Gepost op: 2 januari 2014, 14:16:13 »
Wat gezellig overigens, we zijn allevier "live"!

Net als kletsen in Panthera, echter dan zonder bier en vrouwen...
Tja, da's toch anders...
Nog ff geduld, de 24e komt elke dag een stap dichter bij....
Dan kletsen, bier, vrouwen en ketsen we er op los  :party0036: :shakekontje

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #18 Gepost op: 2 januari 2014, 14:17:33 »
Voor mijn bezoekje morgen aan de huiskatjes heb ik Ewa op de reservebank geplaatst. HansDordt heeft me toch wel nieuwsgierig gemaakt. Dus als ze mijn pad kruist,...... . Ik heb een zeer goede ervaing met de Poolse Stella uit Sixsens, was ook 38. Die leeftijd heeft me toen ook niet in de weg gezeten.  :mistress
Ik hoor graag van je of ze er morgen is, ze gaat immers binnenkort op vakantie. Vraag ook gelijk of ze er zaterdag 11 januari is. Er is een kans dat ik de 11e een bezoekje aan dit oord ga brengen met mijn vrijkaartje ;)
Ik heb ook goede ervaringen met Pools milfjes zoals Angela in SS en Inez in f39.  Deze dames schat ik meestal begin dertig terwijl ze achter in de dertig of zelfs begin 40 zijn :)
Ik laat morgen weten of Ewa er is op 11 jan. En uiteraard ook mijn bevindingen als dat zo uit komt  :tietjes.
Ten aanzien van leeftijd van DVP's kan ik melden dat bij PTX ene Elvira werkt, waarvan ik tot voor kort dacht dat ze tussen de 40 en 50 jaar oud was. Ik kreeg via PM te lezen dat ze in de 60 is. Dat was wel even schrikken. Maar zoals al eerder opgemerkt.....ze weet van wanten. Neemt niet weg dat ik nu toch.......enz enz..! :sign0137:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #19 Gepost op: 2 januari 2014, 14:20:59 »
Wat gezellig overigens, we zijn allevier "live"!

Net als kletsen in Panthera, echter dan zonder bier en vrouwen...
Tja, da's toch anders...
Nog ff geduld, de 24e komt elke dag een stap dichter bij....
Dan kletsen, bier, vrouwen en ketsen we er op los  :party0036: :shakekontje


Ik heb mijn vriendin zonet al mijn speciale Panthera onderbroek alvast laten strijken:


[attachimg=1]


Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #20 Gepost op: 2 januari 2014, 15:12:18 »
Wat gezellig overigens, we zijn allevier "live"!

Net als kletsen in Panthera, echter dan zonder bier en vrouwen...
Tja, da's toch anders...
Nog ff geduld, de 24e komt elke dag een stap dichter bij....
Dan kletsen, bier, vrouwen en ketsen we er op los  :party0036: :shakekontje


Ik heb mijn vriendin zonet al mijn speciale Panthera onderbroek alvast laten strijken:


[attachimg=1]


Groet, Foots  :cochon
Hebben ze deze ook een maatje groter? ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #21 Gepost op: 2 januari 2014, 23:56:08 »
Ewa was vandaag aanwezig, dus hoogstwaarschijnlijk morgen ook...

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #22 Gepost op: 22 januari 2014, 09:38:23 »
Afgelopen donderdag dit slanke blonde poolse stunner tegengekomen. Het geile volle streepje was het eerste wat mij op het netvlies geschoten werd.
Daar achter bevond zich Ewa.. Heerlijk figuur, strakke tietjes, heerlijk kontje, guitige oogjes en een lekker mondje.

Ewa is een poolse dame die wat ervaring in het wereldje heeft.
Ze kletst lekker vlot weg in het Duits. Dus een gesprekje vooraf is geen probleem en is zeker aan te raden als je een goede pre sale wilt.

Ewa en ik zijn gaan zettelen op een gegeven waarbij heerlijk werd getongzoend, niet ingehouden maar met de nodige overige waarbij passie in de buurt komt.
Ondertussen werd het strelen ingezet en ze ging zo zitten zodat je overal bij kon en mocht komen.
Op een gegeven moment zette ze het orale talent aan het werk.
Deze dame behoort bij mij voor de orale kunsten echt in de top.

De eikel de stam en het klokkenspel werd meegenomen eveneens als de dijen werde bewerkt met haar lippen en tong.
Zij pijpt niet te hard, maar lekker zacht en niet overdadig nat.
Eveneens werden de handjes niet te vaak ingezet, wat bij mij meestal irritant en goesting verlagend werkt.
Na een tijdje genietend van het orale spel zijn wij naar boven getogen om toch het echte werk in te zetten.

Deze dame is niet alleen een lust voor het oog maar ook heerlijk in de sex
Wat vooraf ingezet werd in het orale ging op de zelfde wijze verder in het bedgedeelte.
De standjes wisselden elkaar probleemloos af.
Hard ,zacht en/of diep,  deze dame kan het hebben.
Op het einde ons in doggy deze dampende sessie beeindigt met een geweldige knal.


Ewa:

Pzc    10/10
TZ      9/10
NMC    9/10

Duur    1 uur

Herhalingsgevaar :  zeer aanwezig

minpuntje  :  het streepje haar is te vol. wat kortwieken maakt het   perfect
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #23 Gepost op: 22 januari 2014, 12:53:05 »
Voor de beren die niet op ijbf lezen hier mijn verslag van mijn bezoek aan Ewa op 11 Januari.

Ik kon natuurlijk niet wachten tot de 24e ;)
Gisteren na een bezoekje aan Partytreff Xanten toch maar besloten om nog HP te gaan in de hoop Ewa te zien. Om 5 uur daar aangekomen en mijn vrijkaartje ingeleverd dat ik had gekregen ter ere van mijn verjaardag. Eerst wat gegeten en daarna naar Ewa toegestapt die ook aan de bar zat. Samen zijn we op een bankje gaan zitten. Op het bankje gezellig kletsen en veel tongzoenen, erg veel tongzoenen deze keer. Ze steekt haar tong nog niet ver naar binnen maar het voelt nu erg goed en het is erg lekker zo. Mijn jonge heer stond al snel paraat :biggrin: Het besluit om naar de kamer te gaan was al snel genomen...
Op de kamer met nummer 10 net als vorige keer. Een zeer uitgebreide en verrukkelijke pijpbeurt. Ik heb er weer elke seconde van genoten. Op een gegeven moment draaide ze haar billen naar me toe zodat ik deze tijdens het pijpen lekker kon betasten. Ook haar gleufje kon ik zo aanraken. Gevingerd heb ik niet, dat doe ik niet zo snel, misschien iets voor de volgende keer?  Ze draaide zich nog verder en stapte met 1 been over mij heen, uiteraard hielp ik haar daarbij :biggrin: Een befbeurt was nu onvermijdelijk en dat sla ik natuurlijk niet af. Beffen tijdens het pijpen in 69 is een van mijn grootste hobbies. Helaas werd ze er niet natter van en van klaarkomen was al helemaal geen sprake maar ik heb erg erg van genoten. En zij ook vertelde ze achteraf. Later in deze sessie hebben we het nog een keer herhaald.
Na een half uur pijpen kwam ik erg dicht bij een orgasme. Ik begon nu zelf pompbewegingen met mijn bekken te maken en zij ging ook wat snellere bewegingen maken. Met de hand heeft ze me uiteindelijk doen klaarkomen want over een eventuele FT hadden we het van tevoren niet gehad. Voor een volgende keer heeft ze mijn toestemming al vast gekregen want dat wil ik ook wel eens een keer meemaken.
Na het orgasme hebben we gezellig tegen elkaar aan gelegen en gepraat. Na een minuut of 10 begon Ewa weer mijn onderste regionen te beroeren en daar groeide weer wat....  Het begon weer van voor af aan. Heerlijk pijpen, overgaand in 69 en beffen. Na een minuut of 20 ging ze een condoom pakken en deed deze vakkundig over mijn harde snikkel heen. Ze vroeg of ik bovenop wilde en dus werd het missio. Deze missio ging super lekker met af en toe een tongzoentje tussendoor. Jammer dat ze haar ogen gesloten houdt tijdens missio. Uiteindelijk heerlijk voor de tweede keer klaar gekomen en dit was tevens de vijfde van de dag, een nieuw dagrecord voor mij. Er waren nog 5 minuten te gaan voordat anderhalf uur kamertijd er op zou zitten en in die tijd mocht ze van mij een sigaretje opsteken.
Het is weer een geweldige sessie geworden, nog beter dan de vorige keer. Het is ook de 1e keer dat een sessie met een dame anderhalf uur heeft geduurd en dat zegt toch wel wat van de kwaliteiten van Ewa en de klik die ik met haar heb. Meestal heb ik na de daad de behoefte niet om langer op de kamer te blijven, maar Ewa is daarop een uitzondering. Ik kijk al weer uit naar onze volgende keer. Ik heb met haar al afgesproken voor de 24e, het staat al in haar agenda zei ze ;)

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #24 Gepost op: 22 januari 2014, 14:52:31 »
Het begint er toch sterk op te lijken dat de dames het vrijdag enorm druk krijgen met al die geile ijsberen/wandelaars die in de rij staan om hun "attracties" te bezoeken...

Ik zal nog even met de Efteling bellen om wat bordjes te lenen waarmee ik voor elke dame de wachttijd aan kan geven voor de beren in de wachtrij: "vanaf hier nog 30 minuten", "vanaf hier nog 60 minuten", en later: "deze attractie is helaas gesloten voor onderhoudswerkzaamheden"...

Voor de dames neem ik dan elk een holle bolle Gijs mee: "Papier(geld) hier, papier(geld) hier..., dankuwel..."

Volgens mij zijn er vrijdag enkel mannelijke afwerkers bij Panthera...
Over deze dag wordt later geschiedenis geschreven... let maar op!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #25 Gepost op: 22 januari 2014, 19:07:44 »
Afwerken? Helemaal niet. Ik ga Ewa lekker pannenkoeken ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk


Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #26 Gepost op: 22 januari 2014, 19:29:29 »
Zodra jij je beslag staat te mixen ben ik reeds Ewa aan t pannekoeken....Helaas Hansdordt, ook ik heb reeds een reserveren lopen dus no worries ik pomp wel.. Mag je na mij soppen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #27 Gepost op: 22 januari 2014, 19:55:04 »
Het lijkt een kwestie van op tijd in HP zijn......als ik jullie zo zie schrijven! Wie mag met welk zaad bellen blazen!

Ik ben blij dat ik niet in de Python durf. Nee ik ga naar het meisje en mijn zwavelstokje. Én de wolf en de zeven wijfjes. Daar is ook veel vraag naar. Maar ja er is maar één jarige


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #28 Gepost op: 22 januari 2014, 21:10:01 »
Tja als het de efteling wordt zal ik wel de reus worden die met een lange nek uitkijkt of er nog een dame beschikbaar komt.


[attachimg=1]


Maar ja ik schik me in mijn lot en zal me bij de bar op mijn praatstoel zetten, dan kan ik tenminste uit mijn lange nek lullen en doen waar ik al heel veel jaren bekend om sta en dat is een flink deel van mijn aandacht aan de freet besteden en geloof het of niet, maar mijn eerste recensies in het verleden kon ik gemakkelijk voor meer dan de helft vullen met wat er te eten was.

Groet, Foots


P.S. vele bestuderen hier de dames en de services, ik bestudeer de menu kaart. Deze staat op de blog van HP en ik weet al dat een suppe, vorspeisensalat, Fisch Pasta en een dessert ga eten. Tja bewegen hoef ik daarna toch niet meer hooguit wat op mijn rug liggen, hahha
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #29 Gepost op: 22 januari 2014, 23:38:32 »
Geweldig!

.....de vrouwtjes doen veel met ons.....we gaan zelfs weer in sprookjes geloven.
Maar ik geloof nog het meest in het sprookje van: 'het huis met de hete katjes'.....het begint met: 'er was eens bos met geile hertjes....' en het eindigt altijd met 'en ze neukten nog lang en heftig'  :shakekontje

Dream on!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke