Auteur Topic: Ewa (Poolse)  (gelezen 37275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Ewa (Poolse)
« Reactie #30 Gepost op: 1 februari 2014, 13:26:56 »
Vrijdag 24-1-2014
Ik heb vrijdag op het verjaardagsfeest van knaktuut lang op haar moeten wachten. Ik was er omstreeks 14 uur en Ewa kwam pas tegen 17 uur in beeld. En helaas voor mij had ze al een afspraak dus moest ik nog ruim een uur wachten. Het moet bijna half 7 geweest zijn eer ze tijd voor me had. Eerst op het bankje bij de tv gezeten en we hadden het meteen weer naar ons zin. Lekker tegen elkaar aan liggen en strelen en tongzoenen. Ook nu weer tongzoenen wat oppervlakkig, haar tong komt haar mond niet uit. 1e minpuntje dat gaat meetellen. Na deze pre-sales naar de kamer vertrokken voor een uitgebreide orale verwenerij. Tot het punt of no return. Ze mocht van mij een FT doen maar dat deed ze niet. Kort voor het orgasme haalde ze hem uit haar mond om het karwei af te maken. De sperma liep over mijn pik naar beneden en ze likte nog wat aan mijn eikel. Waarom deed ze nou geen FT, is voor haar toch een extra zakcentje.
Even pauze, hij was slap en bleef slap. Na 10 minuten weer opnieuw begonnen met orale verwennerij in 69 zodat ie weer hard werd. Condoom erover en in missio gepoogd haar lekker te neuken maar dat viel vies tegen. Ze kijkt je niet aan, 2e minpuntje. Hij verslapte en haar handje kwam er bij om het condoom op zo'n plek te houden? Was dus geen succes. Overgaan op pijpen en aftrekken en af kunnen maken met een orgasme. Het begin was goed. Ik had reuze zin in haar maar alles bij elkaar was het toch een tegenvaller. Aftersales van haar kant was weer goed maar ik had ff geen zin meer. Dit was het wel voorlopig. Ewa gaat even naar de reservelijst.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EWA
« Reactie #31 Gepost op: 31 augustus 2014, 20:16:47 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal