Forum > RHEINGOLD, Willich

LIVE from RHEINGOLD

(1/25) > >>

KanariePiet:
Iemand moet toch de eerste zijn he ;).

KanariePiet:
Om 11u45 aangekomen in H7. Met Sjeufke en Smouse verzekerd van tof mannelijk gezelschap. Veel ijsberen hier. Zou dat liggen aan die gratis inkom? :-P Ook al een paar mooie meiden gespot, maar kleine piet heeft nog niet veel lust. Rustig een pintje drinken nu en we zien wel wat de dag nog brengt 8).

Sjeufke:
Idd gezellig zitten ouwenelen met smouse en kanariepiet. Op dit tijdstip toch zeker 30 dames aanwezig. 35 - 45 mannen. Eerste kamer zit er inmiddels op met Lia. Uitstekende service. Klein lolbroekje.  Kanariepiet heeft zijn kleine piet inmiddels ook op kamer gebracht. Die zal zo wel weer verschijnen. Pret nog niet gezien.

KanariePiet:
Ik heb een kamertje gemaakt met Denisa, een oude bekende van Smouse. Goede kamer. Herhaling kan, maar is geen must.

Sjeufke nergens te zien. Die 'sexmachine' ;) ligt toch niet al weer op kamer zeker!? :-\ Hoewel... zou zomaar eens kunnen, want liggen, daar is ie volgens de dames wel heel goed in ;) :lol_hitting:.

Bon. Ik zie hem wel weer opduiken. En ondertussen geniet ik buiten in het zonnetje van een frisse pint. Wat kan het leven toch mooi zijn he!! ;D

pret:
pret zal er rond 19.30-20.0 uur zijn. Hopelijk zijn jullie er dan nog  :039:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie