Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

TAFKAP

<< < (3/11) > >>

LellebeL:

--- Citaat van: TAFKAP op  3 december 2016, 08:38:47 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  3 december 2016, 08:27:59 ---Veel succes vandaag met je 'jacht' op nummertje 100! Laat je favorietjes geen roet in het eten gooien he! :sex ;).

--- Einde van citaat ---
Dit "voormalig" liefje van Lellebel wil namelijk solliciteren om mijn nieuwe VM-echtgenote te worden.  :lol

--- Einde van citaat ---
Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met de consumptie van de huwelijkse lusten.
 :laydown
Dat er ook lasten aan verbonden zijn ervaar je nog maaaaanden later  :lol

Ik heb de oude vrienden van het Bundeskriminalamt vriendelijk doch dringend verzocht om vandaag geen roet in het eten te gooien in Hamminkln (je moet ze afblaffen die m eh Duitsers )

Ps het huwelijk is pas geldig nadat je haar 3 keer in Doggy laat klaarkomen  :017a

TAFKAP:

--- Citaat van: LellebeL op  3 december 2016, 09:11:48 ---
--- Citaat van: TAFKAP op  3 december 2016, 08:38:47 ---
--- Citaat van: KanariePiet op  3 december 2016, 08:27:59 ---Veel succes vandaag met je 'jacht' op nummertje 100! Laat je favorietjes geen roet in het eten gooien he! :sex ;).

--- Einde van citaat ---
Dit "voormalig" liefje van Lellebel wil namelijk solliciteren om mijn nieuwe VM-echtgenote te worden.  :lol

--- Einde van citaat ---
Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met de consumptie van de huwelijkse lusten.
 :laydown
Dat er ook lasten aan verbonden zijn ervaar je nog maaaaanden later  :lol

Ik heb de oude vrienden van het Bundeskriminalamt vriendelijk doch dringend verzocht om vandaag geen roet in het eten te gooien in Hamminkln (je moet ze afblaffen die m eh Duitsers )

Ps het huwelijk is pas geldig nadat je haar 3 keer in Doggy laat klaarkomen  :017a

--- Einde van citaat ---

Als je vandaag een pijnscheut voelt komt dat door de naald die ze in jouw voodoopoppetje steekt.  :sign0151:

Ik zou haar er natuurlijk van kunnen weerhouden, maar jouw jammerlijk falen als bodyguard destijds en het sturen van jouw 350 "vriendjes" hebben ervoor gezorgd dat ik haar rustig haar gang laat gaan ;)

Ik "trouw" alleen op huwelijkse voorwaarden ;D

TAFKAP:
Gisteravond met een Roemeense nieuwe dame 55 van het jaar toegevoegd. 39 in SC's en zij was de 16e nieuwe dame van dit jaar op de vulkaan.

Nu dacht ik dat ik goed in mijn geheugen had gegrist met mijn totaal aantal dames op de vulkaan maar liep gisteren een blonde Bulgaarse tegen het lijf die ik compleet vergeten was. Wat ervoor zorgt dat mijn "toekomstige echtgenote" Christina niet nummer 100 was, maar 101  :banghead:

De eer van de 100e komt toe aan het rode pokemonnetje Raisa uit YY  :shakekontje

LellebeL:

--- Citaat van: TAFKAP op 11 december 2016, 09:45:20 ---Wat ervoor zorgt dat mijn "toekomstige echtgenote" Christina niet nummer 100 was, maar 101  :banghead:


--- Einde van citaat ---

Voel je de naalden van Christina al ??
 :-P

TAFKAP:

--- Citaat van: LellebeL op 11 december 2016, 12:39:43 ---
--- Citaat van: TAFKAP op 11 december 2016, 09:45:20 ---Wat ervoor zorgt dat mijn "toekomstige echtgenote" Christina niet nummer 100 was, maar 101  :banghead:


--- Einde van citaat ---

Voel je de naalden van Christina al ??
 :-P

--- Einde van citaat ---

Nope. Ik denk dat er maar eentje is die zich zorgen moet maken als ik Pret zijn verslag lees.  ;D

Mocht je van plan zijn naar VM te gaan ben ik bereid om als bodyguard te dienen. Waarschijnlijk zal ik net zo falen als jij destijds in SS. Ik denk niet dat ik mijn kleine blonde furie in pocket uitvoering in bedwang kan houden  :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie