Auteur Topic: onze vriendinnen van plezier  (gelezen 30075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Gepost op: 27 september 2020, 09:15:41 »
jij bent bang van deze lekkere stoot  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Toe maar... Ik ben zelfs niet bang van mijn vrouw  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Je hebt de kans niet om er bang van te zijn, want je bent er nooit, je zit altijd bij uw hoer(en)  ::) ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2020, 12:16:30 »
Je hebt de kans niet om er bang van te zijn, want je bent er nooit, je zit altijd bij uw hoer(en)  ::) ;D ;D ;D ;D
Eigenlijk moet ik je een beetje gelijk geven  :lol_hitting:

Ik moet wel nuanceren: de paar meisjes waar ik 'altijd' bij zit, zijn voor mij al lang geen hoeren meer maar vriendinnen. Het feit dat eentje werkt in het SKW, heeft wel tot gevolg dat ik elke dag opnieuw getriggerd wordt door verschillende SKW-girls die me niet onberoerd laten en dat bevordert de honger naar hoertjes voor de fun.

Het voordeel is wel dat ik geen viezerik ben die elke dag masturbeert  ;D ;D ;D. Ik laat me netjes verzorgen. 3 van mijn recentste seksuele therapeuten zitten in de SS35. Ik vrees echter dat ik het niet bij hen alleen ga laten. Wie weet, als Maria voortgaat met haar zenuwtrekjes/knipoogjes...  :happy

 :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 27 september 2020, 12:26:36 door Vanderbeffen »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2020, 18:33:28 »
Hier gaan we weer.
't Zijn tegenwoordig onze vriendinnen, als ik de dikke raadpleeg krijg ik toch de volgende resultaten:
vrien·din (de; v; meervoud: vriendinnen; verkleinwoord: vriendinnetje)
vrouwelijke vriend: hij heeft een vriendinnetje meisje waarmee hij een relatie heeft
hoer (de; v; meervoud: hoeren)
(informeel) prostituee
pros·ti·tu·ee (de; v; meervoud: prostituees)
vrouw die zich prostitueert; = hoer

Ik zou het zelfs erger vinden dat mijn vriendin een hoer zou zijn dan een hoer ook een vriendin  :ladyred
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #3 Gepost op: 27 september 2020, 22:14:19 »
In het SKW hebben we allemaal wel 'vriendinnen', waar we een relatie mee hebben, zij het danvan klant tot sekswerker.  Maria, in wiens topic we hier zitten, heeft volgens mij op die manier veel vrienden, want haar handeltje draait goed. En ook al was ik nog niet op visite bij haar, ik denk toch dat die florerende handel te maken heeft met tevreden klanten en dus een goeie service in vergelijking tot wat een klant er betaalt.

Een vriendin, meer in de betekenis van een vaste partner of eventueel een minnares, kan eveneer als hoertje werken als dat zij een andere stiel zou doen. De dag dat ik dat erg zou vinden, moet ik consequent zijn en als gebonden man niet meer gaan wandelen. We hadden wel al, in een ander topic, verteld dat de kans om in zoiets verzeild te geraken misschien 1 op 1000 is of zo. Collega-wandelaars, hoop er dus niet op, en geniet gewoon van de Maria's en al de anderen die je niet graag moet zien om er te mogen aan komen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:



Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #4 Gepost op: 27 september 2020, 22:28:35 »
Ik blijf het  raar vinden dat sommige mensen er problemen mee hebben een kat een kat te noemen.
Er is niks mis mee om de dames te benoemen als hoertjes, dat zijn ze namelijk, en dat is zeker niet minachtend of respectloos, de Dikke heeft er gen problemen mee, en wij als "hoerenlopers" zouden er zeker geen probleem mee hebben.
After all zijn wij ook doodgewoon hoerenlopers, zo noemen ze in de volksmond de bezoekers van een prostituee/hoer namelijk.
Hoe jij dat verwoordt, ik lach me een breuk, VDB, je bent vel te netjes voor deze wereld.

Dat jij conclusies trekt dat jouw vriendin als hoertje zou mogen of kunnen werken, of dat je anders niet meer zou mogen wandelen, die mag je op jouw conto schrijven, dat heeft niets te maken dat iemand naar de hoertjes gaat of niet.
Je kan het woord hoertje echt niet in je mond nemen, maar ik vind het wel leuk zo, een beetje deftige mens die hier ons manieren wil leren.
De ene hoerenloper leert de andere manieren  ;D ;D ;D

André wist er ook wel raad mee destijds .....


Trouwens, mijn all time favoke in het skw, die noemt zichzelf een hoertje, en ze vindt het lekker als ik haar zo noem ook, dan begint meestal de echte "vetzakkerij" op kamer en gaat ze helemaal los.

En hoe noemt de grootste website over prostitutie in de "Lage Landen"?
"hookers.nl"
Volgens mij is dat gewoon "hoeren.nl"  :censored :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #5 Gepost op: 27 september 2020, 23:37:18 »
 Natuurlijk noem ik ze hoertjes, hoeren of hoer.
 Dat zijn ze toch. Sommigen hier vinden dat mss respectloos, maar ik behandel ze beleefd en correct
 
 Iemand die brood bakt en verkoopt noem ik ook bakker. En als zijn brood lekker is, koop ik volgende keer terug bij hem en probeer ik mss eens
 eens een taartje. En ik probeer ook regelmatig een andere bakker als zijn etalage er uitnodigend uitziet  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #6 Gepost op: 27 september 2020, 23:43:05 »
Een leuk nieuw topic  ;)

Misschien ben ik 'gehandicapt' in mijn woordgebruik door misvorming in mijn werkwereld, maar een kat een kat noemen is nooit een slecht idee.

Al 'onze' vriendinnen van plezier bieden seks aan tegen betaling en zijn dus idd hoertjes, en wij zijn hun klanten, dus hoerenlopers. Nochtans is ooit eens iemand (niemand weet wie) begonnen met mensen zoals wij 'wandelaars' te noemen. Dat klinkt beter? Volgens sommigen toch. Misschien zondig ikzelf hier alweer, door over hoerTJES te praten ipv over hoeren. Dat klinkt ook weer zachter.

Of ik te 'netjes' ben voor deze wereld, betwijfel ik sterk, want 'de mensen' hebben het niet zo begrepen op hoerenlopers. Tenminste toch niet als je hun mening zou vragen. Als je de mannen apart zou kunnen bevragen, en als zij eerlijk zouden zijn, zou je een andere statistiek krijgen. Want, zoals sexmachine en ik al ooit eens op de wandeling besproken hebben: ik denk dat de meeste mannen ofwel hoerenlopers zijn ofwel schrikschijters die het niet durven. Niet iedereen is even gedreven in deze hobby, maar in de brave monogame huisvader die nooit eens zijn broek liet zakken voor het vlees van de lusten, daar geloof ik niet in.

Ik geloof zelfs niet in de monogamie. Als je meer kinderen even graag kan zien, kan je ook meer dan 1 partner even graag zien. De maatschappij aanvaardt ook dit principe niet of nauwelijks, maar dat trek ik mij niet aan. Ik heb dus enkele vaste partners, waarvan ik met eentje getrouwd ben.

Over getrouwd zijn doen evenzeer verhalen de ronde. Vooral op het niveau van de toogpraat onder 'mannen' (met of zonder Stella)  ;D  Het werk als sekswerker (pardon: dus  hoer) wordt ook niet maatschappelijk aanvaard. Hoeren zijn er om te neuken, ze werken voor pooiers en behalve voor ons plezier, trekken we ons daar niks van aan. Met die visie heb ik zelfs geen probleem, als je maar correct betaalt en respectvol blijft.

Sommige beroepen spreken tot de verbeelding. Andere beroepen worden niet graag vernoemd, alhoewel ze vaak super noodzakelijk zijn. Weinigen zijn trots op een vader die achter de vuilkar loopt voor de kost. Zo zitten de mensen hun denkpatronen in elkaar en we gaan dat niet rap kunnen veranderen.

Twee van mijn vaste vriendinnen zitten in de sekssector. Het shockeert sommigen als ik zeg dat ik fier ben op hen, want zij hebben als mens heel wat skills en het beroep dat men doet verandert daar niks aan. Ik zou me nog eerder schamen mocht iemand van mijn directe naasten zich als deurwaarder schaamteloos verrijken met buitenproprotionele erelonen, op de kap van mensen die al diep in de shit zitten. Maar om een hoer schaam ik me niet. Zij levert een dienst, tegen een niet-woekerprijs. Intiem? Jaaa, het gaat over een bloot gat, een blote poes, tieten en neuken. Een zorgkundige die in het bejaardentehuis de oudjes moet verschonen, wordt door die mensen ook als intiem ervaren en de dokter ziet beroepshalve ook veel blote lijven. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Ik heb dus even weinig problemen met een vriendin die als hoer werkt als met een hoer die vriendin zou worden. ZOU worden, want over de kleine kans die daarbij hoort, hadden we het al.

Maar het zijn allemaal mensen. En ja, er circuleren wel wat 'algemeen bekende' gegevens over de meisjes he. Hoeren zijn immers hoeren. Zoals alle zelfstandigen stinkend rijk geworden profiteurs zijn, onderwijzers doen het voor de vakanties, ambtenaren zijn lui, enz enz. Vaak steunen die vooroordelen op een aantal reële voorbeelden die we kennen, maar nooit gaan zij op voor de gehele categorie van mensen. Soms bezondigen wij ons allemaal wel eens, gemakshalve, aan dergelijke veralgemeningen.

Bij onze vriendinnen van plezier zitten dus ook verschillende soorten, verschillende karakters. Er zijn er waar ik vaak bij ging omdat de seks leuk was (ik ga nu voor het gemak geen namen noemen) of omdat ik eens graag een bloedmooi meisje 'pak', maar waar ik in de verste verte niet zou willen of kunnen mee samenleven.

Ik geef wel toe dat een serieuze vriendschap met een meisje uit de sector ervoor zorgt dat ik vaak de dingen bekijk vanuit het standpunt van de meisjes. Of dat fout is, weet ik niet. Het voedt in elk geval mijn respect, ook als ik gewoon ergens binnenstap met als enige doel mij te amuseren en met een lege zak buiten te gaan.
« Laatst bewerkt op: 27 september 2020, 23:49:10 door Vanderbeffen »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #7 Gepost op: 28 september 2020, 00:29:54 »
Over dit onderwerp gaf ik eerder al mijn mening. Wie me een beetje kent weet dat ik kick op sletjes en kinky neukteefjes. Om van Stootkussens maar te zwijgen hé VDB. En diezelfden weten ook hoeveel welgemeend respect ik voor hen heb....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
onze vriendinnen van plezier
« Reactie #8 Gepost op: 28 september 2020, 02:08:53 »
Weet ik Barti. Je bent trouwens de term 'wipkonijnen' nog vergeten  :lol_hitting: :lol_hitting:

En eigenlijk zeg je op een andere manier hetzelfde als ik. :happy