Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706964 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2370 Gepost op: 29 augustus 2019, 23:50:11 »
Als ik bv ergens lees dat 'een bepaald iemand' losweg schrijft dat hij een meisje in haar gat gevogeld heeft en dat ze twee keer klaar kwam, dan weet ik al genoeg.  Dan hebben we ofwel te maken met een fantast die die ons zijn wishfull thinking voor waarheid wil verkopen, en zichzelf als goeie poeper wil profileren, ofwel is het een naïeve pipo die nooit eens een vriendin kan of mag neuken, en die ocharme het verschil niet kent tussen fake en echt  :lol_hitting:
Kijk, ik vogel ze allemaal in hun gat en ze komen 3 keer klaar  ;D ;)  (neen dus he, Ik moet klaarkomen, de rest kan me niet schelen, want ik betaal voor sexxx en wordt er niet voor betaald)  ::) ::) ::)
Maar ik ben dan ook een naïeve poeper die geen meid kan krijgen (lees: wil neuken) buiten het milieu ....
Want ik ben van mening dat ik een pipo ben (ik ben niet geïnteresseerd in relaties, je kan met een vrouw namelijk NIETS aanvangen, daarom ben ik ook gepatenteerde hoerenloper, en des te meer fetish, des te beter)  :lol


Ik wil enkel wat dieper ingaan op "algemene" recensies, en ik heb een totaal andere voorkeur voor dames dan bijvoorbeeld een Vanderbeffen of een andere hoerenloper.


Let op, ik hecht wel waarde aan iedere ervaring, maar indien iedereen dezelfde smaak moest hebben en dezelfde pleziertjes, werd er gemoord voor 1 dame.

Indien ik hier mijn lijst neerpoot van (volgens mij) de beste meiden 's nachts, gaan er met de ogen knipperen, maar daarom is ook iedereen verschillend ...

Topdames voor mij in de nachtshift:
- absoluut op nummer 1: Jessica, VR4/2
- Maria, SS 47/1
- vanaf morgen: Stefanieke, SS47/3
- Manar, SS 12/3
- Gloria, VT 20
- Jennifer, VR 4/1
- Georgiana, VR 14/1
- Jeanette, VT


Ik wijk dus zwaar af van wat VDB zoekt, ik zou het op de meeste van zijn favokes niet kunnen, en hij op de mijne niet .... dat noemt diversiteit, en dat betekent dat ik iets heel anders zoek, helemaal niet dat hij de verkeerde keuzes maakt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2371 Gepost op: 30 augustus 2019, 01:20:37 »
Ik wijk dus zwaar af van wat VDB zoekt, ik zou het op de meeste van zijn favokes niet kunnen, en hij op de mijne niet .... dat noemt diversiteit,
Dat eerste wil ik best geloven, maar dat tweede dat weet ik toch niet hoor. "het niet kunnen op jouw favorietjes"? Ik zou er niet binnen stappen voor een betaalde date, maar van een vrouw zonder broek afblijven, gelijk welk model, dat zou ik denkelijk niet kunnen   :lol_hitting:

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2372 Gepost op: 30 augustus 2019, 08:04:43 »
Ik wijk dus zwaar af van wat VDB zoekt, ik zou het op de meeste van zijn favokes niet kunnen, en hij op de mijne niet .... dat noemt diversiteit,
Dat eerste wil ik best geloven, maar dat tweede dat weet ik toch niet hoor. "het niet kunnen op jouw favorietjes"? Ik zou er niet binnen stappen voor een betaalde date, maar van een vrouw zonder broek afblijven, gelijk welk model, dat zou ik denkelijk niet kunnen   :lol_hitting:
Je mag niet op mijn favorietjes, bah bah bah, moet ik ze allemaal gaan wassen, vieze beffers  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2373 Gepost op: 31 augustus 2019, 00:59:34 »
Je mag niet op mijn favorietjes, bah bah bah, moet ik ze allemaal gaan wassen, vieze beffers  ;D ;)
Als je ze gaat wassen, dan zullen we goed moeten afspreken, want een kut moet naar kut smaken, niet naar zeep  :lol_hitting: :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2374 Gepost op: 31 augustus 2019, 07:59:53 »
Onlangs was ik bij een dame die zich normaal gezien uitgebreid wast en dus altijd een lekker frisse poes heeft. Maar nu had ze zich niet gewassen (komt omdat ik een verzoekje had) en ik kreeg zin om ze eventjes te beffen. Amai sloeg dat eventjes tegen zeg :-\. Mijn eigen schuld natuurlijk maar geef mij dan toch maar een zeeppoesje ipv een viespoesje :lol_hitting:.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2375 Gepost op: 31 augustus 2019, 14:07:07 »
Onlangs was ik bij een dame die zich normaal gezien uitgebreid wast en dus altijd een lekker frisse poes heeft. Maar nu had ze zich niet gewassen (komt omdat ik een verzoekje had) en ik kreeg zin om ze eventjes te beffen. Amai sloeg dat eventjes tegen zeg :-\. Mijn eigen schuld natuurlijk maar geef mij dan toch maar een zeeppoesje ipv een viespoesje :lol_hitting:.

Ik neem aan dat het “tegen sloeg” vanwege één of ander geurtje en/of smaakje? Dat kan allerlei redenen hebben maar betekent niet noodzakelijk dat je een “risico” gelopen hebt. Zelfs een té goede hygiëne (té veelvuldig wassen met zeep) kan leiden tot onaangename geurtjes, dat heeft (voor de scheikundigen onder de leden) te maken met het evenwicht tussen zuren en basen in de bacteriën-huishouding in het poesje.

Ik heb het zélf lang geleden in het SKW nog maar één keertje meegemaakt dat de geur niet te harden was  :o , ben dan ook vér uit de buurt van dat poesje gebleven.

Poesjes moéten alleszins gewassen worden ná de vorige klant  bad26 , dát staat als een paal boven water  :lol

Dat een dame zich niet wast als je bij haar binnen komt kan verschillende redenen hebben:

-dat ze zich enkele minuten geleden gewassen heeft na het bezoek van een vorige klant (valt natuurlijk niet te checken maar bij vaste dames weet je wel dat ze dat áltijd doen)
-dat ze nog maar pas aan haar shift begonnen is en ze zich thuis gewassen heeft
-dat ze zich deze keer om één of andere reden niet zal laten beffen
-of zoals in jouw geval, als je zelf vraagt om zich niet te wassen

De eerste drie mogelijkheden heb ik bij verschillende dames al wel eens meegemaakt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2376 Gepost op: 2 september 2019, 01:25:36 »
Natuurlijk zijn er grenzen, maar ik vind wel dat een kut ergens nog naar kut moet smaken. Ik betaal geen 50 euro om aan de zeep te gaan likken  :lol_hitting:

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2377 Gepost op: 2 september 2019, 02:10:49 »
geef mij maar ook een schone en frisse, en lik alleen als ze zich wast waar ik bij ben. Ik zorg zelf ook dat ik brandschoon ben. Ik hoor veel meiden zeggen dat ze blij zijn met Nederlandse klanten omdat die zo schoon zijn en Belgen niet? Is dat een cultuur verschil? Ik weet wel dat in Nederland altijd de moeders het hele huis liepen te soppen en ook goed je als kind leerde wat je allemaal goed moest wassen bij jezelf en het ook controleerde bij je.

En dat Nederlandse klanten wat meer directer en opener zijn en vaak direct 100 Euro neerleggen, en niet afdingen. Maar die lopen in nederland wel rond, maar die hebben vermoedelijk geen geld of auto om dan naar Antwerpen te rijden dus vermoed dat de betere spenders zoals mensen met eigen zaak of salesmanagers met name op de dag sneller ff weg kunnen en niet gaan reizen om dan iets voor 50 Euro te gaan doen?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2378 Gepost op: 2 september 2019, 08:53:48 »
Ik denk niet dat Nederlandse klanten properder zijn dan Belgische klanten ik denk dat die dames dat gewoon zeggen omdat jij een Nederlander bent en ze denken dat je dat graag hoort.
« Laatst bewerkt op: 2 september 2019, 09:01:32 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2379 Gepost op: 2 september 2019, 10:13:27 »
geef mij maar ook een schone en frisse, en lik alleen als ze zich wast waar ik bij ben. Ik zorg zelf ook dat ik brandschoon ben. Ik hoor veel meiden zeggen dat ze blij zijn met Nederlandse klanten omdat die zo schoon zijn en Belgen niet? Is dat een cultuur verschil? Ik weet wel dat in Nederland altijd de moeders het hele huis liepen te soppen en ook goed je als kind leerde wat je allemaal goed moest wassen bij jezelf en het ook controleerde bij je.

En dat Nederlandse klanten wat meer directer en opener zijn en vaak direct 100 Euro neerleggen, en niet afdingen. Maar die lopen in nederland wel rond, maar die hebben vermoedelijk geen geld of auto om dan naar Antwerpen te rijden dus vermoed dat de betere spenders zoals mensen met eigen zaak of salesmanagers met name op de dag sneller ff weg kunnen en niet gaan reizen om dan iets voor 50 Euro te gaan doen?
Dat strookt m.i. toch niet helemaal met de reputatie die 'Hollanders' bij de gemiddelde Antwerpenaar hebben. Wel wat Mocata zegt: de meisjes weten wat de mannen graag horen. We krijgen toch ook allemaal wel eens lofwoordjes over onze piet te horen? Alsof die van ons zo speciaal zou zijn, voor meisjes die er dagelijks vaak meer dan een dozijn in hun doosje binnen krijgen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2380 Gepost op: 2 september 2019, 10:29:36 »
geef mij maar ook een schone en frisse, en lik alleen als ze zich wast waar ik bij ben. Ik zorg zelf ook dat ik brandschoon ben. Ik hoor veel meiden zeggen dat ze blij zijn met Nederlandse klanten omdat die zo schoon zijn en Belgen niet? Is dat een cultuur verschil? Ik weet wel dat in Nederland altijd de moeders het hele huis liepen te soppen en ook goed je als kind leerde wat je allemaal goed moest wassen bij jezelf en het ook controleerde bij je.

En dat Nederlandse klanten wat meer directer en opener zijn en vaak direct 100 Euro neerleggen, en niet afdingen. Maar die lopen in nederland wel rond, maar die hebben vermoedelijk geen geld of auto om dan naar Antwerpen te rijden dus vermoed dat de betere spenders zoals mensen met eigen zaak of salesmanagers met name op de dag sneller ff weg kunnen en niet gaan reizen om dan iets voor 50 Euro te gaan doen?
Soms denk ik toch ... die frankkinky ...
Hij moet van midden Nederland komen, zit 3 uur zwetend in een wagen, loopt dan nog eens enkele uurtjes in Antwerpen rond ... hoe proper moet je dan niet zijn ... douche jij in de pisbakken misschien  ;D ;) :111:
Je laat je alles wijsmaken door die grieten
Tegen de tijd dat jij bij een stoot gaat ben je even "VUIL" als een Belg die zich 's morgens heeft gedoucht, of denk jij misschien dat wij Belgen ons niet douchen?
ik denk dat jij nogal graag hoort dat jij clean bent, hey, uwe stront stinkt even hard als die van een Belg


't Is maar wat je graag hoort van een dame, hebben ze iets van jou nodig? Geld? Tja, van mij ook


Volgend puntje .... man man man, denk je dat je de enige bent die een briefje van 100 te voorschijn tovert bij een dame, sales manager?????
Wacht, ik kom even niet bij van het lachen, straks vergeet ik nog op de verzendknop te drukken   :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2381 Gepost op: 2 september 2019, 12:09:37 »
Is dat een cultuur verschil? Ik weet wel dat in Nederland altijd de moeders het hele huis liepen te soppen en ook goed je als kind leerde wat je allemaal goed moest wassen bij jezelf en het ook controleerde bij je.
Neen, dat is INCEST  ;D ;D ;D ;D ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :sex :sex :sex :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2382 Gepost op: 2 september 2019, 13:20:02 »
ik kan er ook niets aan doen dat veel dames dat vertellen en hoor het ook van de dames die in Antwerpen gewerkt hebben en nu bv in Nederland werken, geldt natuurlijk niet voor alle, maar er is natuurlijk een verschil in thuis goed douchen, lekker luchtje op, goed scheren, anaal goed spoelen en bv helemaal niet douchen of spoelen... ;)  en ik rij er een uur over in auto met airco en heb ook nog flesje aftershave bij me ;)

en kan mij goed voorstellen dat veel Nederlanders daar van dichterbij komen zoals uit Brabant en Zeeland, en 30-45 min rijden. En de simpele Nederlanders met minder hygiene die hebben geen auto of geld om naar Antwerpen te komen, dat volk loopt iedere dag in Nederland ook de dames te vervelen met zoveel mogelijk voor 50 Euro of minder of uren er voor niets rond te lopen, de dames uit Antwerpen zien die dat dat soort volg er ook wel degelijk bestaan in Nederland, dus in Antwerpen komen door meer reistijd, en met name op de dag de iets beter gesitueerde heren.

En dan heb je in Antwerpen ook nog de vele havenarbeiders of scheepslui uit diverse landen, vaak hygiene niet in orde of onder invloed van drank en andere zaken dat merk je vooral in avond en later in de nacht qua sfeer, plus groepen allochtonen.

Intiem geschoren vinden de dames ook fijn qua hygiene, en dat schijnt per land/cultuur ook te verschillen. Het is nu eenmaal zo.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2383 Gepost op: 2 september 2019, 15:09:54 »
Ik kom ook graag proper toe. En inderdaad fijn wanneer zo'n poes fris is net voor er een litertje plas in mijn mond geloosd wordt....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2384 Gepost op: 2 september 2019, 16:19:25 »
ik kan er ook niets aan doen dat veel dames dat vertellen en hoor het ook van de dames die in Antwerpen gewerkt hebben en nu bv in Nederland werken, geldt natuurlijk niet voor alle, maar er is natuurlijk een verschil in thuis goed douchen, lekker luchtje op, goed scheren, anaal goed spoelen en bv helemaal niet douchen of spoelen... ;)  en ik rij er een uur over in auto met airco en heb ook nog flesje aftershave bij me ;)

en kan mij goed voorstellen dat veel Nederlanders daar van dichterbij komen zoals uit Brabant en Zeeland, en 30-45 min rijden. En de simpele Nederlanders met minder hygiene die hebben geen auto of geld om naar Antwerpen te komen, dat volk loopt iedere dag in Nederland ook de dames te vervelen met zoveel mogelijk voor 50 Euro of minder of uren er voor niets rond te lopen, de dames uit Antwerpen zien die dat dat soort volg er ook wel degelijk bestaan in Nederland, dus in Antwerpen komen door meer reistijd, en met name op de dag de iets beter gesitueerde heren.

En dan heb je in Antwerpen ook nog de vele havenarbeiders of scheepslui uit diverse landen, vaak hygiene niet in orde of onder invloed van drank en andere zaken dat merk je vooral in avond en later in de nacht qua sfeer, plus groepen allochtonen.

Intiem geschoren vinden de dames ook fijn qua hygiene, en dat schijnt per land/cultuur ook te verschillen. Het is nu eenmaal zo.


Ik kan echt niet geloven dat jij jezelf  serieus neemt     :o ::)
Wat een klinkklare nonsens toch.


Ik kan het ook niet helpen dat jij alles wat de dames vertellen als waarheid aanneemt ... weet je wat ze tegen mij allemaal vertellen .... als ik dat allemaal zou geloven was ik Casanova ...


Jij schildert hier doelbewust iedereen die niet aan je profiel voldoet af als VIES EN VUIL .... het zal die aftershave zijn, smeer die aan je weledele ballen voor mijn part, maar kom niet zulke onzin vertellen


Of we overvallen allemaal sm-dome met onze vieze ongewassen lullen waar ons moeder weigerde mee te spelen toen we jochies waren   ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Met andere woorden, discussies zijn fijn, maar als je 't echt meent, moet je dringend naar een zielenknijper, die ontvangt jou graag schoon gespoeld en gewassen, zolang je maar de nodige centen neertelt ... net als de hoertjes  :-\


Ik zal het nogmaals zeggen, jouw kak stinkt even hard als de onze en ons geld is evenveel waard als dat van jou .....


Wat een onzin, dat simpele Nederlanders met minder hygiëne geen auto of geld hebben om naar Antwerpen te komen, nou breekt toch mijn klomp


Blijf van die drugs en die pillen af aub  ;D ;D ;D ;D :lol :lol :lol :lol




Hoe lang kom jij eigenlijk in het skw? Er zijn hier minstens 10 leden die daar al minimum 30 jaar bijna dagdagelijks ronddolen (oops, die moeten erg stinken toch )
Het skw bestaat al veel langer dan jij en er zijn hier mensen die daar al rondliepen toen jouw pa met jou nog over de gracht sprong, besef je wel hoe beledigend dat je hier overkomt?


Vervolgens, goed spoelen ... niet iedereen laat zich in de kont pakken ...  :lol_hitting: :sex


Ik word echt niet goed van je doorzopen reactie momenteel, oftewel ben je strontzat of onder de drugs, oftewel is je verstand helemaal weggesnoven door een of ander goedje ... maar wat een klinkklare onzin kraam jij toch uit


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal