Auteur Topic: ADRYANNA  (gelezen 1631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ADRYANNA
« Gepost op: 12 maart 2012, 15:09:00 »
[box title=DIENSTEN]
NMC          PMC          TZ         
MASSAGEKNUFFELEN LIKKENROLLENSPEL
[/box]
« Laatst bewerkt op: 2 april 2012, 17:22:11 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ZWEI UHREN AUF ZIMMER
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2012, 11:37:38 »

EEN GEILE GRIET MET EEN DEFTIGE GEBRUIKSAANWIJZING EN EEN OPWARMKNOP, LET OP VOOR PLAGIAAT EN POGING TOT...



Verleden week zaterdag ben ook ik met deze meid de kamer op beland.


Ach, ze was de enige die nog op SCHLUSSEL reageerde omstreeks half twee 's nachts.
Stela en haar BLOEDMOOIE zus, een volbloed Arabische spetter recht uit de bergen ergens diep in Turkije, waren in de dansmood geslagen en ik had Stela al eerder gepookt die dag.


Dus werd het Adryana, en na nog geen tien seconden op de kamer ging er een alarmsignaal af. Gewoon, noem het vrouwelijk gevoel, en ik wist bijna zeker: "Dit wordt absoluut niets". Bijna zeker? Neen, ik was helemaal zeker dat het niets ging worden, voor de volle 100 percent.


Zoenen? Ach, daarvoor zit ze niet in een club, dus not done.
Pijpen? Daar had ze geen zin in. Daarvoor zit ze niet in een club.
Dus ze begon wat te spelen en met wat te trekken. Dus repliceerde ik dat ze daarvoor ook niet in een club zat, maar ze was niet te stoppen.... .


Ik lag daar, compleet ongeïnteresseerd op mijn rug wat naar het plafond te staren, tot ze het idee kreeg een condoom over mijn kleine te trekken.
Even wou ik gewoon de kamer aflopen, en haar een schadevergoeding te betalen voor haar verloren tijd. Wat een ramp, het leek wel op de eerste beste gepimpte griet in een ramenbuurt.


Maar toen ONTPLOFTE ze compleet, en ging ze als een wilde te keer. Weinig meegemaakt, zij neukt zoals Nilfisk Nicky pijpt.
Ze plant zich gewoon neer op je ding en gaat als een wilde in reverse cowboy je afrijden. Ik was er heilig van overtuigd dat hij gewoon zou breken en dat dit mijn laatste neukbeurt ooit zou worden. Nu wil ik wel sterven onder een griet, maar niet mijn duur hebbeding laten breken door eentje.


Goed, ze was dus op dreef geraakt en neukte me compleet verrot, ik heb alle hoeken van de kamer gezien. Op de één of andere manier heb ikd an toch een opwarmsnaar geraakt, want prompt begon ze me kletsnat te pijpen en hoe, zonder condoom, retenat en hevig, ze had haar voortplantingsorgaan in mijn gezicht geduwd. Euh, dat vond ik niet zo leuk, dus met een "lecken kanst du vergessen" stak ik maar een paar vingers in die gleuf.
Ze werd weliswaar nog heviger, en zoog zich vast op mijn kleine, en ik had intussen al even dat kontgaatje gevoeld en bespuugd. Natte boel vanonder bij mij? Dan ook een natte boel vanonder bij haar, en het was niet van de gel. Ze werd zowaar kleddernat vanonder












van mijn spuug welteverstaan  ;D


Ik herinner me een tiental standjes, heerlijk kontjesgelik (zij bij mij), ballenzuigsessie, en vingeren tegen de sterren omhoog.
Zowaar een zeer goede sessie met de meid die door Foots "langgezicht" genoemd wordt (gelukkig heeft ze geen Meltemkont want daar kan ik het niet op in deze proporties, Foots  >:D ;) )


De sex was dus denderend goed, maar voor hetzelfde geld was het compleet de andere kant uitgegaan, met Adryana is het wikken en wegen.


Na mijn geschreeuw, ik heb de hele bovenverdieping bij mekaar geschreeuwd want ze beet me verschrikkelijk leuk in mijn tepels en pakte keihard mijn balletjes vast terwijl ze me de laatste seconden keihard afreed had ze nog een leuke verrassing in petto.
Ze keek op haar mobieltje en zei zonder verpinken: "Wir sind jets zwei Stunden auf Zimmer schatzie.
Kijk, ik schrok, want dan stonden foots en jeank al een uur buiten te wachten op me, dus wierp ik ook even een blik naar mijn klokje en ik stelde vast: 59 minuten en 30 seconden.


Ik zei niet, ik knikte alleen "neen" en zonder verpinken, alweer, nam ze me mee naar de theke, en die zou wel bevestigen dat we twee uur op kamer zouden zijn geweest.
Erg goed voor mij, want ik was heel erg zeker, en de theke moest even zoeken naar de lijn die op kamer 4 ingeschreven was.
De theke antwoorde: "ein Stunde".
Adryana zei me: "zie je wel dat ik gelijk heb, we zijn niet een half uur op kamer geweest zoals jij beweert"
Ik kon er alleen maar om lachen.
Bij het afrekenen grapte ze nog even en vertelde me: 200 euro.


Ik gaf haar de gebruikelijke 75 euro, en ze glimlachte. Ik liet haar de kleedruimte uit gaan, riep haar terug en gaf haar 25 euro extra. Ik kreeg zowaar haar tong in mijn bek.


Vrouwen, je kan ze niet begrijpen, je wilt ze niet begrijpen, ze moeten met de benen open en voor de rest die bek dichthouden.
En dat is nu net wat Adryana moet doen, neuken en pijpen slet, en wees voorzichtig bij het afrekenen, want ze wil graag een ietsie pietsie meer.


Herhalingsgevaar: UITERAARD, ik hou van echte bitchen  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal