Auteur Topic: Meike  (gelezen 5010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Meike
« Gepost op: 5 maart 2016, 14:59:07 »
Meike

Land:            Duitsland
Taal:              Duits - Engels
Leeftijd:         26

UITERLIJK

Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                85 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang

DIENSTEN

TZ PZC NMC PSE SM massage

Extra

Super geile uitstraling
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Meike
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2016, 15:04:55 »
Met deze geile Duitse dame heeft nonkel Ed weer een topper in huis gehaald. Een vriendelijke super geile dame met top-service die snel de PSE-kant op gaat. Leverde een correcte en goede service af als nieuwkomer. Beschikt reeds over het MiniMe keurmerk op de billen dus geen verdere commentaar. Haalt vlotjes de Babylon standaard. Nog even afwachten maar de kans is groot dat ze snel bij de toppers zal horen !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Meike
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2016, 16:14:22 »



Zaterdag 16 april ben ik gegaan voor de mooie uitstraling van Mieke Mieke is 26 jaar oud en woonachtig in Duitsland een veel geboekte dame die alleen ma op een zaterdag in babylon  present is en soms op vrijdag . het is een lage bekje eerst even in het zetel samen plaats genomen en een kort gesprekje gevoerd de sleutel vraag van mijn uit kon niet uitblijven en belande we samen op de kamer van neuken is niks terecht gekomen het zoenen was wat voorzichtig dus ma achter wegen gelaten . voor mijn geen probleem .Mieke is een jong pijp talent en in standje 69 wis ze me binnen de 15 minuten klaar te pijpen . na de tijd deelde ze nog een massage uit om het half uur vol te krijgen  :cheer: [size=78%] [/size]
« Laatst bewerkt op: 17 april 2016, 16:26:39 door de vulkaan spesjalist »