Auteur Topic: Parenbezoek in saunaclub GT toegestaan ?  (gelezen 15229 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kvpassel

  • Gast
Parenbezoek in saunaclub GT toegestaan ?
« Gepost op: 4 maart 2014, 15:09:09 »
Waarschijnlijk hier al ergens vermeld, maar ik kan het niet direct terug vinden.

Kan je ook als koppel deze SC bezoeken?

Mijn vrouwtje en ik hebben namelijk een hekel aan de mentaliteit die in parenclubs hangt, maar we genieten wel graag eens van een lekkere avond uit  :adult

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2014, 19:28:46 »
Waarschijnlijk hier al ergens vermeld, maar ik kan het niet direct terug vinden.

Kan je ook als koppel deze SC bezoeken?

Mijn vrouwtje en ik hebben namelijk een hekel aan de mentaliteit die in parenclubs hangt, maar we genieten wel graag eens van een lekkere avond uit  :adult


 :welcome:  kvpassel en ook je vrouw,


Je bent niet het eerste koppel die het vraagt en ja bij sommige saunaclubs kun je terecht, misschien wel bij allemaal dat weet ik weer niet.


Wat ik zeker weet is dat het kan bij de 2 NL saunaclubs zijnde Sixsens en Yin Yang, beide zijn ook zeer mooie qwa wellness, absolute aanraders misschien ook qwa taal want de meeste zullen daar Nederlands spreken. Wanner je vrouw in actie komt wil de club dan een kopie van het ID van je vrouw hebben, voor ofifciele registratie en in mijn ogen voor NL belastingdienst.


Ik meen ooit gehoord te hebben dat het ook in Golden Time en Living Room kan, maar ik ben niet zeker. Misschien dat iemand het hier nog beter weet en je een antwoord kan geven. Anders is een telefoontje naar de club dat je verder kan helpen.


Ook bij Saskia Farell kun je terecht op een soort parenavond waar extra partydames aanwezig zijn, (misschien is de mentaliteit van de koppels daar anders) of op een gangbang party op woensdag en donderdag, maar geen idee wat je tegenstaat bij parenavonden of wat je graag zou willen in een saunaclub).


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2014, 19:55:58 »
Waarschijnlijk hier al ergens vermeld, maar ik kan het niet direct terug vinden.

Kan je ook als koppel deze SC bezoeken?

Mijn vrouwtje en ik hebben namelijk een hekel aan de mentaliteit die in parenclubs hangt, maar we genieten wel graag eens van een lekkere avond uit  :adult


 :welcome:  kvpassel en ook je vrouw,


Je bent niet het eerste koppel die het vraagt en ja bij sommige saunaclubs kun je terecht, misschien wel bij allemaal dat weet ik weer niet.


Wat ik zeker weet is dat het kan bij de 2 NL saunaclubs zijnde Sixsens en Yin Yang, beide zijn ook zeer mooie qwa wellness, absolute aanraders misschien ook qwa taal want de meeste zullen daar Nederlands spreken. Wanner je vrouw in actie komt wil de club dan een kopie van het ID van je vrouw hebben, voor ofifciele registratie en in mijn ogen voor NL belastingdienst.


Ik meen ooit gehoord te hebben dat het ook in Golden Time en Living Room kan, maar ik ben niet zeker. Misschien dat iemand het hier nog beter weet en je een antwoord kan geven. Anders is een telefoontje naar de club dat je verder kan helpen.


Ook bij Saskia Farell kun je terecht op een soort parenavond waar extra partydames aanwezig zijn, (misschien is de mentaliteit van de koppels daar anders) of op een gangbang party op woensdag en donderdag, maar geen idee wat je tegenstaat bij parenavonden of wat je graag zou willen in een saunaclub).


Groet, Foots  O0
in rt is het mogelijk en als je vrouw in actie kom hrb je geen last van de nl beasting als je vrouw in gt in actie wil komen zorg dan dat ze ketserr ontloop want daarna is er geen aardig hijd aan voor je zelf  :017:

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Re: FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2014, 20:18:00 »
In GT vorig jaar niet mogelijk; in YY in ieder geval met eigen ogen gezien, is maar 15km van GT.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Re: FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2014, 20:33:48 »
In GT vorig jaar niet mogelijk; in YY in ieder geval met eigen ogen gezien, is maar 15km van GT.
dan stel ik voor dat foots even bel met gt ik heb vorig jaar van een collega gehoord dat hij een keer met zijn vriendin in gt in geweest  :happy ma het kan natuurlijk groot doender rij zijn  :laughingchick . op de vulkaan heb mijn wel een keer een goede vriendin opgezocht voor echte vrienden heb je geen geheimen ma binnen een 10 minuten stond er een kleerkast bij ons en ze mocht alleen ma in de bar de dvps keken haar boos aan  :039: en verschillende wandelaars vroegen of ze beschikbaar was  :banghead:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Parenbezoek in saunaclub GT toegestaan ?
« Reactie #5 Gepost op: 4 maart 2014, 22:03:52 »
Nee, dat ga ik niet doen. Ik deel hier van wat ik weet of denk te weten. Graag hoor ik van anderen of ze meer weten over parenbezoek, maar als kvpassel tegenstijdige berichten leest kan hij het zelf bij de club van zijn keuze checken. Ik ga er van uit dat hij dat zelf prima kan.


Verder wil ik of de leden hem graag helpen met keuze van saunaclub als hij wat meer verteld over wat ze wel willen of wat ze niet zoeken, maar ook die keuze staat hem volledig vrij.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Parenbezoek in saunaclub GT toegestaan ?
« Reactie #6 Gepost op: 5 maart 2014, 09:33:05 »
Ik weet uit ervaring dat er stellen geaccepteerd worden in yy.

verder details ken ik niet. Wil je evt meer weten dan zou ik kijken bij ijsberin op een ander forum HH waar bepaalde vragen erover en verslagen staan.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!