Forum > Y I N   Y A N G - Roermond

LIVE FROM YINYANG

(1/7) > >>

Sjeufke:
[attachimg=1]

LellebeL:
Zal ik dan maar es als eerste een bijdrage plaatsen in dit topic?
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Een onverwachts wellness dagje op een meer dan aangename dag. Dat wil zeggen, 4 mei is traditioneel voor mij wel een bijzondere dag, de vlag halfstok dus vanavond voor zonsondergang thuis zijn.
Tot die tijd eens tijd om weinig tot niets te doen op wat jacuzzi en zwembad activiteiten en eventuele spontaan opborrelende vriendschappen. Er lopen behoorlijk wat dames zielsalleen en zoals gebruikelijk op de bank aan de muur alsof ze op de bus zitten te wachten. Wie weet ga ik nog wel ff voor buschauffeur spelen vanmiddag.
Geen mij bekende rakkers te zien op dit moment, alhoewel Rob45 misschien nog komt volgens Meeting Point.
En nu naar buiten, de zon en het zwembad in.

LellebeL:
Aangenaam op de ligstoelen aan het water, als de zon achter de wolken te voorschijn komt.
Onaangenaam als je het gvdnondeju¥@#•! koude zwembad in gaat.
Aangenaam om een lekkere vlaaipunt te eten, ik vermoed pruimenvlaai zo donker, smaakte haast als verse dadels.
Onaangenaam om telkens door de echoput te lopen die hier bar heet: zonder een kwartje te gooien galmt het 'hee schatzi' door de donkere ruimte. Je ziet nog eens waar het vandaan komt, komt uit alle hoeken 
Aangenaam die 2 of 3 GMC dames tussen de 30 DKC dames (ik begrijp waarom dit de favoriete club van Sofaking is)

Aangenaam is vooralsnog in de meerderheid. Maar heb toch een beetje spijt, dat ik niet 15 minuten langer door naar het zuiden ben gereden.

ps het 'baby where you go' is zo mogelijk nog storender en nogal dom ook als ze je de men's lounge in zien lopen...
De line up is wel voor alle smaken, maar slechts beperkt voor de mijne

LellebeL:
Op zoek naar kleine Gaby...
En om antwoord te krijgen op de vraag van Licky Luke hoe dat nou zit met die Spaanse vader.
Dames die klagen over weinig bezoekers moeten naar YY komen, zoals enkele bekende dames uit clubs als Sixsens en Van Goch ook gedaan hebben.
Het blijft heen en weer hobbelen voor veel van die meiskes .

LellebeL:
Gaby hoef ik niet meer te zoeken die is kennelijk naar PSR vertrokken.
Liefhebbers van mollige Latina's kunnen aan hun trekken komen.
Lopen een paar enorm ordinaire dellen rond met oa halfopen leren laarzen of met blingbling topjes. Niks mis mee, maar nu eerst op zoek naar masseur Roy.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie