Auteur Topic: Ada  (gelezen 12162 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Ada
« Gepost op: 7 juli 2016, 22:37:07 »
Topper in VM

Dat deze dame op dit forum nog geen draadje heeft is een schande. Wat een heerlijke dame is dit. Mijn beste sessie dit jaar tot  nog toe gehad!!!!
Ik heb een uur lang met haar van hot stomende sex genoten; geil en GFE, geen taboe's en benutting van alle gaten die er zijn. Met een massage toe.

Duidelijk een dame die er zelf van geniet; hoorbaar en zichtbaar. Ik moest even aan mijn sessies met Kim in YY denken vorige jaar in YY. Sara ging nog verder. Rob45, dit is beslist een dame voor jou!!

Maar wees snel! Ze is in VM met vakantie: een vriendin gaf haar aan dat dit een mooie manier was om geld te verdienen. Sara geniet er nu van maar 20 juli vertrekt ze weer naar Polen omdat ze daar haar eigenlijke werk weer moet gaan verrichten. Ik heb nog geprobeerd haar over te halen om in Nederland te gaan werken. Geheel onzelfzuchtig heb ik haar lessen Nederlands aangeboden tegen loon in natura ;D

Ik zou zeggen: gaat er allen van genieten zolang dit nog kan. Sara liep vandaag met borsten (C) bloot en een witte string. Ze had vuurrode lipstick op en het blonde haar als een soort knot op haar hoofd gebonden. Ze is ca. 1.55 en ietwat aan de mollige kant. Ze praat liever Engels dan Duits.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Sara
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2016, 20:56:51 »
Visit of Monday, July 11th :

Profile : 23 years, 1,55m, blond hair, pretty forms with some kilos in excess. Speak english and german.

Service : Hot session with this little sexual bomb  :showtits1. The preliminaries are GFE because she kisses very well  ;). We moved quickly to the essential …. And she is an expert in this domain. Sex was intensiv without timeout, the rhythm was energic and the pleasure was continuous until the end. Wonderful  :035:!!!

Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Sara
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2017, 22:53:34 »
Beste Fuck van 2017?


Kijk dat maakt een forum zo handig. Het bericht dat Sara weer in VM was, deed mij besluiten dat ik beslist nog een sessie met haar wilde meemaken. In mijn herinnering zit nog de neukpartij van een half jaar geleden die voor mij de beste Fuck van 2016 was.

Om 13.00 in VM gearriveerd. Een paar van mijn andere favo's gesignaleerd (Christina is met vakantie; of voor een persoonlijke reparatie naar Turkije zoals ze me laatst vertelde), maar nog geen Sara.
Eerst de druk er vanaf genomen door Valentina en na afloop zag ik een bekend gezicht bij de lunch: Sara!! Nog even haar met rust gelaten want ik moest recupereren.

Na een krantje in het zonnetje te hebben gelezen, brandde ik weg en zocht een plekje in de schaduw buiten. Ik zat er net toen Sara voorbij kwam. Ik riep en twee minuten later zat ze naast me. Ze maakte een depressieve indruk, zei dat alle energie weg was. Na een half uur met haar te hebben gesproken was echter haar batterij weer helemaal opgeladen; ze was vrolijk geworden en begon mijn edele delen te verwennen. Tijd voor een kamer.
Twee en een half uur later kwam ik er gesloopt weer uit. Ik had een perfecte sessie beleefd met een passionele dame die dan weer GFE en dan weer PSE toonde.

Aan alle kanten braken nieuwe horizonten voor mij aan. So wie so heb ik nog nooit zo lang met een DVP op een kamer gebivakkeerd, en op de kamer werd van alles uit de kast gehaald met onder andere voor mij nieuwe ervaringen. We zagen in allerlei soorten posities alle kanten van het ruim bemeten drie-persoonsbed. We kwamen handen te kort. Op een gegeven moment was zij mij aan het pijpen en tegelijk met een vinger diep in mijn kont terwijl ik haar aan het vingeren was en met mijn ander hand ook diep in haar kont zat.
Vurige passionele natte en diepe tongzoenen, meer zoenen overal op mijn lichaam. Ze werd geweldig nat van mijn gebef en waardeerde het dat ik ook haar sterretje meenam. Af en toe masturbeerde ze zich zelf en ging ik er bij liggen likken. Andere keren ging ze op haar rug liggen met haar benen wijd om haar flamoes aan mijn tong aan te bieden. Het vocht stroomde aan alle kanten: zweet, kutvocht, olie die er af en toe op werd gegoten om het nog soepeler te maken.

Na zo denk ik een uur bezig te zijn geweest was het tijd om te neuken. Na een aantal posities te hebben beoefend kwam ik klaar terwijl ze op me zat. Ik was bekaf en zij ook. Ze ging in mijn armen liggen, zei dat ze even haar ogen dicht wilde doen en dat we niet naar de tijd hoefden te kijken. En dat klopte ook; geen enkele keer hebben we over tarieven of tijd gesproken.
Ze dutte een paar keer in en na een twintigtal minuten begon ze me weer te zoenen, zag dat ik weer een stijve kreeg en ging weer aan de gang. Deze keer zoog ze de ene keer mijn pik bijna van het lichaam los en de andere keer pijpte ze heel subtiel. Ook likte ze mijn ballen en ver daar onder tot en met mijn sterretje. Ze werd weer geweldig nat van mijn gebef en gaf aan dat ze er van genoot. Af en toe haar eigen vingers er bij.
Op een gegeven moment gaf ze me een onaangekondigde prostaatmassage. In een positie die ik nog nooit had meegemaakt. Ze lag tussen mijn benen, ik moest ze op haar schouders leggen, zij gaf de prostaatmassage en stootte tegelijkertijd haar onderlichaam tegen die van mij aan en tegelijk lag ik met mijn lul tussen haar borsten te neuken. Alles op haar tempo. En tussendoor diepe natte zoenen.

Na twee en een half uur de kamer af (drie uur als je de presales meerekent). Ik heb haar een, wat mij een redelijk leek, bedrag in de handen gestopt en daar leek zij ook tevreden mee. Ze was ook blij met de stroopkoeken die ik haar er bij gaf.

Ik kan er nog veel over schrijven maar ik denk dat ik halverwege 2017 mijn beste neukpartij van het jaar al achter de rug heb. Natuurlijk hoop ik dat ik word gelogenstraft maar ben daar verre van zeker van.

Sara gaat misschien aanstaande zondag weer naar Polen, terwijl ze eerder een maand wilde blijven. Maar het een en ander hangt ook af of er nog een Poolse vriendin van haar komt die nog met dit vak moet beginnen. En van haar wisselende gemoedsstemmingen.

Met een heerlijke ervaring rijker verliet ik om 20.30 het pand.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Sara
« Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2017, 19:30:15 »
Mag verplaatst worden Naar SixSens, voor zolang het duurt. ::)

Actuele naam : Ada
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Ada
« Reactie #4 Gepost op: 15 juni 2017, 20:21:58 »
Mag verplaatst worden Naar SixSens, voor zolang het duurt. ::)

Actuele naam : Ada

Bedankt voor de info. Verplaatst en naam aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum