Auteur Topic: TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS  (gelezen 62743 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #75 Gepost op: 13 juni 2021, 17:39:14 »
Jammer, alle dames die ik bezoek doen dagdienst en vroeger kon ik na mijn werk langsgaan, ergens rond 18:00, en bijna zeker zijn dat een van mijn favorietes aan het werk zou zijn.  Dit zal dus wat planning vergen. 

Gelukkig is er voor alles een oplossing. Geef mij gewoon het gewenste tijdstip op + een briefje van 50 euro, en dan ben ik best bereid om jou uit de nood te helpen in deze moeilijke situatie. Ik zal met plezier als plaatsvervangend dater optreden.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

guest142220

  • Gast
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #76 Gepost op: 13 juni 2021, 17:44:28 »
Bedankt, ik had er niet aan gedacht om aldaar te kijken want dat forumdeel leek eerder bedoeld voor gezellige toogpraat.
Dus alweer dienstwissel om 16:00.
Jammer, alle dames die ik bezoek doen dagdienst en vroeger kon ik na mijn werk langsgaan, ergens rond 18:00, en bijna zeker zijn dat een van mijn favorietes aan het werk zou zijn.  Dit zal dus wat planning vergen.  Vermoedelijk zijn er andere bezoekers in een vergelijkbare situatie, gaan wandelen na het werk (en niet in ploegdienst).
Neem een iets langere lunch pauze  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #77 Gepost op: 13 juni 2021, 22:17:07 »
Lunch pauze... eating pussy ipv een broodje.

 :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #78 Gepost op: 19 juni 2021, 23:29:09 »
Vanaf volgende week zondag: sluitingsuur 1.00u en half juli terug shiften zoals in de goede oude tijd voor corona. 
Bron: onze verhuurder.   Wishfull thinking of realiteit?  We zullen zien, zei de blinde. Over de evolutie van de huurprijzen wordt wijselijk gezwegen. Maar ja, dat is eigenlijk voor de wandelaar van geen belang. Wel voor de meisjes.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #79 Gepost op: 20 juni 2021, 00:30:42 »
Vanaf volgende week zondag: sluitingsuur 1.00u en half juli terug shiften zoals in de goede oude tijd voor corona. 
Bron: onze verhuurder.   Wishfull thinking of realiteit?  We zullen zien, zei de blinde. Over de evolutie van de huurprijzen wordt wijselijk gezwegen. Maar ja, dat is eigenlijk voor de wandelaar van geen belang. Wel voor de meisjes.
Dat eerste klopt zeker, en dat is toch al iets ......
Half juli gaan ze waarschijnlijk al die rommel afschaffen waar de Safe Von Ranscht ons mee opgezadeld heeft .... zit die nog in zijn kot? Lang leve de voortvluchtige Jürgen

Volhouden Marc, nog een paar weken (en dan maken we je dat nog eens wijs, en nog eens en en en en en en en en ...... , volidioot, dat heb jij ons ook meer dan een jaar gelapt)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #80 Gepost op: 20 juni 2021, 01:59:05 »
zit die nog in zijn kot? Lang leve de voortvluchtige Jürgen

Volhouden Marc, nog een paar weken (en dan maken we je dat nog eens wijs, en nog eens en en en en en en en en ...... , volidioot, dat heb jij ons ook meer dan een jaar gelapt)
Ik hoop dat Marxke begint te snappen dat hij zover over de schreef is gegaan, dat veel mensen hem hartsgrondig zijn gaan haten. En dat er niet 1 maar waarschijnlijk veel Jürgentjes rondlopen die hem rauw lusten. Zelfs al wordt Jürgen morgen levend of dood gevonden, dan nog blijft Marxke gevaar lopen. Voor nog heel lang vrees ik.

Zoals iedere boer, oogst Marxke gewoon wat hij gezaaid heeft.

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #81 Gepost op: 4 juli 2021, 16:03:09 »
Vanaf volgende week zondag: sluitingsuur 1.00u en half juli terug shiften zoals in de goede oude tijd voor corona.
Bedankt, goed om te weten, ik zal het in de gaten houden.
Tot dan toe is het niet zo'n probleem, alleen een kwestie van plannen, er zijn altijd de weekeinden en ik heb nogal wat verlofdagen om op te namen waardoor een wandeling te combineren valt met andere vrijetijdsactiviteiten.
Ik ben overigens, in de tussentijd, een paar keer door het kwartier gegaan na mijn werk en gezien dat géén van mijn favorietes rond die tijd werkt, wél tijdens de ochtend en vroege namiddag, heb ik gezien op één van mijn vrije dagen.