Auteur Topic: Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)  (gelezen 43915 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 2 september 2018, 19:14:45 »
Vorige week met een klein katertje in het SKW beland. Ik wou eerst bij Anneliza binnen springen maar iemand was me net voor. Verdraaid ! Dan nog een aantal wandelingetjes gemaakt tot ik het idee kreeg om bij het mij onbekende meisje op het pleintje van de VT langs te gaan. Ik slaag het pleintje meestal over en ga direct de "gang" in. Ze staat er ook een beetje verstopt. IK draai het pleintje op en ze staat er met haar borstjes naar voor en kont naar achter. Als ik op haar afstap doet ze het deurtje open en met een hoog stemmetje wordt ik ontvangen.

Ze zei dat ze uit Roemenië kwam maar ik vind ze er niet zo uitzien. Een klein leugentje? Maakt niet. We gaan naar boven en in het kamertje overhandig ik haar het inkomticketje waarop met een brede lach haar bikinitje uitgaat en haar mooie lichaam volledig verschijnt. Kleine fijne borstjes en een lekkere kont ! Als mijn kleren ook uit zijn ga ik me eerst even verfrissen aan de lavabo maar mevrouw doet dit niet. Ach ja...

Op bed streelt ze kleine Svein en ik houd me bezig met haar kont en poesje. Als ik , bijna , in staat van paraatheid ben brengt ze het condoom aan en begint lekker te pijpen , erg lekker te pijpen. Ik mag ondertussen verder over haar poesje wrijven en in haar borstjes knijpen. Als ze uitgepijpt is vraagt ze in welk standje ik wil beginnen. Zij on top. Zo gezegd zo gedaan , ze brengt een beetje glijmiddel aan en komt dan voorzichtig op mij zitten.Ze voert het tempo snel op en rijd me op een stevig tempo af. Lekker! Jammer genoeg wordt dit mooie meisje snel moe. Vrouwen hé . Als ze moe wordt doet ze heel traagjes verder. Ook hier kan ik wel van genieten , maar wat je zelf doet doe je beter.
We switchen naar doggy en voor we er aan beginnen wil ik nog even genieten van het uitzicht. Wat een mooi kontje ! Tijdens het neuken werpt ze me geregeld geile blikken toe. Mijn ogen gaan heen en weer van haar kont naar het mooie gezichtje dat me in de spiegel aankijkt. Ik kan en mag flink doorneuken. Switchen naar een ander standje hoefde niet voor mij want zo zag ze er enorm lekker uit en na een tijd neuken was het cd dan ook rijkelijk gevuld.

Achteraf doen we beide nog een wasje en tijdens het aankleden probeer ik een gesprekje aan te knopen maar meer dan een yes of no komt er niet uit deze Elly.
Voldaan stap ik terug de VT in , opweg naar de 7de Hemel om even uit te rusten en dan nog eens te zien of Anneliza vrij is....
« Laatst bewerkt op: 3 september 2018, 09:12:14 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2018, 10:54:04 »
Waarom zou ze niet uit Roemenië kunnen komen, Boer Svein ?
Alhoewel ze niet echt mijn type is- te jong, klein en fijn- vind ik ze toch "iets hebben", meer bepaald iets liefs en tegelijkertijd iets mysterieus; in mijn glorietijd :bud- dat was zo'n 6 à 8 jaar geleden, toen ik dacht dat ik een rijk man was- zou ik haar ongetwijfeld bezocht hebben...
« Laatst bewerkt op: 3 september 2018, 11:00:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2018, 12:59:54 »
Ze ziet er voor mij meer uit als een latina type maar dat had ik ook met Roxanne (SS29/1) dus misschien heb ik een ander beeld over latina's :o.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2018, 18:21:15 »
Ze ziet er voor mij meer uit als een latina type maar dat had ik ook met Roxanne (SS29/1) dus misschien heb ik een ander beeld over latina's :o.
Roxanne ook al ?Dan heb je inderdaad een ander beeld over latina's; van geen van beiden heb ik ooit gedacht dat ze latina was....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2019, 18:24:50 »
Elly was lang niet meer te bespeuren, maar gelukkig is daar nu verandering in gekomen ! :welcome:
Normaal trekken (te) jonge vrouwen mij niet echt aan, maar voor deze zou ik zowaar overstag  :-\  :17: kunnen gaan .... ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 januari 2020, 18:09:40 »
Ik had dit dametje lang geleden al eens bezocht maar dan een hele tijd links laten liggen omdat ik niet helemaal verkocht was na mijn eerste bezoek.

Onlangs toch nog eens binnengewipt om nog eens wat anders te voelen.

Elly was heel vriendelijk en lief en na het wasje informeerde ze - mij ondertussen teasend en strelend - naar wat ik allemaal verwachtte van mijn bezoek aan haar.  Altijd een pluspunt dat zo'n meid op voorhand even informeert naar wat en hoe je het allemaal graag doet, en daar daarna ook rekening mee houdt.
Elly is zo'n dame, en dat stemde mij gunstig gezind over wat komen zou.

Na het teasen naast het bed, waar ze me al erg sensueel stijf trok terwijl ik op haar mooie tepeltjes zoog, namen we plaats op het bed.

Elly keek me sensueel en glimlachend aan en vroeg of ik al gepijpt wilde worden of ze nog moest doorgaan met het strelen en teasen.  Vermits WR-junior van haar werk naast het bed al zo strak gespannen stond als een pianosnaar kon ze direct aan de slag. 

Behendig bracht het dametje een cd aan en begon met het pijpwerk. 
Dit doet ze erg lekker en ze neemt er haar tijd voor.  Afwisselend werden mijn eikel en schacht met de tong gelikt waarna ze hem dan weer lekker diep in haar mondje deed verdwijnen om er lekker op te zuigen.  Haar mooi gemanicuurde handjes bewerkten ondertussen sensueel mijn ballen.
Terwijl zij aan het pijpen was speelde ik wat met haar mooie borstjes en gleed ik met mijn rechterhand over dat fantastisch mooie ronde kontje van haar richting neukgrotje.  Ze liet zich lekker vingeren en werd daar behoorlijk nat van.

Elly was zeker niet gehaast en pijpte lekker lang door.  Op den duur voelde ik het zaad wat opborrelen en toen ze merkte dat ik oververhit aan het geraken was vroeg ze hoe we gingen neuken.
Ik liet haar on top beginnen zodat ik met haar mooie tietjes kon spelen.  Het dametje liet zich over mijn lul zakken en begon enthousiast te rijden, de nodige draaibewegingen met het bekken erbij.

Dat voelde lekker aan maar ik wilde haar zelf ook nog neuken dus vroeg ik haar te switchen naar normal.  Gewillig legde ze zich klaar en toen ik bij haar binnen gleed stak ze haar beentjes in de lucht terwijl ze me geil aankeek. Het was lekker soppen in dat natte grotje.

Na haar zo lekker te hebben genomen vroeg ik om te finishen in doggy. Met een brede glimlach zette ze zich prompt op handen en knieën en keek me geil aan in de spiegel.
Ik gleed naar binnen, hield haar bij haar heupen vast, en begon lekker te rijden.  Ik mocht flink hard doorgaan en met zicht op haar sexy kontje spoot ik na een tijdje het cd vol.

Elly maakte me proper terwijl ze me vroeg of ik tevreden was.  Natuurlijk wel !
Een mooi meisje dat flink haar best doet voor jouw genot en op technisch vlak ook nog eens goed is, dat is een garantie op succes.

Nog een wasje na met wat smalltalk (Elly is wel geen echte prater en komt wat verlegen over) en daarna tevreden terug de straat op.

Herhalingsgevaar gegarandeerd.  Elly wordt toegevoegd aan de lijst met vaste medewerkers.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2020, 18:14:48 door white rabbit »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2021, 14:06:25 »
Voor de afwisseling vandaag eens een bezoekje gebracht aan de Roemeense Elli die zich verstopt in VT46. Verstopt, omdat de meisjes die daar zitten door veel wandelaars wat voorbijgelopen worden. VT46 is namelijk een raam aan het 'pleintje' van VT. Ik heb altijd bij het passeren wat medelijden met de meisjes die daar hun stekje hebben, omdat ze dus wat 'uit de loop' staan.

Elli is een mooi meisje met een vriendelijke lach, een cupje dat ergens tussen een grote A en kleine B zweeft en een opvallend achteruitstekend kontje waar het moeilijk afblijven is. Haar poesje werd al snel nat, en dat voelde wel heel fijn aan om te vingeren. Ook haar kontgaatje verdraagt wel wat verwenning, zolang je er niet te diep in doordringt.

Zij kent de trukjes om me te strelen op een manier dat ik er kippenvlees en een hanenpietje van kreeg. Pijpen en de balletjes verwennen, was blijkbaar ook in het basispakket van 50 euro begrepen. Een beetje tegenvallend was het feit dat ze wel heel bedreven was in het geven van zachte seks, maar dat ze anderzijds ook bij het vrijen een soort van afstand hield. Enkele centimeter slechts, maar ik kon haar bv niet innig omarmen.

Haar teasingkunstjes deden echter hun werk en terwijl mijn hand haar fantastisch kontje hebberig 'pakte', maakte haar natte poes me gaandeweg zodanig bronstig dat ik heel mijn voorraad zwemmertjes met plezier en een paar luide kreten in haar condoompje achtergelaten heb.

Ik zou Elli niet direct een topper noemen, maar het was wel een toffe ervaring om weer maar eens met een (voor mij 'nieuwe') mooie jonge meid te mogen neuken.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2021, 16:05:35 »
Maar Vanderbeffen toch; was je het noorden kwijt ?
Elli staat wel degelijk op VT46; waarom vermeld je in de titel dan VT56 ?
Overigens is dit een dame waar ik wel eens zou durven binnengaan: voor mij eigenlijk wat te jong, maar wat een figuur !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2021, 16:09:27 »
Vanderbeffen is wel eens meer het Noorden kwijt als hij achter zijne piet aanloopt. Die piet heeft namelijk geen ingebouwd kompas en weet dus niet waar het Noorden ligt. Hij verandert dan ook constant van richting, alleen als hij door de VLS loopt dan weet hij zonder probleem de juiste deur te vinden.  :lol  :lol  :lol

In Villa Tinto is hij ook regelmatig zijne weg kwijt, getuige daarvan het nummer 56 dat hij aangeeft. Het is hem blijkbaar nog niet opgevallen dat Villa Tinto "slechts" 51 ramen heeft. Misschien komt dat omdat hij altijd als een wildeman loopt te zwaaien naar de dames links en rechts van hem  :lol_hitting:


Is Elli die dame die altijd in zo'n eigenaardige, compleet onnatuurlijke lichaamshouding in haar raam staat?  :o

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 3 juli 2021, 16:12:06 »
Kippenneuker, noem jij met de kont naar achteren, een "onnatuurlijke houding" ?
Overigens bestaat er reeds een topic over haar , maar dan onder de naam "Elly" (met "y" dus).
Moderator, samenvoegen zou ik zeggen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 3 juli 2021, 16:15:28 »
Neen, ik heb het over de houding van haar benen, heupen en rug, het lijkt me echt niet gemakkelijk om daar zo een hele dag te staan  ;D

Ook het bestaande topic van Elly had Vanderbeffen niet gevonden? Hij gaat er zienderogen op achteruit sinds hij helemaal verblind is door de liefde  ;D  ;D  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 3 juli 2021, 16:40:16 »
Villa Tinto 56
En dan maar vertellen dat hij een lief heeft .... van zijn verstand af, ja ja  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 3 juli 2021, 20:15:04 »
Liefde geeft energie. Het zijn de meisjes waar je enkel voor het seksplezier gaat, die verblinden  ;D ;D ;D

Alleen heb ik mij blijkbaar dus mistypt want ik was thuis nog eens extra op het plannetje gaan kijken of het wel degelijk 46 was. Ja dus. Ik had het geeneens gemerkt dat ik 56 getypt had, en ik lees nochtans elke recensie nog even na als ik ze plaats.

Of het nu Elly of Elli is, weet ik uiteraard niet want ik heb haar het niet laten opschrijven  ;D ;D ;D Ik had op 'Elli' gezocht en niks gevonden.

Feit is dat dit meisje inderdaad op een of andere manier een beetje 'opvalt' door haar houding. Ik noem het dus 'met haar kont naar achteren', misschien een slechte omschrijving. Misschien ook wat onnatuurlijk, Kippenneuker, maar anderzijds zette dat haar achtersteven toch ook wel flink in de aandacht. Ik ben, na een heropstart met een paar van mijn bekende seksfavorietjes, de laatste dagen eens aan het grasduinen tussen enkele voor mij nieuwe meisjes. En deze Elli of Elly paste in die strategie. Het zijn natuurlijk niet allemaal toppers of hoogvliegers of hoe je dat ook noemen wil, maar om eerlijk te zijn: ik heb nu sinds de heropening toch nog geen enkele ontgoocheling opgelopen. Ook van Elli heb ik helemaal geen spijt. Het was fijn en de apotheose was lekker intens.

Ik zal er niet direct terug langsgaan, maar dat heeft vooral te maken met nog een paar andere meisjes die ik op het oog heb.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 3 juli 2021, 20:28:58 »
het lijkt me echt niet gemakkelijk om daar zo een hele dag te staan  ;D
Dat zou wel eens een realiteit kunnen zijn. Misschien denkt zij dat die houding meer klanten aantrekt? Eens op de trap en op de kamer is me die houding trouwens niet meer opgevallen.

Terloops, ik weet niet of wandelaars zich daar van bewust zijn dat het rechtstaan op die idiote  pumps ook niet echt 'gemakkelijk is om daar zo een hele dag te staan'. Naast de risico's om er bij wijze van spreken op te verongelukken, zorgen die dingen ook voor heel wat rugpijn. Voor de meeste wandelaars horen die pumps er gewoon bij. Het is sexy, naar men zegt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 46, Elly (Roemeense/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 3 juli 2021, 22:37:14 »
het lijkt me echt niet gemakkelijk om daar zo een hele dag te staan  ;D
Dat zou wel eens een realiteit kunnen zijn. Misschien denkt zij dat die houding meer klanten aantrekt? Eens op de trap en op de kamer is me die houding trouwens niet meer opgevallen.

Terloops, ik weet niet of wandelaars zich daar van bewust zijn dat het rechtstaan op die idiote  pumps ook niet echt 'gemakkelijk is om daar zo een hele dag te staan'. Naast de risico's om er bij wijze van spreken op te verongelukken, zorgen die dingen ook voor heel wat rugpijn. Voor de meeste wandelaars horen die pumps er gewoon bij. Het is sexy, naar men zegt.
Tuurlijk horen pumps, laarzen en dergelijke er bij, net als sexy kledij.
Allen boeren op klompen beweren van niet.

Of mogen ze van jou zo achter de ramen gaan staan?

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal