Auteur Topic: CHERRY  (gelezen 16167 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Gepost op: 11 augustus 2015, 15:55:42 »
Een ebbenhoute kersenboom met twee erg lekkere vruchten , en dan nog maar te zwijgen over haar derrière  :shakekontje  ..... ik heb haar in Bab zien ronddwarrelen op haar eerste dag .... verdomd lekker wijffie .... ;D






















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2015, 18:47:50 »
De naam doet me denken aan kleine tomaatjes  :bud
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #2 Gepost op: 1 mei 2016, 07:52:34 »
Het zal weer niet waar zijn!
Sexmachine heeft Cherry dus ook al geplukt....

Nou, nog voordat ik haar artiestennaam kende, was het mij duidelijk dat zij één van de dames was die op mijn to do list kwam te staan.
Niks van horen zeggen maar zelf ervaren : je moet zelf een beetje actief zijn, maar dan wordt deze schoonheid toch een portie geil!
Het geplande halfuur (als eerste keer en afgesproken met de clubmaten om daarna wat te eten), liep uit tot een uur en een kwartier. Voor een uur afgerekend met nog een keer een minuut of wat tongzoenend in de kleedkamer, bijna op het gênante af. Aangezien clubmaten Cupido en pret zich in de tussentijd ook goed vermaakt hadden, hoefde ik mij niet schuldig te voelen

En degenen die haar inmiddels goed kennen, weten ook waarom zij Cherry heet: zoekt en gij zult vinden!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #3 Gepost op: 1 mei 2016, 10:32:06 »
Eddy_V,


Ik weet van niks, ik ken die dame niet, en heb haar nooit gezien  ;D :-\ :lol
Laat staan dat ik haar kersje zou gevonden hebben, ik ben bang van blote vrouwen en hun verborgen plekjes  :-\ :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2016, 23:08:36 »
Toen het me te warm werd in de zon ben ik in de "oude" tuin in de schaduw gaan zitten. Daar vroeg een zwarte dame of ze naast me mocht zitten. Ze zag er aardig uit dus daar zei ik geen nee tegen. Bleek Cherry te zijn.
Ik heb wat meegemaakte ervaringen in Sierra Leone met haar uitgewisseld en besloot met haar op een kamer te gaan. Het werd een gedenkwaardig uurtje! Cherry kan lekker zoenen met haar stevige tong. Na een tijdje vroeg ze of ik zin had door haar mijn reet te laten likken! Ik dacht meteen aan mijn avonturen met Kim in YY, de latere miss Ijsbeer 2015. Dat was me goed bevallen en dus zei ik nu: okay. Mijn God, Cherry liet er geen gras over groeien. Ze ging stukken verder dan waar Kim ooit gegaan was. Het klinkt smerig, en is waarschijnlijk ook smerig, maar het voelde o zo lekker. Waarom zijn smerige zaken vaak zo fijn?
Na mij verwend te hebben was het de beurt aan mij om Cherry te verwennen. Haar clit begon al snel te groeien. Zelden zo'n grote gezien als die bij haar. Lekker om aan te likken totdat Cherry "af ging".
Ik moet ook nog vermelden dat het pijpen van C. top is; goed dt. Ook Scrotum's scrotum werd niet overgeslagen!
Neukend afgemaakt in de ruiterhouding. Daarbij toch nog twee minpuntjes: na alle lichaamssappen vond C. het toch nog nodig om wat smeermiddel op het condoom te doen. En ze hield tijdens het klaarkomen van mij al vlug op met me berijden. Daardoor hield ik nog een restvoorraadje dat er pas bij het schoonmaken met doekjes uitkwam.
Aan het einde nog een tiental minuutjes in elkaar verstrengeld relaxed op het bed gelegen.
Ik heb haar netjes het uur tarief gegeven. Vervolgens vroeg ze waar de 25 extra was voor het reetlikken. Ik zei tegen haar dat ze daarvan niets had gezegd. Okay, dan laten we het zo maar weet ik het voor de volgende keer zei Cherry. Vind ik goed afgehandeld door haar.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2016, 16:06:40 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
CHERRY
« Reactie #6 Gepost op: 8 augustus 2016, 22:30:37 »
Nice room with her saturday. My first room with her was nearly one year ago.
She's so beautiful and she does the job well but I miss the feeling. She's maybe too serious, I need crazy girl ;D
But if you like black girl, she's a "must done" :-P
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2016, 22:37:02 door 24HOURS »