Auteur Topic: LARISSA  (gelezen 54835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Gepost op: 9 juli 2012, 21:38:40 »
haarkleur/-lengte: blond, kort (naar binnen gebrushed - type caré)
ogen: ik heb zo dikwijls, zo lang, diep in haar ogen gekeken: blauw?
lengte dame: 1,65
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: half Spaans/half Roemeens
leeftijd: ongeveer 21
tatoeages/piercings: ?/? (ik dacht een tribal)
service: zoenen, tongzoenen, met lul spelen ondertussen, pijpen (zeker niet meer dan gemiddeld) misschien snel een paar wipjes (gemiddeld) in een standje (als je zo al niet klaarkwam)
voordelen: oogverblindend mooie jonge dame
nadelen: meestal zeer korte sessies (gemiddeld 10')
opmerkingen: werkt er nog maar een maand, de servicepuntjes zijn van horen zeggen, de duur van telkens weer met eigen ogen te zien, doch... mijn sessie week volledig af van wat je zou kunnen verwachten aan de hand van deze steekkaart, hou deze steekkaart in het oog als je holderdebolder op dit pareltje afstapt en al even holderdebolder de kamer binnenwipt en nog holderdebolderder helemaal geil wordt van haar schoonheid en lieve kusjes, it's up to you  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Een sessie afwijkend van een standaardsessie met haar.
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2012, 21:12:24 »
EXCLUSIEF OP DIT FORUM

Eigenlijk kon ik mijn ogen niet meer van haar afhouden vanaf het eerste moment dat ik haar zag.  Zo'n plaatje!!  Daardoor kwam ik ook te weten dat haar sessies gemiddeld 10' duurden.  We konden er bijna een stopwatch op gelijk zetten.  We zagen ze verdwijnen en de moment dat er ongeveer 10' om waren, zeiden we dat ze bijna zou terugkomen.  Als je over de duivel spreekt....

Veel contact hadden zij en ik nog niet gemaakt.  Pas na het avondeten in de bar kreeg ik voor de eerste keer contact met haar.  Ze was op de muziek aan het dansen terwijl ze van de automatenhal de bar kwam binnengestapt om op een krukje aan de bar plaats te nemen.  Ik moedigde haar aan door in mijn handen te klappen en ze reageerde er weliswaar positief op maar liet het daar bij.

Ze bleef even op dat krukje zitten maar werd dan geroepen door haar vriendin die in de bar in een poef languit lag.  Ze ging naast haar vriendin liggen. 

Dit was het moment om weer contact te maken.  Ze zaten over ons, zij het op een afstand.  Ik gaf haar een werpkus en kreeg er spontaan eentje terug.  Ik wenkte haar maar ze kwam niet spontaan bij mij en mijn berenvriend zitten.  Ze deed teken dat ik tot bij haar moest komen.  Dat ligt gewoonlijk een beetje moeilijk voor mij, om zo het slaafje te spelen.  Deze keer maakte ik er geen probleem van.  Ten eerste is er altijd meer mogelijk aan pre sales in een grote poef dan op een lederen sofa en ten tweede zou ik natuurlijk mezelf tussen hen twee inwringen en tussen twee beeldschone vrouwen liggen is nooit mis natuurlijk.  De beweegredenen hield ik voor mezelf.

Dat ik het op Larissa begrepen had, had haar vriendin natuurlijk ook wel door.  Haar vriendin verdween dan ook vrij snel.  Ik lag daar dan nog alleen met Larissa.  Larissa pakte mij meteen stevig vast, gaf een kusje, klemde mij vast met haar benen....  Ik kon niet meer weg.  Was het dat wat ze wou?  Ik lag inmiddels al bijna evenlang te pre salen met haar dan dat ze normaal op kamer tijd voorziet voor de man.  Dat op zich vond ik heel erg vreemd.  Ik verschoot er gewoon van dat ze dit allemaal zo spontaan begon te doen.  Ik had de kamervraag zo op 1, 2, 3 verwacht, eigenlijk.  Ik deed er nochtans niets speciaal voor om pre sale uit te lokken, deze keer.

Het minste dat ik kan zeggen is dat het meteen heel erg goed klikte tussen ons.  We lachten, grapten, spookten, teasden en plaagden mekaar flink.  Ik had dit best nog heel wat kunnen rekken, vermoed ik maar kon mezelf niet bedwingen om de kamervraag te stellen.  Dat mij zoiets moet overkomen.  Onbegrijpelijk?

Een dik uur waren we op kamer.  Geen minuut was haar teveel.

Wat gebeurde er dan op kamer?

Het begon met een lange lange lange periode van strelen, knuffelen, zoenen en tongzoenen.  Het zoenen en tongzoenen gebeurde zeer lief, zeer sensueel, zeer innig.  Ik werd er van de eerste moment al helemaal op en top geil van.  Ze had bovendien ook een geweldig goed parfum opgespoten.  Iets waar het mannelijke dierlijke instinct gek van wordt, meerbepaald.  Er overkwam me iets dat ik denk ik voor de eerste keer zo intens beleefd heb. 
Ineens verlaat ze mijn mond en kruipt ze een klein beetje naar beneden.  Ze begint mijn tepels wat te plagen en bijt er ook lichtjes in.  Hmmm.... héérlijk voelde het allemaal aan.  Belangrijke noot hierbij is dat ik normaal hoegenaamd niet veel moet hebben van (lichtjes) tepelbijten. 
Ze zakt stilletjes aan meer en meer af naar beneden.  Ze kruipt met haar hoofd tussen mijn benen.  Ze begint mij te pijpen.  Dat was een wisselend succes.  Ik genoot er heerlijk van de momenten dat ze eventjes met haar nagels over mijn ballen krapte, dat zij mijn ballen in haar mond nam en likte.  Jammer genoeg deed ze dit heel, heel kort.  Het pijpen bestond bij haar voornamelijk verder uit monotoom vrij wild pijpen zonder veel speeksel.  Ik wou haar geen wenken geven, ik wou haar mijn handleiding niet uitleggen.  Ik stuurde dus maar aan op dat condoom.  Zo zou het zaakje nog kunnen beklonken worden binnen het halfuur.  Mooi, voor een eerste keer.  (Hoewel ik in gedachte de hele nacht bij haar wou zijn, we hadden dat ook al lachend al gezegd.)

Heeft ze nog niet zo ontzettend veel ervaring?  Ze werkt toch al een maand als DVP, zei ze me.  Dan zou je toch al wel het condoom er vlot moeten kunnen overtrekken.  Gezien de korte tijd dat ze normaal op kamer blijft, vermoed ik dat ze niet zo graag neukt.  Dat ze dat deel van het spel liever kwijt dan rijk is.  Ze sukkelde namelijk wat met het ombrengen van het condoom.  Het duurde allemaal net een beetje langerd dan gemiddeld.  Hierdoor was mijn 100 % stijve nog maar voor 85 % stijf maar nog meer dan stijf genoeg om de daad aan te vangen.

Inmiddels was het mijn zoveelste sessie al in drie dagen, drie dagen in de clubs.  De vermoeidheid was natuurlijk ook al een beetje toegeslagen en daarom had ik er totaal geen problemen mee dat zij spontaan voor het standje koos waarbij zij vooral al het werk moest doen.  Ze kwam op mijn lul zitten.  Ik beelde me al de rit van mijn leven in maar dat viel tegen.  Ze bereed mijn lul zo goed als enkel op het topje en zakte niet goed door.  Dat kan je als man natuurlijk snel verhelpen maar op het moment dat ik dat deed was mijn lul echt niet stijf genoeg meer om verder te neuken.  Vermoeidheid, wat minder neukwerk.  Het is te zeggen: een beetje proberen doen alsof.  Dat kwam de prestaties natuurlijk niet ten goede.  Het werkt negatief op mijn geslachtsorgaan.  Zij begreep er totaal niets van en geraakte er zelfs lichtjes gefrustreerd van.  Ik vond dat wel grappig.  De man die zich zomaar niet liet gaan in de eerste minuten bij het bewonderen van haar prachtige body.   

Ik begon haar terug te kussen en al gauw was ze weer rustig en ongefrustreerd.  Heerlijk en intens zoenen weer.  Net zoals we begonnen waren.  Ik had tussen haakjes bij haar in de eerste vijf minuten al makkelijk kunnen klaarkomen.  Zo'n schoonheid die je zo lief, intens, sensueel en vol aandacht lief kust en tongzoent en ondertussen haar handen niet van je lul kan afhouden.  Ik wou dat toen absoluut niet en daarom zijn we nu waar we nu zijn in het verhaal.  Ik wilde vooral erg lang van haar genieten.  Desondanks dat ik ook wel voelde dat de vermoeidheid parten begon te spelen.

Ik begon haar prachtige lichaam stilletjes aan overal te kussen.  Nu was het mijn beurt om haar mond te verlaten.  Mijn lul stond natuurlijk al lang weer voor 100 % stijf.  Ik had meteen kunnen beginnen neuken en beuken.  Ik dacht er zelfs even aan maar ik zou het zo een gemis gevonden hebben om dat nu al meteen te doen en dan haar prachtige lichaam niet overal lief te kunnen kussen.  Ik kroop trouwens meer en meer naar beneden.  Ook daar was het nu mijn beurt voor.  Ik begon met mijn vingers met haar poesje te spelen en ze liet goed merken dat het niet bij spelen mocht blijven.  Ik moest ze echt vingeren.  Ze werd compleet nat.  Hoewel ik nooit of te nimmer een dame zal beffen nadat er een condoom in haar poesje heeft gezeten (dat vind ik zo'n verschrikkelijke smaak), deed ik dat nu toch.  De eerste wilde likken moesten de condoomsmaak doen verdwijnen.  Daarna kon ik heerlijk mijn gangen gaan.  Wisselende likjes, draaiende bewegingen, rap, traag, beetje zuigen op haar lipjes, haar aars niet vergeten, blijven vingeren, clitoris flink verwennen....  Ze was bijna helemaal stil geworden.  Ik zag haar genieten.  Super was dat!  Ineens voelde ik haar kutspieren helemaal om mijn vingers trekken en ze schokte.  Ze vroeg me niet om te stoppen.  Ik dacht dat ze was klaargekomen.  Ik deed toch maar gewoon door.  De heerlijke kutsappen bleven maar in mijn mond terechtkomen.  Zalig!  Ineens schokt ze weer en vraagt ze wel degelijk om te stoppen.  Is ze twee keer na mekaar klaargekomen?  Ik ben altijd zeer voorzichting in die bewoordingen en het is ook niet belangrijk voor mij.  Het belangrijkste is en blijft dat ik geniet, heerlijk geniet.  Dat zij mij duidelijk doet twijfelen aan haar oprechtheid is des te leuker.

Direct nadat ze was klaargekomen werd er terug heerlijk getongzoend.  Als het beffen zo intens is, kom ik soms tijdens het beffen al klaar.  Dit wou ik bij haar ook weer niet.  Dat hou ik voor dames die erg opgaan in het beffen maar waar ik al lang bij aangevoeld heb dat de rest niet zal zijn zoals het moet zijn.  Dan laat ik me gewoon gaan en kan het dus gebeuren dat ik tijdens het beffen spontaan klaarkom. 

Ze begon wat te kronkelen en al snel zat haar mondje weer over mijn lul.  Nog steeds niet op de wijze zoals ik het verkies.  Weer wijs ik haar op het condoom.  Nu gaan we neuken.  Weer duurde dit langer dan gemiddeld.  Ik was echter zo geil dat dat nu nog maar weinig uitmaakte.  Tot overmaat van ramp laat ze twee condooms kapot gaan met haar scherpe nagels.  Derde keer beste keer dus.  Ze vraagt om op z'n hondjes te neuken.  Dit is het standje dat mijn laatste voorkeur wegdraagt maar ik wou het haar zeker gunnen.  Lang heb ik dat niet gedaan.  Als je al wat vermoeid bent, zeker liever niet dit standje.  Ik wisselde echter te laat van standje.  Ik had te lang gewacht.  Mijn lul was niet meer 100 % stijf en in missionaris kwam dat niet meer helemaal goed.  Voor mij geen enkel probleem.  Als het al niet zo laat was geweest, had ik waarschijnlijk nog gewoon bij haar op kamer gebleven en het zou er van gekomen zijn.  Ik bleef dus niet langer dan een dik uur met haar op kamer omdat het al zo laat was, omdat er nog een brandend verlangen naar iets zou zijn voor volgende keer en omdat het nu niet meer op dat ene meer of minder orgasme zou aankomen op die drie dagen.
Zij was weeral geïrriteerd.  Ik heb haar tot drie keer toe uitgelegd dat ik super zalig met haar genoten heb en dat het absoluut niet aan haar lag dat het bij mij niet tot een orgasme was gekomen.  Uiteindelijk kon ze er vrede mee nemen.  Ze geloofde mijn woorden.  Ik hield haar wel een kleine leugen voor.  Ik vertelde dat ik twee keer kort voor haar ook al op kamer was en dat de derde keer normaal met langere tussenpoze zou moeten zijn maar dat ik zo'n schoonheid absoluut niet wou mislopen.  Een dame hoeft niet te weten dat ik al drie dagen geld aan het uitgeven ben aan de DVP's.  Mijn financiële toestand zijn hun zaken niet.

Larissa is vooral héél erg knap.  Ze betovert je op kamer met zoenen en tongzoenen maar tegelijkertijd ontbreek er iets om te kunnen stellen dat ze top GFE is.  Het pijpen kan ze beter dan ze deed, met een paar tipjes.  Daar ben ik zeker van.  Het neuken zal volgende keer de topact worden! 

Een prachtige dame.  Iedereen wou er mee gaan kameren.  Iedereen was na 10' à 15' weeral op weg naar hun lockertjes. 

Als ik er terug aan denk, krijg ik alweer een stijve.  Om volgende keer niet meteen met haar op herhaling te gaan, zal het zo moeten zijn dat zij afwezig is in Planet Eden. 

Na een frisse douche, houdt een man mij tegen en vraagt hoe de sessie met Larissa was.  Ik liet het antwoord in het midden en zij dat dat persoonsgebonden is maar vraag hem wel waarom hij dat wou weten.  Een vriend van hem was met haar gegaan en verteld dat ze slecht was.

Wat ziet ze in me?  Ik zal het haar eens moeten vragen, zeker  ;)?
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2012, 21:43:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
OOK EXCLUSIEF OP DIT FORUM: DE FOTOSELECTORS
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2013, 20:18:59 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LARISSA
« Reactie #3 Gepost op: 17 april 2013, 20:20:32 »
tatoeages/piercings: ?/? (ik dacht een tribal)
Ik dacht een dolfijntje, ze is dus helemaal SEF-georiënteerd  :dance2 :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal