Auteur Topic: Schippersstraat 32/2, Adelina (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 17345 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/2, Adelina (Roe-avond/nachtshift)
« Gepost op: 11 september 2019, 03:13:49 »
Maandagnacht ben ik, na drie fantastische 'sessies' (waarvan eentje toch wel de grote wijzer van mijn klok twee keer deed ronddraaien) in het naar huis gaan voorbij SS 32 gestapt waar eenzaam en verlaten een slank meisje naar mij lachte. Tja, waarom ook niet he, eentje meer moet kunnen, dus ff een babbel aan de deur en jaja, Adelina uit Roemenie wou voor 50 euro alles doen wat ik vroeg.

Ik ging binnen en zij huppelde met haar kippenkontje direct de trap op. Altijd fijn om te kunnen bewonderen hoe die meisjes ongeveer dezelfde veters tussen hun billen dragen als waar ik mijn schoenen mee toeknoop. Boven aangekomen, demonstreerde Adelina haar skills in de olympische discipline 'blotekontstaan', want mijn briefje van 50 was amper weggestoken, of ik kreeg al een blik op de kleine priemende tietjes en het strakke kontje van deze slanke deerne.

We begonnen er direct aan. Strelen, tietekentast doen, vingeren, en ik had voorwaar reeds het holleke van haar gat gevonden, toen ze midden in het seksplezier ineens op haar zij ging liggen en lief doch overtuigd meedeelde, dat die 50 euro eigenlijk alleen maar goed was om eens te poepen, en als ik verder plezier wilde maken, was dat absoluut geen probeelm voor 50 euro meer. Of 100 mocht ook, ze was daar niet moeilijk in  ;D

Gatverdoms kieken! Upselling, moet je bij mij niet mee afkomen he. En op die domme manier verspeelde zij zonder het waarschijnlijk te beseffen een potentiële terugkomklant. Want uit haar broekske kwam best wel leuk speelgoed. En die kleine tietjes, dat vind ik ook wel eens geil. Maar upselling??? neenee, niet bij mij.

Ik heb mijn tijd uitgedaan, het is te zeggen, het zullen waarschijnlijk net de beloofde 20 minuutjes geweest zijn, maar dan ook niets langer. En hopsa, de kleren weer aan, en met een flauwe zoen op de wang weer naar buiten.

Vandaag stond ze daar opnieuw te lokken, als ik passeerde. Domme meid. Het moet geen prettig gevoel geven, als je je nieuwe klant van gisteren vandaag al ziet voorbijlopen, en je beseft waarom hij niet terug binnenkomt.
« Laatst bewerkt op: 11 september 2019, 10:49:17 door bet(d)weter »