Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359538 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #150 Gepost op: 6 september 2014, 20:57:05 »
Kleine update.. de KVS dames staan nu allemaal aan de bushokjes blijkbaar.  Geen tijd gehad om rond te kijken jammer genoeg.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #151 Gepost op: 1 oktober 2014, 22:25:14 »
vandaag overdag in Brussel, verplichtingen en moest spijtig genoeg tijdig terug in Gent.

Was geld gaan afhalen voor binnen te gaan op de nummer 158, maar toen ik weerkwam was ze blijkbaar al bezet/weg, ik zag enkel nog een blonde dame.

Ik heb het dus over een lang- en zwartharige Roemeense dame. Naam wou ze niet zeggen aan de deur.
Ze droeg een lang zwart-wit gestreept kleed met een grote dwarse split waardoor je haar hele zijkant kan zijn vanaf haar heupen tot beneden.

Voor mij was dat al voldoende om het te wagen: mooie, lange, gespierde benen met mooie bibs (van wat ik kon zien door de split)
En ze droeg blijkbaar geen ondergoed, of het moet een string geweest zijn die héél hoog tot boven het begin van die split zat.

Toen ik dus info vroeg merkte ik toch dat ze blijkbaar over nogal wat tieten beschikte, maar ze wou daar ook geen verdere info over kwijt...

Sterker, de dame in kwestie is te zien op Google maps!
Aarschotstraat 158!
Je ziet daar een donkerharige dame met een kleed met split!

Iemand die eventueel ervaringen heeft met deze dame?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #152 Gepost op: 3 oktober 2014, 22:04:02 »
Laatste week, dag shift, line up: super  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #153 Gepost op: 28 oktober 2014, 22:56:52 »
Wat is de huidige toestand rond de KVS?  Heb wel eens zin in een straatsnoepje.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #154 Gepost op: 6 maart 2015, 11:50:25 »
Ik was in de buurt, dus ik ben daarnet de Aarschotstraat voor het eerst sinds lang nog eens 2 keer op en afgelopen.

Beide keren zaten er om en bij de 50 meiden achter de ramen.

Traditioneel zat er geen enkele zwarte meid achter de ramen en slechts 1 Aziatische, op nummer 210.

Er was voor ieder wat wils: jonge en oude meiden, dikke en dunne meiden. Er stonden ook een paar absolute stunners tussen, maar uiteindelijk sprak toch geen enkele me voldoende aan (uiterlijk + goede attitude) om er 40 of 50€ aan uit te geven.

Ff mijn klant gaan bezoeken en op de terugweg ga ik nog een kijkje nemen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #155 Gepost op: 6 maart 2015, 13:09:31 »
Ik was in de buurt, dus ik ben om 11u de Aarschotstraat voor het eerst sinds lang nog eens 2 keer op en afgelopen.

Beide keren zaten er om en bij de 50 meiden achter de ramen.

Traditioneel zat er geen enkele zwarte meid achter de ramen en slechts 1 Aziatische, op nummer 210.

Er was voor ieder wat wils: jonge en oude meiden, dikke en dunne meiden. Er stonden ook een paar absolute stunners tussen, maar uiteindelijk sprak toch geen enkele me voldoende aan (uiterlijk + goede attitude) om er 40 of 50€ aan uit te geven.

Ff mijn klant gaan bezoeken en op de terugweg ga ik nog een kijkje nemen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #156 Gepost op: 6 maart 2015, 13:42:44 »
Zoals gepland, ben ik de Aarschotstraat daarnet opnieuw 2 keer op- en afgelopen. Er stonden nog iets meer vrouwen achter de ramen dan vanmorgen, maar boven de 55-60 kwam het totaal zeker niet uit.

Uiteraard een heel vergelijkbare line-up als daartstraks. Ik heb ditmaal wel nog een tweede Aziatische meid gespot op nummer 75. Ik heb ook opnieuw enkele stunners gezien, uiteraard dezelfden van daarstraks, maar ook nog 2 bijkomende die er daarstraks niet stonden. Allen duidelijk van Oost-Europese makelij.

Ik was/werd nergens overtuigd genoeg om binnen te stappen, dus ik ben uiteindelijk maar de peepshow op de hoek van de straat binnengewandeld en...

de 'line-up' daar heeft duidelijk betere tijden gekend :o: 5 meiden, 1 oudere met lelijke plastic bollen, 1 meid met zware hangtieten, 1 vrouw met een ronduit lelijk gezicht en het koppel, tja, daar moeten ze mij geld voor betalen als ze willen dat ik daar naar kijk...

In een videofilmpje had ik geen zin, dus ik heb mijn zaadjes maar gespaard voor mijn bezoek aan Samya en mijn Bulgaarse furie, nu zondag 8).

Ah ja: die mannen van 'balleke balleke' of varianten heb ik vandaag tijdens mijn wandelingen niet gezien. Heeft de politie hen dan toch eindelijk (al dan niet definitef) uit de straat kunnen wegjagen :017:?

De Aarschotstraat... Ik word nog steeds melancholisch als ik er rondwandel, maar er neuken, zie ik toch niet snel meer gebeuren.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #157 Gepost op: 25 maart 2015, 13:59:24 »
Door werkomstandigheden ben ik deze namiddag nog eens in de Aarschotstraat beland.

Ik vond de ramen vandaag veel minder gevuld dan bij mijn vorige passages op 6/03. Ik vond ook dat er vanmiddag weinig stunners stonden.

Ik was eigenlijk gekomen voor Daniella (40), maar telkens ik haar raam passeerde was ze uiteraard bezet. Ik ben uiteindelijk dan maar binnen gegaan bij Roemeense Stephanie (meer info: zie haar topic) en wie staat er na mijn kamergang in haar raam uitdagend te blinken wanneer ik er voorbij wandel: juist ja... Daniella.


Ondanks het druilerige regenweer waren er deze namiddag nogal wat wandelaars in de straat. Balleke balleke mannen of ander gespuis heb ik deze namiddag niet opgemerkt.


In de peepshow was het weer armoe troef. Die meiden worden, elke keer dat ik er binnen stap, precies nog lelijker.


Ff nog een Duveltje drinken in Den Bureau (ik ben de enige Vlaming aanwezig...) en dan is het tijd om terug te keren naar mijn werkplek (nee, dat is geen raam aan de Aarschotstraat :-P ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #158 Gepost op: 25 maart 2015, 14:42:24 »
Bij het verlaten van de straat toch nog even de aanwezige meiden geteld. Ik kwam uit op 57 verschillende dames. En het moet gezegd: op nummer 166 en hoger zaten toch wel enkele echte stunners. Op nummer 190 stond een jong blondje dat zoooo mooi was, dat ik haar zo in mijn binnenzak had willen steken en mee naar huis had willen nemen ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #159 Gepost op: 4 juni 2015, 14:28:02 »
Vandaag nog eens in de Aarschotstraat beland.

2 keer op- en afgelopen en beide keren tussen de 50 en de 55 aanwezige meiden geteld.

Er zaten een paar schoontjes tussen, maar overall vind ik de line-up vandaag minder dan tijdens mijn vorige passages in de straat.

Ik was niet van plan vandaag te neuken, maar daarnet stond mijn all time favorite uit de straat: Eva (142) in haar raam te blinken. Het is voor het eerst in vele maanden dat ik haar in de straat aantref, dus ik overweeg nu toch om zo dadelijk even bij haar binnen te stappen.

Maar eerst... Rustig een Duveltje drinken op het terras van 'Le Lombeek'.

Ondanks de zon, zijn er momenteel btw maar weinig wandelaars in de straat. Bedelaars zitten er des te meer... 'Balleke balleke' mannen heb ik vandaag nog niet getroffen, wel een louche kerel die me een I-Phone wou verkopen. Ik heb het aanbod toch maar beleefd geweigerd ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #160 Gepost op: 4 juni 2015, 15:38:53 »
Na 2 Duveltjes vond ik het tijd om even bij de peepshow binnen te wandelen. My god... Wat een lelijke vrouwen... Zelfs als ze me er geld voor betaalden, zou ik hen niet naakt willen zien.

Dus nog maar eens de straat afgewandeld, ditmaal zo'n 45 meiden geteld en weer moeten vaststellen dat de line-up betere tijden heeft gekend.

Eva nogmaals gespot op nummer 142, maar ze is duidelijk een paar kilo's bijgekomen en zag er niet echt vrolijk uit, dus ik heb haar toch maar aan me voorbij laten gaan.

Ik heb de A-straat maw zonder te neuken verlaten. Ik spaar mijn centjes en zaadjes liever voor morgen in Nederland en Duitsland (Sixsens en Samya).

Ah ja, nog opvallend: op een bepaalde locatie hingen maar liefst 8 mannen rond, duidelijk uitkijkend naar een specifieke meid. Man, wat moet die goed zijn! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #161 Gepost op: 4 juni 2015, 15:59:38 »

Ah ja, nog opvallend: op een bepaalde locatie hingen maar liefst 8 mannen rond, duidelijk uitkijkend naar een specifieke meid. Man, wat moet die goed zijn! ;)
Oftewel zijn dat 8 hopeloze mannen  .... had jij alweer geen visitekaartjes bij van RB, KP?  ;D :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #162 Gepost op: 6 juli 2015, 17:47:49 »
Ik heb daarnet een zakelijke afspraak in Brussel centrum, die me normaal gezien tot ongeveer 19u ging bezig houden, al voor 17u succesvol kunnen afronden. En wat doe je dan? Juist: je gaat een Duveltje drinken op het terras van La Derniere Minute in de Aarschotstraat om dat te vieren ;).

Eerst heb ik de Aarschotstraat echter 2 keer op- en af gelopen. En wat bleek? 17u-17u30 is, met de aankomende 'shiftwissel', nog steeds een heel slecht moment om in de straat te wandelen. Ik heb tijdens mijn dubbele wandeling respectievelijk 19 en 20 meiden geteld en daar zat heel weinig de moeite tussen. Ik kwam dan ook op geen enkel moment in de verleiding om ergens binnen te stappen.

Uit nieuwsgierigheid ben ik net ook binnengestapt in de peepshow. Itt mijn vorige bezoeken was er eindelijk nog eens 1 meid, enigszins het bekijken waard, voorzien, maar zelfs deze meid vond ik visueel onvoldoende om er zelfs maar 2€ aan uit te geven. Hoe deze zaak overleeft is mij een raadsel :017:. Wie wil daar zijn geld nog uitgeven.

Enfin. Ik ga genieten van een Duvel of 2 en wandel tegen 18u30 de straat nog wel eens af. Dan zouden er toch al meer meiden aanwezig moeten zijn 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #163 Gepost op: 6 juli 2015, 19:13:37 »
Net nog een wandeling in de A-straat gemaakt. Weinig nieuws te vertellen. Er waren nu een 30-tal vrouwen aanwezig. Weinig interessants. Ik trek maw, zoals verwacht, ongepopt naar huis.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #164 Gepost op: 13 juli 2015, 17:54:14 »
Ik was daarnet voor het werk weer in de buurt van Brussel Centrum, dus ik heb nogmaals een wandeling gemaakt in de A-straat. Gewandeld van ongeveer 17u10 tem 17u35.

Ik heb 22 verschillende dames geteld, slechts 2 daarvan waren fysiek de moeite. Zo tegen de shiftwissel is het echt moeilijk iets interessants te vinden in de straat. Toch dom eigenlijk, want hoeveel pendelaars stoppen niet met werken tussen 17u-18u30!?

Enfin, ik plan morgen een saunaclub bezoeken, dus, al is de lust groot, ik laat het niet aan mijn hart komen. Ff een Duveltje drinken in den Bureau, een beetje zeveren met ne marginale medemens ;) en dan op naar huis 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum