Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #165 Gepost op: 13 juli 2015, 17:59:01 »
Voor de duidelijkheid: die marginale medemens is noch SM, noch de VS! ;) Had uiteraard gekund, maar beiden zal je niet snel tegenkomen in deze ramenbuurt, die hen te min is :-P ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #166 Gepost op: 13 juli 2015, 18:57:06 »
Net de A-straat nog eens afgewandeld: 38 vrouwen, maar zeer gebrekkige kwaliteit. Bedroevend... Ik heb het ooit zoooooo veel beter geweten in de straat.

De armoede vanavond vraagt gewoon om een onderzoekje, dus op 23/07, in mijn saunaclub vrije week, trek ik 's nachts Brussel in, en zal ik de A-straat by night eens aan een grondige inspectie onderwerpen 8).

Ik ben nu al benieuwd of ik dan aan neuken ga toekomen. Gokjes mogen altijd ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #167 Gepost op: 13 juli 2015, 19:13:26 »
Voor de duidelijkheid: die marginale medemens is noch SM, noch de VS! ;) Had uiteraard gekund, maar beiden zal je niet snel tegenkomen in deze ramenbuurt, die hen te min is :-P ;) .
Dat je me er niet snel zal tegenkomen, klopt ....
Dat die buurt me te min is, echt niet ....
Ben er een keer of vijfhonderd geweest in een tijdsbestek van 32 jaar ...... eind 20e eeuw  :o :o :o  kwam ik er zelfs dagelijks, is wat afgevlakt toen ik naar Antwerpen verhuisde (dan heb je een hoerenbuurt in je achtertuin) en zeker toen ik in 2005 de saunaclubs ontdekte.
Nukom ik er nog heel af en toe eens, als ik noodgedwongen in Brussel moet zijn, maar uiteindelijk is Brussel ook MAAR parking, nietwaar?  :lol_hitting: ;D
Heb er eind jaren 90 geweldige tijden beleefd, ik herinner me dat er toen echt kanjers zaten, veel mooier destijds dan de meiden in het schipperskwartier. Alles is  anders geworden sinds de "opkuis" van het skw en de verloedering van het Noordkwartier. 
En nu heb ik vlak bij huis een leuke, gezellige, veilige wandelbuurt - tenzij die ene keer dat 2 uitgezette Polen en een zwarte medemens dachten dat ze auditie deden van Rocky B-54, en de flikken ervan overtuigd waren dat een film altijd een goed einde kent.
En ik heb ook een pak of tig favoriete saunaclubs binnen wandelafstand (van 200 km).
Ik ga dan nog zelden naar andere wandelbuurten, zo is ook de Vulkaanstraat me te min - met dienverstande dat "te min" betekent dat, indien ik toch 180 km bol, ik dan niet een snelle wip ga maken of even ga ronddwalen om een uurtje later terug 180 km te gaan bollen ....
Ik kies dan wel voor een saunaclub, waar ik entree betaal, kan eten en drinken en tussen de (half)naakte grieten kan lopen, en geen lap op mijn oog krijg als ik ze "pak" .....  ;D


Wat niet wegneemt dat ik wel die marginaal kan zijn die je toevallig tegenkomt  :bud :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #168 Gepost op: 13 juli 2015, 19:36:04 »
Voor de duidelijkheid: die marginale medemens is noch SM, noch de VS! ;) Had uiteraard gekund, maar beiden zal je niet snel tegenkomen in deze ramenbuurt, die hen te min is :-P ;) .
Dat je me er niet snel zal tegenkomen, klopt ....
Dat die buurt me te min is, echt niet ....
Ben er een keer of vijfhonderd geweest in een tijdsbestek van 32 jaar ...... eind 20e eeuw  :o :o :o  kwam ik er zelfs dagelijks, is wat afgevlakt toen ik naar Antwerpen verhuisde (dan heb je een hoerenbuurt in je achtertuin) en zeker toen ik in 2005 de saunaclubs ontdekte.
Nukom ik er nog heel af en toe eens, als ik noodgedwongen in Brussel moet zijn, maar uiteindelijk is Brussel ook MAAR parking, nietwaar?  :lol_hitting: ;D
Heb er eind jaren 90 geweldige tijden beleefd, ik herinner me dat er toen echt kanjers zaten, veel mooier destijds dan de meiden in het schipperskwartier. Alles is  anders geworden sinds de "opkuis" van het skw en de verloedering van het Noordkwartier. 
En nu heb ik vlak bij huis een leuke, gezellige, veilige wandelbuurt - tenzij die ene keer dat 2 uitgezette Polen en een zwarte medemens dachten dat ze auditie deden van Rocky B-54, en de flikken ervan overtuigd waren dat een film altijd een goed einde kent.
En ik heb ook een pak of tig favoriete saunaclubs binnen wandelafstand (van 200 km).
Ik ga dan nog zelden naar andere wandelbuurten, zo is ook de Vulkaanstraat me te min - met dienverstande dat "te min" betekent dat, indien ik toch 180 km bol, ik dan niet een snelle wip ga maken of even ga ronddwalen om een uurtje later terug 180 km te gaan bollen ....
Ik kies dan wel voor een saunaclub, waar ik entree betaal, kan eten en drinken en tussen de (half)naakte grieten kan lopen, en geen lap op mijn oog krijg als ik ze "pak" .....  ;D


Wat niet wegneemt dat ik wel die marginaal kan zijn die je toevallig tegenkomt  :bud :king:

en ik zal er inderdaat nooit komen heb me tijd hard nodig in nrw  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #169 Gepost op: 13 juli 2015, 20:06:38 »
Citaat
at die buurt me te min is, echt niet ... Ben er een keer of vijfhonderd geweest in een tijdsbestek van 32 jaar ...... eind 20e eeuw  :o :o :o

Eind 20ste eeuw? 32 jaar lang? Hoe oud ben jij eigenlijk!!?? :-\ Je ziet er inderdaad niet meer uit, maar toch... :o :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #170 Gepost op: 13 juli 2015, 20:11:28 »
Citaat
at die buurt me te min is, echt niet ... Ben er een keer of vijfhonderd geweest in een tijdsbestek van 32 jaar ...... eind 20e eeuw  :o :o :o

Eind 20ste eeuw? 32 jaar lang? Hoe oud ben jij eigenlijk!!?? :-\ Je ziet er inderdaad niet meer uit, maar toch... :o :lol_hitting:
Goh, ik ben 100, maar ik zie er uit als een jongeling van 67  ;D
Correctie: ik ben er een 500 x geweest in de loop der jaren, met de meest frekwente bezoeken rond de eeuwwisseling   :pompe :dance2  (je lijkt wel seksenfun .... yes yes yes ....  :-\ :-\ :-\  )
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #171 Gepost op: 14 juli 2015, 16:07:09 »
Geen marginaal maar ook niet diplomatisch  ;D  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #172 Gepost op: 16 juli 2015, 16:02:00 »
Ik heb mijn verlengd weekend vandaag al om 15u ingezet. Wat doe je dan? Direct na het werk naar huis? Nah. Naar de bibliotheek om verkoeling en kennis te zoeken? Dubbel nah ;). Op naar de A-straat dan maar.

Neukambities? Quasi onbestaande. Morgen staat immers een bezoek aan ACA Gold gepland. En het is momenteel gewoon ook veel te fuckin' warm om te neuken. Dat valt ook te merken aan het aantal wandelaars: die zijn er veel minder dan normaal rond dit uur.

Daarnet toch 2 keer de straat op- en afgelopen. 41 vrouwen geteld, weinig tot geen echte stunners. Het is duidelijk vakantie...

Tradioneel dan maar een Duveltje of 2 drinken op het terras van Le Lombeek en straks de straat nog maar eens doorwandelen. Je weet immers maar nooit dat die ene parel er straks ineens toch staat ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #173 Gepost op: 12 augustus 2015, 12:42:31 »
Live from de A-straat. Ik had tijd voor een uitgebreide middagpauze, dus ik dacht: laat ik nog eens een kijkje gaan nemen in mijn ooit geprefereerde straat.

Ik ben de straat op de middag 2 keer op- en afgelopen. Er stonden om en bij de 30 meiden. Een gemiddelde line-up: er stonden een paar heel mooie meiden tussen, maar evenzeer een paar grieten wiens houdbaarheidsdatum al enige tijd overschreden is of die de weegschaal iets te zwaar zouden doen doorslaan :017:.

Ik ben daarnet nog eens binnen geweest bij Bulgaarse Eva (142), een meid die ik al vele jaren ken en die ik nu eindelijk nog eens op een goed moment trof. We hebben ff bijgepraat en Eva heeft me vervolgens zo'n 20 minuten verwend. Dit blijft 1 van de beste meiden die ik ooit in deze straat geneukt heb ;D.

Er lopen vandaag nogal wat wandelaars rond in de straat. Het zachte weertje zal daar uiteraard niet vreemd aan zijn.

Ik ga nog ff met een Duveltje nagenieten op het terras van Le Lombeek en daarna is het weer werkendag. De centjes die hier (en morgen en overmorgen in een saunaclub) uitgegeven worden, moeten immers ook nog terugverdiend worden he ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #174 Gepost op: 22 augustus 2015, 00:23:51 »
kan iemand een ID geven van de dame op de nummer 50 in de A'straat, middelste raam, avondshift?

Het is niet Mona Lisa, afgaande op de passport.

Ze is wat zonnebankbruin, strakke buik, brunette (als ik het mij nog herinner) en lijkt wel over grote tieten te beschikken.

Ze heeft iets weg van Daniella (die nu in Antwerpen zit)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #175 Gepost op: 1 september 2015, 18:44:37 »
Burgemeester legt Brusselse lichtekooien een sluitingsuur op.

Om 23 uur sluiten en om 7 uur 's morgens weer open, dat heeft burgemeester Emir Kir beslist.

Er zijn aan het Brusselse Noordstation al enkele jaren serieuze problemen aan de gang. De handel in drugs, wapens en zelfs mensen tiert er welig. De politie deed dit jaar al 23 invallen in diverse hoerenketen, waaruit bleek dat de georganiseerde misdaad er veel weliger tiert dan aanvankelijk werd gedacht.

Volgens burgemeester Emir Kir zijn er daarom keiharde maatregelen nodig: “Aangezien we niet de middelen hebben om 24 uur op 24 agenten in de buurt te laten patrouilleren, nemen we hardere maatregelen”, zo laat hij weten aan HLN. “We zijn niet tegen mensen die uit vrije wil dit beroep uitoefenen, maar we kunnen niet nalaten dat anderen worden uitgebuit.”
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #176 Gepost op: 1 september 2015, 18:56:56 »
Burgemeester legt Brusselse lichtekooien een sluitingsuur op.

Om 23 uur sluiten en om 7 uur 's morgens weer open, dat heeft burgemeester Emir Kir beslist.

Er zijn aan het Brusselse Noordstation al enkele jaren serieuze problemen aan de gang. De handel in drugs, wapens en zelfs mensen tiert er welig. De politie deed dit jaar al 23 invallen in diverse hoerenketen, waaruit bleek dat de georganiseerde misdaad er veel weliger tiert dan aanvankelijk werd gedacht.

Volgens burgemeester Emir Kir zijn er daarom keiharde maatregelen nodig: “Aangezien we niet de middelen hebben om 24 uur op 24 agenten in de buurt te laten patrouilleren, nemen we hardere maatregelen”, zo laat hij weten aan HLN. “We zijn niet tegen mensen die uit vrije wil dit beroep uitoefenen, maar we kunnen niet nalaten dat anderen worden uitgebuit.”

Dan gaat de Avenue Louise terug deftig bevolkt worden 's nachts .... kwestie van het probleem van een hoerenbuurt te verleggen naar een tippelbuurt ... WELL DONE Emir Kir, je bent geweldig  ;D   :017:




Heeft Brussel een Emir als burgemeester, we moeten opletten in Antwerpen, voor we het weten is er een Duits aan de macht (o neen, die hebben we al)  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #177 Gepost op: 1 september 2015, 20:29:09 »
Schijnbaar is het niet geheel duidelijk of het enkel voor Sint-Jans-Molenbeek zou gelden of ook voor de Aarschotstraat (Anderlecht)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #178 Gepost op: 1 september 2015, 20:34:15 »
Schijnbaar is het niet geheel duidelijk of het enkel voor Sint-Jans-Molenbeek zou gelden of ook voor de Aarschotstraat (Anderlecht)  :douchen .
Het is allemaal Sint-Emir .... voor mij mogen ze de boel daar sluiten om elf uur, ik vind het veel gezelliger in en nabij de Avenue Louise, dat heeft iets van Hugh Grant, jarenlang 's avonds rondjes gereden, persoonlijk vond ik dat veel leuker dan de Aarschotstraat, waar er na zonsondergang toch meer krapuul rondhangt dan deftig volk .... veilig voelt een mens er zich allerminst.


Eigenlijk zouden ze een voorbeeld moeten nemen aan het SKW, en eenzelfde model bouwen ... zou de buurt en de prostitutie daar goed doen. Antwerpen was voor de gedoogzone ook een zeer vuile en gevaarlijke buurt, nu zijn enkel de pisbakken nog vuil  en gevaarlijk, die zeiken namelijk terug ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #179 Gepost op: 1 september 2015, 21:36:32 »
Burgemeester legt Brusselse lichtekooien een sluitingsuur op.Om 23 uur sluiten en om 7 uur 's morgens weer open, dat heeft burgemeester Emir Kir beslist.
Wil hier toch even de bemerking maken dat Emir Kir burgemeester is van Sint-Joost-Ten-Node en niet van Brussel en dat de Aarschotstraat bvb op grondgebied van Schaarbeek ligt.

Dus indien de Hr Kir dit besluit zou kunnen doordrukken, zou dit m.i. enkel betrekking hebben op het grondgebied van Sint-Joos-Ten-Node. Daartoe behoren de straten zoals Linnéstraat, Weidestraat, Groenstraat en dgl., dus de straten waar de zwarte en oudere dames zitten.

Bovendien lijkt de burgemeester van Schaarbeek dit idee niet genegen, wat impliceert dat dit niet van toepassing is op de Aarschotstraat.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !