Forum > ANDERE (SAUNA)CLUBS

FKK Arabella (RTC)

<< < (2/3) > >>

Rikkie6969:
Ik ben onlangs naar RTC Arabella geweest.

De parking was vol toen ik aankwam rond de middag. Na wat rond te rijden vond ik toch parkeerplaats. Toen ik aanbelde werd de deur opengedaan door de Theke en niet door één van de dames. Maar normaal gezien komt één van de dames de deur opendoen (naakt)..

Ik betaalde entreegeld € 30 en werd naar beneden geleid waar ik me kon omkleden en douchen. Op de gelijkvloers kan je ook je GSM, portefeuille en autosleutels kwijt. De deur naar buiten bleef die dag openstaan. Het was ook een heerlijke dag. Maar ze zien je niet vanop de straat. Toen ik omgekleed bovenkwam nam ik eerst de tijd om een beetje rond te kijken. Ik nam iets om te drinken en heb wat rondgewandeld, alhoewel ja rap rond bent. Er is een voorste kamer en een grotere achterste kamer. Aan de bar vind je ook de cards waar de dames opstaan. Er waren zo'n 8-9 dames aanwezig.

Ik ben me in het achterste gedeelte naast Melissa gaan zetten. Een beetje praten en dan al snel tongen met mekaar. De presales duurden veel langer dan ik ergens anders gewoon ben (maar er werd niet gepijpt, nergens die dag trouwens). Na een tijd je kwam toch de vraag om te kameren. Uiteraard ... ik twijfelde niet. Op de kamer is ze eerst op haar knieën gaan zitten en heeft me zo heel lekker gepijpt. Af en toe keek ze me aan met zaadvragende ogen ... Even later zijn we op het bed gaan liggen en daar heeft ze me heerlijk verder gepijpt. Na een tijdje vroeg ze me mit oder ohne gummi. Maar ik ben een CIM fanaat en heb haar gevraagd om me verder te pijpen. De druk was redelijk hoog en even later schoot ik alles in haar mondje. Er kwam geen druppel op mijn buik terecht want ze mijn penis goed in haar mond en bleef rustig verder pijpen tot de allerlaatste druppel eruit was. Daarna spuwde ze alles uit in een tissue. Een overheerlijke sessie ! € 30 afgerekend. Ze vroeg me ook een jeton die ik zonder ik doorhad aan mijn sleutel zat. Ik weet echt niet wat hier van de bedoeling was want nadat ik deze afgaf had ik geen jetons meer en heb daarna nog een sessie gehad. Dus het nut weet ik echt niet van deze jeton.

Nadien douchen en het werd steeds drukker en drukker. Toen ik terug plaatsnam in de zetels was er slechts één dame aanwezig en dat was totaal mijn smaak niet. Blijkbaar niemand zijn smaak want ze bleef heel de namiddag alleen zitten op de zetel zonder dat er een beer naast haar kwam zitten. Haar werk beperkte zich tot het openen van de deur. Ik kreeg er zelfs medelijden mee.

Na een tijdje kwam er toch een andere dame binnen. Er zaten ondertussen een 10-tal geile beren dus ik wou snel zijn voor mijn tweede sessie. Haar naam van Romana. Ik ben bij haar gaat zitten en snel waren we aan het tongen. Toen ik over haar benen wreef voelde ik allemaal kleine haartjes ... een afknapper. Maar ik ben toch maar met haar naar de kamer gegaan om me klaar te laten pijpen. Op de kamer nam ze onmiddellijk een condoom. Ik zei dat ik zonder condoom wou gepijpt worden. Ze zei dat dit geen probleem was maar dat ik niet mocht klaarkomen in haar mond. Een tweede afknapper. Telkens ik zacht kreunde dacht ze dat ik ging klaarkomen en begon ze te trekken. Afknapper nummer 3. Ik heb me geconcentreerd en kwam toch klaar na haar trekwerk. Snel afscheid genomen want dit was een tegenvaller.

Bovendien was het ook tijd om richting huis terug te rijden...

Een super goede eerste sessie en een slechte tweede sessie. Maar voor Melissa kom ik terug !

vanKees:
Der KLASSIKER!!!!!!!!!!

http://www.fkk-arabella.sex/

vanKees

Note Rolly:link werkte niet dus aangepast

vanKees:
Aan alle ondersteuners van Sabrina nou Sabine is terug!!!

vanKees

vanKees:


vanKees

vanKees:


Da die Villa Venus noch zu ist, sind einige Frauen von der Villa in Arabella.

vanKees

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie