Forum > PIRATESPARK - Bruchsal

FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)

<< < (3/3)

sexmachine:
De Piratenstootjes zijn allemaal up to date.
Jullie mogen er gerust op klikken, dat kost niks en ze worden er niet lelijker van.....


Fotoselector up to date...
Blauw zijn de stoten die er nog zijn, rood, die hebben hun vodden of zijn om een andere reden weg  :pica ;D :lol_hitting:

iamnaughty:
Onlangs hier even terechtgekomen... en mijn god wat was dat een grote fout.  Me laten inpakken door twee jagende exemplaren en twee maal een wip om snel te vergeten... er is dan ook geen derde wip meer van gekomen.  De club an sich valt wel mee.. en de thaise massagedame voor een echte massage is vast een plus.. maar de aanwezige dames van plezier... een dikke min!!!  Ontwijk deze keet!!!

noglangnietuitgewandeld:

--- Citaat van: iamnaughty op 31 maart 2015, 00:32:25 ---Onlangs hier even terechtgekomen... en mijn god wat was dat een grote fout.  Me laten inpakken door twee jagende exemplaren en twee maal een wip om snel te vergeten... er is dan ook geen derde wip meer van gekomen.  De club an sich valt wel mee.. en de thaise massagedame voor een echte massage is vast een plus.. maar de aanwezige dames van plezier... een dikke min!!!  Ontwijk deze keet!!!

--- Einde van citaat ---

Een paar honderd meter verderop moet je zijn. FKK Point. Dat Piratenpark wordt al jarenlang afgeraden door kenners.

seksenfun:
Ik heb het al eens neergeschreven in een lang topic.  Even kort dan nog.  Combineer Point en Pirates Park en wel in die volgorde.  Point is geil (op 500 m van Pirates Park) en in Pirates Park ga je à la carte eten.  In totaal ben je dan niet meer geld kwijt dan 1 inkom in een doorsnee club  :douchen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie