Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST

<< < (66/69) > >>

TAFKAP:
De keuze tussen een zaterdag bankhangen thuis voor de buis of bankhangen tussen schaars geklede dames is niet zo moeilijk. Even gecheckt wat de plannen van Firehawk waren en het antwoord was weinig verrassend Aca. Graagneuker zou zich pas later bij ons voegen nadat hij kriskras door Duitsland had gereden voor zaken. Ditmaal was ik de designated driver en rond 14.30 stonden we voor de neus van Maya om na ontvangst van badjas en handdoeken onszelf weer om te toveren tot ijsbeer.

Uit het berenbos der bekenden gaven een dode president die na zijn kunsten op het witte doek te hebben vertoond deze nu op het witte laken uitvoert en een Belgische hobby bierbrouwer die gelukkig zijn kwakje niet als geheim ingrediënt gebruikt acte de présence en ik meen later op de avond nog een (Mini) GT stamgast te hebben herkend. Daarnaast nog een Dion Graus look a like en een beeld van hoe Boris Johnson er over 40 jaar uit zal zien.

Gezien het feit dat het het weekend van orthodox Pasen was viel de uiteindelijke score van 27 deernes niet eens tegen. Naast het gebruikelijke Roemeense Regiment der Klapeksters waren er vertegenwoordigsters uit Bulgarije (2), Duitsland (1) en een chokomaus met een ass die als springkussen voor de aanwezige beren kon dienen. De latina brigade had verstek laten gaan. Ondanks het aantal aanwezige dames zou het bij tijd en wijle toch aanvoelen als Acapula Gold.

De tijd werd dan ook verdreven door te lullen en ouwehoeren in plaats van plat gezegd een lul in een hoer. De döner aan een warenvergelijkingsonderzoek onderworpen en tijdens het uitbuiken Max de sprintrace zien winnen via een stream op de telefoon. De afwezigheid van de bendeleidster der candythieves zorgde ervoor dat een nieuwbakken lid deze leemte opvulde. Hoewel ze er al jaren rondloopt heeft ze zich pas sinds een paar weken aangesloten. Een beetje een brutaaltje, een beetje een deugnietje, een beetje een gekkie en een beetje meer spekkie voor het bekkie dan wat gebruikelijk is voor mij. Jezus, Crista had zich opeens opgeworpen als mogelijke kandidate voor een intiemere kennismaking.

Inmiddels was Graagneuker ook gearriveerd. Natuurlijk had het gescheur over de Autobahnen hem hongerig gemaakt en zochten we de bistro op. De kleine Grillmeister ook weer blij, even had hij de angst dat het extra ingeslagen vlees vergeefs was geweest. Bij terugkomst in de bar was het nog steeds gezapig en van een erotische sfeer was nauwelijks sprake. Raluca stortte zich op Firehawk en hij ging voor de bijl voor zijn wekelijkse booster bij haar.

Terwijl ik met Graagneuker aan het praten was begon Crista mij vanaf een afstandje uit te dagen. Natuurlijk liet ik mij ook niet onbetuigd. Dit ging een tijdje door. Het was tijd voor een sigaretje en om op het rookterras te komen moest ik langs haar. Bij het voorbijlopen kon ik het niet nalaten even te provoceren en gevat antwoordde ze. We raakten aan de praat en al snel bleken we het goed met elkaar te kunnen vinden. Ik opperde tussen de regels door met wat verhulling dat we ons misschien moesten afzonderen. Ze leek verrast en counterde met wat je een vraag naar bevestiging kunt noemen. Toen ik zei dat ze voor een sleutel kon gaan bleek maar weer eens dat de dames de gewoontes van de mannen precies kennen ook al hebben ze er nooit mee gekamerd. Ze vroeg of ik een appartementje wilde. Na bevestiging ging ze voor de sleutel. Er was er een vrij en we gingen naar voren.

Eerst de massage voor haar waarna ze gaarne een wederdienst wil doen in de vorm van een plaatselijke mondelinge massage van een bepaald onderdeel van mijn lichaam. De nodige variatie en diepte waarbij ze het niet schuwt om mijn klepel tegen haar huig te laten tikken. Als ze met haar tongetje razendsnel over de lengte heen en weer gaat vraag ik of ze familie is van Speedy Gonzalez. Ze kijkt me vragend aan en na mijn uitleg barst ze in lachen uit. Ze hervat waarmee ze bezig was maar nu teruggeschakeld in tempo. Dit zorgde ervoor dat mijn potentiële nazaten zich in rijen van drie begonnen op te stellen voor een verkenning van de wijde wereld. Om een explosie te voorkomen even een momentje van bezinning voorgesteld waarop zij voorstelde dat ik mij dan zou laven aan haar vruchtje. Spoedig stroomden de sappen rijkelijk en het eindresultaat was een schokkend lichaam die op de schaal van Richter als aardbeving zou worden gecategoriseerd.

Na een korte adempauze van haar vervolgde ze haar mondelinge massage. Tempo precies goed en alle variaties kwamen aan bod. Ze stelde voor om onze intieme delen nader kennis met elkaar te laten maken. Zij kwam on top voor een intieme variant en het ritme klopte. Na een tijdje richtte zij zich overeind en zoals een boerin vakkundig een koe melkt weet Crista haar spieren daar dusdanig te gebruiken om ervoor te zorgen dat het gewenste resultaat wordt bereikt. Deze vorm van exorcisme leverde een donatie van duivelse demoontjes in de door deze priesteressen der leenliefde gebruikte rubberen collectebussen. Het geheel werd netjes door haar schoongemaakt. Nadien ons nog gedoucht op de kamer om na een uur dat voorbij was gevlogen de kamer te verlaten. Top dame met een hoog herhalingsgevaar.

Met de andere beren nog wat gebabbeld, nog een late night snack gegeten en de club begon langzaam leeg te stromen op een tijdstip dat deze normaliter tot leven komt. Rond middernacht besloten we dan ook om het maar voor gezien te houden.

mentholbear:
STRESS

Op de 19e van de 4e richting Ratingen getrokken na een tussenstop elders. Hierdoor pas rond 11:50 bij de benzinestation om de hoek aangekomen. E10 kostte toen 1,96. Zou dat in de avond goedkoper zijn? Ik nam de gok en reed terug naar Aca G.

3 Tientjes overhandigd aan de theke om het begeerde ijsberenvel in ontvangst te mogen nemen. Opgefrist en omgekleed mezelf voorzien van een bekertje prik eerst de voederbakken doorsnuffelen. Wat bolletjes en brood voor in de tosti apparaat, simpel beleg, gekookte ei en wat rauwkost was er beschikbaar. Wat broodjes en ei ging er voor mij wel in.

Terug in de bar werd ik al gauw verleid door Caro. Nou ja, verleid... ze zei vrijblijvend hallo en vroeg hoe het ging. Wetende dat zij wist dat ik speciaal voor haar kwam, duurde de intro ook niet lang. Maar dat is ook niet zo mijn ding. 5 minuutjes ofzo bijkletsen is voor mij meer dan genoeg. Ik wil me voor het kameren ook even opfrissen (tenzij ik net van kamer of wellness kom en al gedoucht heb). Dus veel meer tijd van iemand innemen wil ik ook weer niet. Vooral omdat ik geen pannenkoeker ben.
Dus al gauw belanden we op de kamer voor een ouderwets goeie sessie voor 80p60. Met haar is het voor mij geen stomende sex, maar meer een dame die je weet te laten genieten. Heerlijk om de dag rustig mee te beginnen.

Om even bij te komen overwoog ik de sauna, maar het zonnetje deed me besluiten om boven even op te warmen en wat te bronzen. Tot mijn verbazing was het boven helemaal leeg. De vorige keer lagen er een hele rij mannen te genieten van de zon. Prima, heb ik het rijk voor mezelf om 1 van de vele ligbankjes uit te kiezen. Alleen jammer dat ze gevormd zijn om met je rug er op te liggen. Heerlijk ontspannend, maar ergonomisch totaal ongeschikt om met je buik op te liggen. Dus na een poosje me verplaatst naar de zitbank voor de rug
Komen daar niet veel later ineens 5 dames boven. Crap... ik heb een geheugen als een zeeg en ik dacht dat ik de namen genoteerd had. Als ik me vergis waren het Bella, Karla, Elli, Jasmin en Cathy.
Kameraad Harry Haase was ook van de partij met z'n kanseieren zo vlak voor orthodox Pasen. De dames wilden natuurlijk er eentje om een spelletje mee te spelen. Als prijs wonnen ze een Kinder chocolaatje. Hopelijk zat daar de volgende dag niet een Belgische Surprise bij inbegrepen...
Enfin, na een tijdje kwam Cathy met een variant op ons spelletje. Wie won, kreeg mij als prijs. Stiekem hoopte ik op Elli, want die leek me kwa karakter wel leuk. Ook Cathy intrigeerde me met haar wat meer extraverte persoonlijkheid. Maar Bella trok aan het langste eind. Cathy vond het toen tijd voor haar om even een sigaretje te roken, en ze zei dat ze zo het idee had dat ik geen fan van rook ben. Dat had ze goed in de smiezen. Wat ze minder goed in de smiezen had was de stevigheid van haar bekertje fris. Want toen ze naast me kracht zetten om van de lage bank op te staan, kneep ze in d'r beker en spoot zo zichzelf en de hele boel onder. Ze grapte dat ze zo snel al was klaargekomen en we lagen in een deuk.

Bella en ik trokken ons terug om intiemer kennis te maken. Hoewel ze kwa figuur niet mijn voorkeur heeft, is ze wel vriendelijk, aardig, heeft goeie vaardigheden en een groen hartje. Niet die van jaloezie ;)
Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30.

Erna lekker soepje genomen om aan te sterken en ben daarna op zoek gegaan naar Cathy.
Dolle meid leek net van een kamer terug te komen en even een sigaretje te willen nemen. Aangezien ik niet goed tegen de rook kan afgesproken dat ik binnen op hou zou wachten. En na een poosje was ze weer terug. Na een babbeltje en snelle douche hebben we heerlijk van elkaar genoten. Een leuke jongedame die weet wat ze wilt, groen hartje heeft en niet op d'r mond is gevallen. Hopelijk is er bij een volgend bezoek weer, want wil best nog eens op herhaling gaan bij d'r. Schade 40p30.

Na even op het dakterras onder het zonnetje te zijn bijgekomen op zoek gegaan naar Elli. De schattige lachebekje met d'r beugeltje.
Ze zat op de bank nabij de DJ hoek met een paar vriendinnen te kletsen.
Of ze zin had in nog een spelletje. En of, niet veel later nam ze haar gewonnen prijs in handen: een levensechte ijsbeer om mee naar de kamer te nemen ;)
Op de kamer is ze helaas meer speels dan dat ze van de sex leek te genieten. Het werd een redelijk kamertje voor 40p30.

Terug in de bar spotte ik weer de dame die door de dag heen veel aanspraak had. Ze zat omgekeerd op haar bank en ik besloot er naast te gaan zitten. Ze draaide haar nek naar me om, maar leek wat geërgerd haar blik weer richting de bar in te kijken. Was even verbaasd en wist even niet wat te zeggen. Toch maar gevraagd of ze vrij was. Toen viel bij haar het kwartje en draaide ze zich naar me om voor een praatje. Ze dacht dat ik alleen maar op haar bank kwam zitten om te zitten. Nou, de ijsberen etiquette ken ik intussen wel een beetje. Naast een dame gaan zitten is toch wel een signaal dat je meer wilt dan zitten uitbuiken...
Nadat het ijs gebroken was kwam pas het voorstellen aan elkaar. Ik weet niet of ze het zag, ik denk het haast wel. Mijn hart sloeg van schik namelijk een slag of 2 over toen ik hoorde dat ze Raluca heet. Ik twijfelde even of ik gauw moest maken dat ik weg kwam, maar toch besloten te blijven zitten. En het kwam zelfs tot een uitnodiging voor de sleutel.
Op de kamer blijkt dat ze hele fraaie rondingen heeft, waaronder een prachtig paar borsten. Haar service was goed en uitgebreid. Iets te uitgebreid voor mijn doen. Ik heb bepaalde posities maar overgeslagen.
Heerlijke sessie gehad voor 40p30.

Eigenlijk had ik die dag meer als genoeg gehad en wilde gaan eten. Maar het lot besliste anders. Ik spotte namelijk een fraaie dame die ik eerder op de dag ook al had gezien, maar geregeld bezet was.
Kwa snoetje doet ze me denken aan een DVP die in 2017 te vinden was in Villa Vertigo. Die had helaas meer oog voor de gasten met grote flessen drank. Maar dit meisje zou zo haar jongere zusje of nichtje kunnen zijn geweest.
Een korte introductie leert me dat ze zich Dana noemt en prima Engels spreekt. Leuke jonge dame die een zeer slank postuur heeft. Ze is beetje de tegenpool van de eveneens zeer slanke Elsa. Als Elsa met d'r blonde lokken de ijsprinses van Acapulco Gold is, dan is Dana Sneeuwwitje met d'r ivoren huidje en zwarte lokken. Hoewel Elsa nog wat magerder is.
Met klapeksters weet je maar nooit wanneer ze weer gevlogen zijn, dus besloten om haar naar een appartementje te ontvoeren. Heerlijk van elkaar genoten voor 40p30. M'n soldaat was te uitgeput van alle veldslagen, dat ie de poort van de tegenstander niet meer kon penetreren. Hopelijk is ze er de volgende keer nog, zodat ze dan eindelijk 'veroverd' kan worden.

Terug in de bar was het twijfelen. Zou ik eerst gauw nog een hapje kunnen eten, of me aan m'n avond afspraak met Caro houden. Die keuze werd voor me gemaakt, omdat ze een klant had en vroeg of het okay was om onze afspraak 20 minuutjes ofzo later te starten. Nou, dat kwam goed uit, kon ik m'n maagje vullen. En hoewel het avond buffet simpel was smaakte het weer prima.

En ze kent d'r klanten blijkbaar erg goed, want ze was terug voordat ik klaar was met die berg op m'n bord te bedwingen. Na me nog even netjes opgefrist te hebben kon het afsluitende relaxen met Caro beginnen. Hoewel relaxen...
De benzine pomp om de hoek zou om 22:00 sluiten. Dat zou een krap uurtje worden. Caro stelde voor om het anders op een half uurtje te houden. Ik had echter een uurtje voor ogen, en het daar op gehouden. Maar door de tijdsdruk kon ik minder genieten van de sessie. Dat lag niet aan haar en was helemaal aan mezelf te wijten. Omdat het allemaal wat krap werd, heb ik de kamer ook 10 minuten eerder beëindigd waardoor de schade 80p50 werd.
Samen nog op zoek gegaan naar Bella, omdat Harry een nieuw huisgenootje zocht. Helaas niet gespot en Caro zou hem naar z'n nieuwe roomie begeleiden.

Aca G is me weer prima bevallen. Door het mooie zonnige weer die dag geen gebruik gemaakt van de sauna, maar zal vast wel prima op temperatuur zijn geweest als altijd.
Alle dames waar ik kennis gemaakt mee had, hadden een groen hartje en waren allen ook correct.
Het klopt dat het wat behelpen is met de sanitaire voorzieningen, zoals dat de WC rol houders niet in gebruik zijn. Als je ze dan toch niet bij vult, vervang ze dan voor simpele Ikea dingen ofzo waar je zelf gewoon 1 rol in kunt doen. En het zou prettig zijn als je de douche koppen op de 1e verdieping aan de muur kan hangen. Maar ik ben al lang blij dat ze er zijn om je achterwerk ook mee proper te kunnen maken.
Kom er graag weer terug.

Bij vertrek gauw richting de rotonde gevlogen, en de hoek om naar de benzinepomp.
En ja hoor, de e10 was 1,92. Whohoo 4 cent bespaard. Tegenover zoveel STRESS en 10 minuten minder gekamerd. Lekker bezig Mentalbear...

Firehawk:
Gisteren wederom Aca bezocht. Veel bekende beren aanwezig. (Graagneuker, Kempie, BBZ, Wooley, Husky, Rmjhexe en Spritzer) Was best wel druk maar de meeste meiden waren wel te krijgen. Hoeveel vrouwen er waren weet ik niet maar schat een stuk of 35. Ook een paar nieuwe. In de avond werd het af en toe wat lastiger. De douches bij de kleedkamer zijn nu wel echt aan vervanger toe. Kreeg er geen fatsoenlijk straal of temperatuur uit. Bleef kokend heet. Was een nieuwe kok en die had ons vrij snel in de gaten en bleef goed voor ons grillen zodat we geen honger hoefde te lijden.

Had een beetje keuze stress voor mijn eerste kamer. Uiteindelijk weer eens met Crista gegaan. Was nu mijn 2e kamer met haar en was beter dan de vorige keer. Ze kwam nu meer los en volle bak tongzoenen nu. Super kamer.
2e kamer met Carla gemaakt en was ook goed. Ze weet haar tongpiercing goed te gebruiken.
Aan het twijfelen over een 3e kamer maar hoefde eigenlijk niet meer perse. Op het punt om naar huis te gaan maar toen was Raluca ineens vrij. Als er eentje is die het moet lukken is zij het wel.
Dus voor mijn vaste waarde en afsluiter gegaan. Ging goed en was weer op oorlogsterkte. Met de vraag voor te beffen weer vriendelijk voor bedankt. Tijdens het neuken begon ze flink te squirten. Kon gelukkig mijn hoofd er van uit te buurt houden zodat ik het niet in mijn gezicht kreeg. Geen zin om een duikbril mee te nemen. Ging door de lakens heen dus lekker voor de meid die er later in kan gaan slapen.
Moeiteloos klaar gekomen en was helemaal leeg. Even nog wat gedronken en naar huis gegaan. Mooie dagje weer.

TAFKAP:
Chill(y) Sunday

Vorig weekend eens ipv de zaterdag voor de relatieve rust van de zondag gekozen. Rond 16.00 uur €30 omgeruild voor een badjas, 2 handdoeken en een kluissleuteltje. Tot mijn verrassing bleek de beroemdste Belgische burchtenbouwer ook in da house te zijn. Het was alweer een poosje geleden dat ik hem in een club aangetroffen heb. Even onze indrukken uitgewisseld wat betreft het clublandschap van het moment. Het gaf me ook de tijd om het damesaanbod te inventariseren. Ik herkende gedurende mijn aanwezigheid Abi, Adnana, Anna, Ariana, Bella, Bibi, Carla, Caro, Deborah, Della, Eveline, Helene, Isabella, Jessika, Kathy, Lolita, Melissa, Mihaela, Manuela, Nina, Pamela, Raluca, Vanessa en Vivian. Tel daarbij vijf dames op die ik wel van gezicht ken maar nog steeds geen naamplaatje hebben en twee nieuwe gezichtjes. Dat brengt het totaal op 31 dames en dus volop keuze in elke lengte, breedte en cupmaat.

Na een sigaretje en een code rood in Monaco veroorzaakt door de zoon van na binnen gegaan. Onze Belg had besloten zijn geluk electronisch te beproeven. Terwijl we wat aan het praten waren werden de nodige blikken door Vanessa mijn kant uitgeworpen. Al maanden hangt er "sex" in de lucht tussen ons maar ontbrak het aan timing. Ditmaal viel alles wel een keer op zijn plaats en na een korte wachttijd voor een appartementje togen we naar voren om uit te zoeken of de opgebouwde spanning en verwachting ook bewaarheid zou worden.

Nadat ik haar gemasseerd had en gezien haar lichamelijke reactie daarop werd ik voor mijn inspanningen beloond met tedere tongzoenen terwijl haar handje op onderzoek uitging om de status van mijn plezierstengel te checken. Deze was al vrij snel gebruiksklaar en voor haar het teken om een mondelinge inspectie uit te voeren. Een gevoelvolle BJ viel mij ten deel. Deze werd dan weer afgewisseld met een teasing HJ terwijl onze tongen dan hun eigen paringsdans deden. Dit ritueel herhaalde zich enkele keren totdat het moment er was om onze compatibiliteit tijdens de daad te checken. Zij liet zich zonder gel erover heen glijden en er volgde een cowgirl waaruit bleek dat onze ritmes vanaf het eerste moment in sync waren met een heerlijk hoogtepunt als eindresultaat. Zeer lieve en uiterst correcte dame die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Een geslaagde kennismaking waarbij ik het gevoel heb dat naarmate we elkaar beter leren kennen er nog meer in het vat zit.

Na deze inspanning een hapje gegeten en bij terugkomst in de bat zat onze Belg naast Caro. Mijn raad dan toch opgevolgd om zijn geld aan een ander soort gleuf te spenderen. Het geld ben je kwijt maar dan beleef je er nog plezier aan. Naast mijn imperium als Candyman ben ik inmiddels ook een echte Oliegarch, niet het zwarte goud maar de Therme variant. Een aantal dames kwamen informeren hoe de voorraadsituatie was en op welke termijn nieuwe leveringen plaats konden vinden.

De tijd kabbelde rustig door en tijdens het roken plofte Carla naast me neer met een bord stomende pasta. Ondoordacht nam ze een hap en haar gezicht te zien was het heter dan ze dacht. Lachend zei ik dat ze dan ook moest "blasen". Binnen op een bankje plaatsgenomen om ook de Indy500 te kunnen volgen. Dat ging moeiteloos totdat Caro zich bij mij nestelde. Beetje bijkletsen en heel "onschuldig" begon ze te spelen met mijn tepels. Om je aandacht dan op het racen te houden is haast onbegonnen werk. Zij is met afstand de dame waarmee ik dit jaar het meest gekamerd heb. Telkens top maar ook voorspelbaar. Ter verhoging van de feestvreugde stelde ik voor om een trio te doen. Ze stemde toe en vroeg wie ik in gedachte had. Door de jaren heen heb ik geleerd dat je deze keuze het beste aan de dame over laat. Zij weten het beste met wie ze je een topprestatie kunnen leveren.

Nu wist ik dat ze met tante Sidonia (Mihaela) op de proppen zou komen. Een zeer lieve dame maar met voor mij een aantrekkingskracht die lager is dan de koudste temperatuur op de Noordpool. Caro gaf blijk van het feit deze pappenheimer te kennen door te zeggen dat ze normaal gesproken Mihaela zou kiezen maar weet dat zij mijn type niet is. Met een heel onopvallend knikje wees ze Melissa aan. Een dame die qua looks absoluut in mijn top 3 mooiste meiden in Aca staat. Echter ook eentje die altijd koel en afstandelijk overkomt en in de wandelgangen een niet te beste reputatie heeft aangaande bedprestaties. Caro zag mijn bedenkelijke blik en vroeg waarom ik zo keek. Kort uitgelegd en Caro zei dat ze een paar trio's met haar had gedaan en zij dezelfde service bood. Als alternatieven kwam ze met Isabella, Jessika en daarna met Deborah op de proppen maar had nog nooit met hen een trio gedaan. Ik twijfelde en zei dat het misschien beter was om gewoon met elkaar te gaan. Voor aangekomen bij de appartementjes vroeg ze nog een keer of ik het zeker wist dat ik Melissa er niet bij wilde. Haar overtuiging dat het mij zou bevallen deed me bezwijken en terwijl ik alvast naar de kamer ging haalde zij Melissa.

Na de formele kennismaking werd ik door de dames uitgenodigd om tussen hen in te komen liggen. Na wat strelingen was het Caro die als eerste de weg richting plezierstengel bewandelde. Hierna nam Melissa het over en deed dit vol overgave terwijl Caro en ik aan het tongzoenen waren. Caro zakte weer af en bekommerde zich over de appeltjes des leven terwijl Melissa doorpijpte. De dames wisselden een blik uit en ze gingen beiden met hun tongetje langs de stengel. Het werd een waar BJ-feestje waarbij ze afzonderlijk of gezamenlijk mijn plezierstengel verwende. Er waren inmiddels zo'n 50 minuten verstreken en Caro weet precies wanneer ik op het randje zit. Ze vroeg of ik wilde neuken en ik zei dat ik dit graag wilde met Melissa. Zij kwam on top en met veel gevoel bereed ze mij. Na een tijdje veranderde ze van positie. Tempo ging omhoog en de daarbij toegevoegde knijpbewegingen zorgde ervoor dat ik een kansloze strijd streed en mij gewonnen gaf door het rubbertje te vullen. Hierna hebben we ons nog opgefrist op de kamer. Een zeer geslaagde trio en positief verrast door Melissa. De dames hun welverdiende gage overhandigd en met drie kussen van/voor elk afscheid genomen.

Ik had nog zin in een klein hapje en mezelf een boterham met lamstukjes en een boterham met kipstukjes gemaakt. Nog op mijn gemak een sigaretje gerookt en bij terugkomst in de bar was het vrij leeg. Het was mooi geweest en besloot dan ook om me om te kleden en weer als brave burger de flink afgekoelde wijde wereld in te gaan.

Kwakje:
Afgelopen zondag weer eens een bezoekje gebracht aan ACAG.
Zowat rond 14.30 het pand in de Robert-Zapp-Strasse betreden, er was nog net een laatste parkeerplaatsje vrij.
Eerst even een tasje goulash soep genuttigd, anders moet je met een grommende maag de kamer op.

Het was vrij druk met beren en wat minder met dames. Dit hield aan tot zowat 18.00. Er kwamen geen dames bij maar een grote hoop beren hielden het toen voor bekeken.
De sfeer kon nog steeds gemoedelijk genoemd worden. Af en toe enkele beren die een dame besprongen als ze net van de kamer afkwam en dan steeds het scenario van één glimmende beer en wat andere afdruppende gezichten.
Anyway, ik koos voor Crista/Crystal. Lekker strak verzorgd figuurtje, alleen de opgespoten lippen mocht wat minder.
Op de kamer een lieve dame die mijn kleine vriend goed wist te verwennen. Het was weer een tijd geleden en ze wist me een allereerste goeie kwak te ontfutselen.

Ik had reeds een hongertje maar moest toch tot na 18.00 wachten vooraleer er wat meer te bikken viel. Ik vermoed dat na ze hun buikje rond gegeten hadden dus een aantal beren naar huis vertrok en het daardoor minder druk werd.
Nathalia vind ik zowat de knapste meid die aanwezig was maar ik heb reeds 2 kamers met haar gemaakt en het blijft maar "So So".
Dus mijn oog gericht op de dame met de grote soupapen en bijhorende ontluchters. Carla was de naam. Ik plofte me naast haar neer en kreeg onmiddellijk een brede glimlach.
De kamer was uitstekend. In 69 mocht ik lekker tongen met haar Clit piercing terwijl zij piemelmans bewerkte met haar tongpiercing. Daarna lekker neukend afgesloten.

21:00 en iedereen hing zowat uitgeteld in de banken. De muziek was ook om een slow mood van te krijgen. Deze beer was voldaan en koos het hazepad.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie