Auteur Topic: DEA  (gelezen 40407 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DEA
« Gepost op: 19 augustus 2013, 11:58:42 »











"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #1 Gepost op: 21 augustus 2013, 12:15:47 »
Gisteren voor de eerste keer met Dea gekamerd. Dea is een 23 jarige Roemeense. Ze zegt de zus te zijn van Bianca, die sinds kort ook in HP werkt. Of dat waar is... Maakt niet uit. Dea is 1,65m groot en heeft een mooi, vrouwelijk figuur. Ze is niet echt slank, maar mollig zou ik ze ook absoluut niet willen noemen. Ze heeft gewoon een mooi figuur, met een paar uitstekende troeven: een mooie, natuurlijke C-cup en iets iets vollere, maar stevige en echt lekkere kont. Dea heeft lang zwart haar en mooie, donkere ogen. Ze heeft een tattoo op haar onderrug. Piercings heb ik niet gezien.

Ik weet niet meer precies hoe ik eigenlijk met Dea op de kamer ben beland (ik had op dat moment een pintje teveel gedronken), maar ik meen mij te herinneren dat collega-ijsbeer Licky Luke er voor iets tussen zat! Nu, hoe ik met haar op de kamer ben beland, maakt niet veel uit, het belangrijkste was dat we op die kamer waren en wat daar is gebeurd kan ik mij gelukkig wel nog goed herinneren.

Het was mijn 3de kamergang van de dag en vooral de eerste (met Mia in Sixsens) had me al behoorlijk uitgeput, dus ik wist dat ik tijd ging nodig hebben om fatsoenlijk te presteren. Daarom maar ineens afgesproken voor een uur. Ik vond Dea haar service uitstekend, hoewel er ergens iets ontbrak. Tongzoenen, pijpen, beffen, neuken... het was er allemaal en het was allemaal heel goed, maar de magie ontbrak om te kunnen spreken van een echt uitstekende kamergang (zeker als je weet wat me niet veel later met Evelina zou te wachten staan!).

In ieder geval: na ons 45 minuten goed geamuseerd te hebben, wist ik dat ik niet ging klaarkomen, dus ik heb aangegeven dat het voor mij goed was geweest. We hebben de kamer niet lang daarna verlaten. Ik was een heel tevreden man, maar zoals al gezegd: ergens klopte er iets niet.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar enkel als Paula, Evelina, Elena, Beatrice... niet beschikbaar zijn.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #2 Gepost op: 21 augustus 2013, 22:53:25 »
 deze dame was voorheen actief in Samya, als ik me niet vergis onder de vulkanische naam Vali...
« Laatst bewerkt op: 1 september 2013, 16:12:25 door satanic surfer »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:08:02 »
Op dinsdag (20 aug) ben ik weer, geheel onverwachts zoals dat vaker gaat, in HP terecht gekomen. Geen probleem, een feestje bouwen kan ook onverwacht, misschien is het dan nog wel leuker dan gepland...

Op een gegeven moment kwam Dea in de bar naar me toe nadat ze met KanariePiet op een kamer was geweest. Toen ik haar vroeg of ze lief voor hem was geweest bevestigde ze dat en zei dat ze net zo lief voor mij kon zijn... nou dat mocht ze wat mij betreft wel bewijzen!

Dus sleutel gehaald en naar een kamer gegaan, als vanzelf liep ik de trap op achter haar heerlijke achterwerk aan. Op de kamer heeft ze me heerlijk verwend, ze pijpt zeer goed, laat zich heerlijk likken, heeft een heerlijke C cup om mee te spelen en kan zacht tot stevig neuken. Helaas ben ik er niet in geslaagd om klaar te komen, maar dat lag geenszins aan haar maar meer aan de vermoeidheid en de genuttigde biertjes... (eigen schuld dus)..

Echter wel een heerlijke sessie gehad die we nog eens gaan overdoen als ik wat fitter ben. Ik zie deze sessie maar gewoon als een soort "try out" met positief resultaat...

Aftersales is ook prima, gezien wat korte praatjes en zoentjes later in de bar.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2013, 03:38:14 »
Iemand Dea deze week nog gezien?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2013, 06:06:31 »
Gisteren was ze, net als Bianca, afwezig.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DEA
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2013, 08:06:47 »
Maar ze staat nog WEL op onze fotoselector, dus nog in da club  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal