Forum > ALGEMEEN

Vlagkleuren

<< < (2/4) > >>

Dutchlover.ASD:
Heren,

Het gaat bij nader inzien niet om de vlaggetjes bij de taalkeuze. Dat zijn de juiste. Het Luxemburgse vlaggetje, staat bij de aankondiging, dat reserveren niet meer mogelijk is. Ik ben ook maar een mens, dus als ik ruim na 3u snachts wat neertik, loop ik geheid met mijn kop tegen de muur.

Op kinky.NL hebben ze er met de vlaggetjes, er dus wel een grote teringzooi van gemaakt. Inloggen op mobiel, tablet of lap/desktop en het rood, wit, licht/donkerblauw en geel,rood zwart staat elke keer in een willekeurige volgorde en horizontaal, of verticaal. Wie het weet mag het zeggen, maar welk land vlagt met een verticale wit, blauw, rode vlag? Ik zal er niet raar van op kijken, maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

mechelen:

--- Citaat van: Dutchlover.ASD op 21 augustus 2020, 20:28:09 ---Heren,


..., maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

--- Einde van citaat ---

Zijn de kleuren van Club Brugge.  :lol_hitting:

Dutchlover.ASD:

--- Citaat van: mechelen op 21 augustus 2020, 20:59:35 ---
--- Citaat van: Dutchlover.ASD op 21 augustus 2020, 20:28:09 ---Heren,


..., maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

--- Einde van citaat ---

Zijn de kleuren van Club Brugge.  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---

Ik had het dus wel over nationale vlaggen hè! Of gaan we een Bruxit krijgen. Leuk idee wel hoor, nog een stadstaatje erbij.

sexmachine:

--- Citaat van: Dutchlover.ASD op 21 augustus 2020, 20:28:09 ---Heren,

Het gaat bij nader inzien niet om de vlaggetjes bij de taalkeuze. Dat zijn de juiste. Het Luxemburgse vlaggetje, staat bij de aankondiging, dat reserveren niet meer mogelijk is. Ik ben ook maar een mens, dus als ik ruim na 3u snachts wat neertik, loop ik geheid met mijn kop tegen de muur.

Op kinky.NL hebben ze er met de vlaggetjes, er dus wel een grote teringzooi van gemaakt. Inloggen op mobiel, tablet of lap/desktop en het rood, wit, licht/donkerblauw en geel,rood zwart staat elke keer in een willekeurige volgorde en horizontaal, of verticaal. Wie het weet mag het zeggen, maar welk land vlagt met een verticale wit, blauw, rode vlag? Ik zal er niet raar van op kijken, maar zwart, blauw, wit, heb ik nog niet gezien.

--- Einde van citaat ---
Waar zijn we toch mee bezig, Dutchlover?
Pas gewoon het kleurschema van je scherm aan ...   :lol ;D  (grapje he)

Ik ga dit toch maar uit het subforum van SixSens weghalen en bij Algemeen plaatsen, het belangrijkste is dat SixSens open is, niet dat er ergens in een banner van hen een lichte blauwe kleur staat.
En ik begrijp al helemaal niet wat kinky.nl met SixSens heeft te maken.
Straks ga je nog zeggen dat Gabriella Maria is of omgekeerd  ;D ;) ;) ;)   

Dutchlover heeft geen lange teentje, dus die kan de ernst van vlaggetjeskleuren wel inschatten ...  :adult :censored :lol_hitting:

sexmachine:
Kijk eens goed, welke is de Nederlandse?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie