Auteur Topic: Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop  (gelezen 3696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest351

  • Gast
Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop
« Gepost op: 16 december 2010, 18:13:53 »
wo 15/12/2010 - 19:10
In Studio 5 van de VRT zijn vandaag de allerlaatste opnames gemaakt voor "F.C. De Kampioenen", de populaire komische reeks die 21 jaar heeft bestaan. Een cameraploeg van de nieuwsdienst mocht niet naar binnen omdat het voor veel medewerkers bijzonder emotionele momenten waren.

Balthasar Boma, het personage van Marijn Devalck, zette met de woorden "tournée zénérale" een punt achter de reeks. De laatste scène was een grote wafelenbak in het café.

"Ik zou de cast, de ploeg en alle mensen die De Kampioenen de voorbije 21 jaar gemaakt hebben tot wat het nu is van harte willen bedanken", zei producer Rik Stallaerts. "Zonder hun toewijding en hun geloof in een reeks over een klein caféploegje onderaan de rangschikking zou "F.C. De Kampioenen" nooit zijn uitgegroeid tot het televisiemoment dat het nu is."

Na afloop werd er nog een groepsfoto gemaakt. De decors zullen nog te zien zijn tijdens een expo in het Centraal Station in Antwerpen, daarna verdwijnen ze voorgoed in de coulissen.

De allerlaatste aflevering wordt op zaterdag 26 februari uitgezonden op Eén

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop
« Reactie #1 Gepost op: 16 december 2010, 19:01:23 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop
« Reactie #2 Gepost op: 16 december 2010, 22:31:26 »
Ja, da`s jammer voor de liefhebbers van dit programma. Ik was er persoonlijk niet zo`n groot fan van eerlijk gezegd. Maar ik weet wel een goeie vervanger eventueel.....een setje gloedje nieuwe afleveringen van 'Witse' was wel leuk.

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2010, 11:14:54 »
Ja, da`s jammer voor de liefhebbers van dit programma. Ik was er persoonlijk niet zo`n groot fan van eerlijk gezegd. Maar ik weet wel een goeie vervanger eventueel.....een setje gloedje nieuwe afleveringen van 'Witse' was wel leuk.

Rolly
Geef mij maar Matroesjka's of Turks Fruit  ;D


Koud buiten he, gadverdamme, geen weer om een hond door te jagen, hij heeft namelijk geen winterbanden opliggen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Opnames voor "F.C. De Kampioenen" zitten erop
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2010, 11:52:46 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest351

  • Gast
Stormloop op expo Kampioenen
« Reactie #5 Gepost op: 2 januari 2011, 13:35:52 »
Nieuwsblad : vrijdag 31 december 2010.

Al zijn ze aan hun allerlaatste seizoen bezig, de Kampioenen zijn nog steeds razend populair.
Voor de expo De wereld van FC De Kampioenen zijn amper vier dagen na de opening al ruim 20.000 tickets besteld.
Meer dan 8.000 bezoekers zakten tijdens de eerste dagen van de kerstvakantie al af naar het Centraal Station in Antwerpen waar de authentieke decors van de tv-serie opgesteld staan.
De overzichtstentoonstelling geeft de fans een unieke kijk achter de schermen van hun geliefde voetbalploeg.
Gelukkig zijn de wachtrijen beperkt dankzij een handig systeem waarbij de bezoekers tussen bepaalde uren langskomen.
De expo loopt nog tot eind januari. Tickets en info op www.fcdekampioenenexpo.be