Auteur Topic: Verversrui 13/2, Debby of Deborah (Italiaanse- avond/nachtshift)  (gelezen 25983 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Afgelopen vrijdag deze dame bezocht die opvalt doordat ze steeds staat te dansen in haar raam. Ze heeft een mooi snoetje en een stel grote :showtits1 , lekker gepiercet. Ze staat voor veel open als je haar vriendelijk behandelt. Ook mooie tattoos. Pijpt lekker zc. Seks was ook goed. Al prefereer ik wel met wat minder lube.

Zeker een aanrader!
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2019, 15:16:57 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Debby of Deborah (Italiaanse- avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2019, 17:41:17 »
In dit pand heb ik al enkele keren leuke ervaringen gehad met Larissa en Anneleen. Deborah zal dan waarschijnlijk die andere zijn die daar vaak staat. Ze staan daar vaak alle drie te wippen/dansen achter hun raam en het verschilt ook wel eens wie er achter welk raam staat, want bij raam 13/2 heb ik met zekerheid Larissa al een paar keer gepakt. Op andere momenten staat die Larissa dan weer in hetzelfde pand achter een ander raam. Soms is het moeilijk om uit elkaar te houden of de hier beschreven meisjes nu dezelfden zijn of anderen. De twee die ik op nummer 13 gepakt heb, vond ik in die mate lekker, dat ik er wel een paar keer terug ben gegaan, maar anderzijds was het geen absolute top ervaring. Wel knappe grietjes waar ik onweerstaanbaar stijf van werd.

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Debby of Deborah (Italiaanse- avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2019, 11:25:03 »
Degene waar ik het over heb, heeft een tattoo tussen haar borsten. En er staat ook een leeuwin op haar bovenbeen. Hopelijk is dit al wat duidelijker...

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Debby of Deborah (Italiaanse- avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2019, 01:52:15 »
Voor een tweede maal deze lekkere meid bezocht. Ze ziet er dus geweldig uit maar haar service vind ik uiteindelijk toch iets minder. Als je haar vergelijkt met bv. Beatrice of Llana dan doen die dames toch meer moeite om je te plezieren. Ik ben nu zelf wel iemand die niet echt veel initiatief neemt maar dan kan de dame dat toch doen en dat hebben Beatrice en Llana dus wel.
Ik had afgesproken voor een uur en het is 45 minuten geworden en ze heeft veel interesse in haar gsm. Ik denk echt dat ze wil dat klanten niet te lang binnen zijn. Ze is dus weldegelijk Roemeens. Tongzoenen kon, maar dat waren er maar een paar en vrij kort. Bij de tweede ronde zei ik op een bepaald moment dat ik mezelf wou aftrekken, ging madam ineens haar wassen. Dat was nu ook niet de bedoeling. Heb ik gewacht en uiteindelijk ben ik dan over haar billen klaargekomen. Allee ja, ze had er al wel keukenpapier over gelegd. Ik moet wel zeggen dat ik zelf wat moe was en dat ik misschien wat actiever had moeten zijn.
Op zich blijft het wel een geil meisje, ik wil haar niet helemaal afbreken, maar prijs-kwaliteit kan beter. Het begon goed: ze kwam op me liggen en even getongzoend. Daarna lekker gepijpt en dan geneukt, maar weer veel te rap klaargekomen. Ik geef haar een 7/10. Ze kan beter, daar ben ik van overtuigd. Dus laat deze recensie u niet tegenhouden er binnen te gaan. Maar wees gewaarschuwd dat je niet op voorhand te veel moet betalen, daar zijn anderen beter voor. Voor €100 pzc en 20 min is zij wel een topper. Of je moet veel meer betalen en dan kan er ook veel meer: anaal en CIM. Maar dan spreken we al over €300 en meer.
Zoals Vanderbeffen al opmerkte is het bij deze ook: echt een geil sexy meisje maar geen topervaring. Geen spijt van haar bezocht te hebben maar ik weet niet of ik er nog terug ga... Maar ik zou haar toch aanbevelen om er binnen te gaan, bij anderen is er misschien wel een betere klik en loopt het wel wat meer los.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Debby of Deborah (Italiaanse- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2019, 03:34:39 »
Zoals Vanderbeffen al opmerkte is het bij deze ook: echt een geil sexy meisje maar geen topervaring. Geen spijt van haar bezocht te hebben maar ik weet niet of ik er nog terug ga... Maar ik zou haar toch aanbevelen om er binnen te gaan, bij anderen is er misschien wel een betere klik en loopt het wel wat meer los.
wel kijk, dat is nu ook weer net een van de redenen om door het SKW te wandelen, vind ik. Het uitproberen van een knappe griet. Het hoeven niet allemaal toppertjes te zijn, ik heb immers mijn favorietjes wel. Maar bijvoorbeeld op het adres dat hier aangegeven staat, staan vrijwel elke avond/nacht inderdaad enkele knappe jonge kippen, waarvan ik goesting krijg. Binnenstappen, er eens mee neuken en nadien vergelijken met anderen, dat is de charme van het SKW.

Als je dat met dure luxevogels wil uitproberen, dan ben je gelijk een veelvoud van de prijs kwijt. Voor de prijs van 1 redlightsaanbod, pak ik er in het SKW 3 of 4. Stel je voor, zoveel strakke jonge kutjes en al die tieten die nog perfect in vorm zijn, kontjes waar je fluit een octaaf hoger gaat van staan...