Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1275 Gepost op: 26 december 2020, 14:11:45 »
Als ik iets post over nederwiet, VDB, gelieve dan enkel een jointje te roken, het lijkt wel of je aan de crack hebt gehangen  ;D ;D ;D ;D ;D
Ik schreef gewoon mijn hedendaagse versie van het kerstverhaal  :pica :pica :pica

Of heb je "doornroosje" bezwangerd?  :adult
Niet dat ik weet maar zeg nooit nooit.  ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1276 Gepost op: 26 december 2020, 23:55:39 »
Als ik iets post over nederwiet,

De tijd dat ik de Nederwiet nog rookte is al eventjes voorbij maar met jouw post te lezen wou ik toch nog eens terugdenken aan die tijden met het volgende nummer :


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1277 Gepost op: 27 december 2020, 09:41:30 »
Als ik iets post over nederwiet,
De tijd dat ik de Nederwiet nog rookte is al eventjes voorbij maar met jouw post te lezen wou ik toch nog eens terugdenken aan die tijden met het volgende nummer :
Klik eens op "recente berichten"  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1278 Gepost op: 27 december 2020, 11:12:13 »
De ene viroloog wil in februari de cafés terug openen, moet kunnen (uitspraak enige weken geleden).
Een andere viroloog wil pas in april de cafés weer openen (uitspraak enige dagen geleden).
De vaccinatie zou in België een héél pak trager verlopen dan in andere Europese landen en niet-Europese landen.  Niet zo verwonderlijk want minister Beke (altijd een beke te laat) is er (onder andere in Vlaanderen) verantwoordelijk voor.  Men zou met de kwetsbare groep 65+ (niet in ouderlingentehuizen ondergebracht) pas beginnen in mei (uitspraak gisteren).  Alvast tot dan (en waarschijnlijk langer), ook nog volgens "een beke te laat", zullen we zéér voorzichtig moeten blijven.

Bedoelt men nu dat de cafés maar weer open gaan ten vroegste tegen de zomer  :o  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1279 Gepost op: 27 december 2020, 11:29:43 »
IK zie de bui al hangen.
Indien  niet gevaccineerd geen toegang tot .......
Een nitwit van een pretpark zou dit een goed idee vinden   :040:
We zijn op weg naar een maatschappij zoals in China, met alle Chinezen maar niet met den dezen  !!!!!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1280 Gepost op: 27 december 2020, 12:57:37 »
IK zie de bui al hangen.
Indien  niet gevaccineerd geen toegang tot .......
Dat wordt me wat in het SKW! Indien geen certificaat van vaccinatie, enkel op zijn hondjes mogelijk om het directe ademcontact te beperken.  ;D ;D ;D

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1281 Gepost op: 27 december 2020, 13:09:19 »
Ik heb mij hier lang stilgehouden maar ik heb het stilaan gehad met de ongefundeerde kritiek op het beleid. Onder de regering-Wilmès trok het op niks geef ik toe; sinds we een meerderheidsregering-De Croo hebben is het fel verbeterd! Godzijdank hebben we Frank Vandenbroucke op Volksgezondheid. En nee, ik zeg dat niet omdat ik lid ben van sp.a (Vooruit) (jullie mogen dat gerust weten), maar nu is er een duidelijk beleid. Het is juist dwarsligger Jan Jambon die vaak dingen tegenhoudt en daarom kan de politiek niet eensgezind naar buiten komen. Trouwens de beslissingen worden genomen op wetenschappelijke basis, al is het de politiek natuurlijk die beslist. Mensen als Marc Van Ranst, Erika Vlieghe, Steven Van Gucht, Geert Molenberghs, ... komen niet heel de tijd in de media omdat ze mediageil zijn maar om de mensen correct te informeren; dat zou iedereen goed moeten beseffen!!! Als het volk zijn geloof in overheid en media begint te verliezen komen we in een gevaarlijk scenario terecht. Leiders zoals Trump en Bolsonaro kunnen daar goed in gedijen. De traditionele media is veel betrouwbaarder dan Fox News en dergelijke, laat staan social media. Al gelukkig zijn we van Trump binnenkort vanaf.
In deze tijden is solidariteit het codewoord. Ik zou zelf ook wel graag terug zo een mooi meisje willen neuken. Ik houd mij echter in. Ik ben geen egoïst. Door nu naar de meisjes te gaan, hou je het virus in stand. Eventjes doorbijten en het zal terug veilig kunnen. Bij deze mijn oproep ook om wanneer het mogelijk is zich zeker te laten vaccineren. Als men het egoïsme opzij zet en solidair is met de zwakkeren in de samenleving en men zich nog een paar maanden onthoudt dan is dat een mooi kerstgeschenk voor de maatschappij. Dit is trouwens een boodschap voor de klanten. Dat de dvp's zelf ondergronds doorwerken kan ik begrijpen. Ik pleit al langer voor een volwaardig statuut voor sekswerkers.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1282 Gepost op: 27 december 2020, 13:57:13 »
Ik heb mij hier lang stilgehouden maar ik heb het stilaan gehad met de ongefundeerde kritiek op het beleid.
Je had je beter nog wat langer stil gehouden  .... mag er geen terechte kritiek zijn op een beleid ... op naar Koreaanse toestanden, de media en de overheid hebben gelijk, en als je het daar niet mee eens bent, zwijgen, of we schieten je dood?????
Onder de regering-Wilmès trok het op niks geef ik toe; sinds we een meerderheidsregering-De Croo hebben is het fel verbeterd! Godzijdank hebben we Frank Vandenbroucke op Volksgezondheid.
Uhum, de geldverbrander die kinderen als knuffelcontact beschouwt .... een niet-verkozen minister die nog wat geld komt rapen voor zijn pensioen.
Trouwens de beslissingen worden genomen op wetenschappelijke basis, al is het de politiek natuurlijk die beslist. Mensen als Marc Van Ranst, Erika Vlieghe, Steven Van Gucht, Geert Molenberghs, ... komen niet heel de tijd in de media omdat ze mediageil zijn maar om de mensen correct te informeren; dat zou iedereen goed moeten beseffen!!! Als het volk zijn geloof in overheid en media begint te verliezen komen we in een gevaarlijk scenario terecht.
Mediageil zijn ze, en ze kennen niks van economie, net als onze regeringsleiders.
Correct informeren, angsindoctrinatie? Wat correct? Jij beseft niet goed dat we naar toestanden gaan waar jij als individu geen enkele vrijheid meer hebt.
Net omgekeerd, ze zijn mediageil en als het volk zijn geloof nu nog niet kwijt is in de overheid en media .... in China geloven de mensen de media en de overheid, OMDAT ZE MOETEN ..... Volg maar lekker alles, dan leef je binnen 5 jaar in een failliete staat, en JIJ gaat dat mee betalen.
In deze tijden is solidariteit het codewoord.
Wat? Solidariteit met wat en wie?
Je bent redelijk naïef
Ik zou zelf ook wel graag terug zo een mooi meisje willen neuken. Ik houd mij echter in. Ik ben geen egoïst. Door nu naar de meisjes te gaan, hou je het virus in stand.
Ben je nu helemaal bedonderd?
Door naar de meisjes te gaan, houd je het virus in stand? Ik denk dat jij toch niet eens beseft ... ach ja, jij luistert te veel naar de Ranstige en consoorten  Ga nog wat naar het account van de Ranstige, die heeft je goed gebrainwasht .... de besmettingen komen ook vooral van de ho(e)reca?????
Wacht, de besmettingen gebeuren outdoors, o neen, de besmettingen komen uit de horeca, o nee, de besmettingen komen van de werkvloer, o neen, ze komen uit de supermarkten, o neen, ze komen vooral voor in huiselijke kring ..... je GODEN weten het niet, respect daarvoor ..... geloof jij lekker dat ze goed bezig zijn, en laat mensen die dat niet geloven ook hun mening verkondigen, en vooral ... SPEL ANDEREN NIET DE LES, wij zijn oud en wijs genoeg om t beseffen wat goed voor ons is, en geloof me, de meesten volgen de regels goed op ... is er een andere keuze dan, alles is gesloten.
Bij deze mijn oproep ook om wanneer het mogelijk is zich zeker te laten vaccineren.
Een OPROEP om ons te laten vaccineren?
Sinds wanneer beslis jij voor anderen? iedereen zal wel zelf beslissen of een vaccin nodig is voor hem/haar of niet, of vind je dat de regering het mag verplichten ook nog?
De volgende stap: de virologen die gaan beslissen over verplichte vaccinaties ....  jij mag je kandidaat stellen bij deze gestapo-achtige-regering, op naar een politiestaat?
En dan klagend at ze prostitutie gaan verbieden en de hoerenlopers gaan vervolgen.
Wat is je volgende stap?
Ons verplicht een spuitje geven om ons te laten inslapen als ze niet "gehoorzaam" zijn?
Dit is trouwens een boodschap voor de klanten. Dat de dvp's zelf ondergronds doorwerken kan ik begrijpen. Ik pleit al langer voor een volwaardig statuut voor sekswerkers.
Dit begrijp ik niet.
Jij begrijpt dat de hoertjes verder werken, maar dat de klanten erheen gaan niet. Leg dan eens uit, ik ben namelijk dom, hoe ze zonder klanten gaan werken?
Lijkt me hetzelfde als "de bakkers mogen open doen, maar het is verboden een brood te kopen"  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1283 Gepost op: 27 december 2020, 15:48:23 »
Ik heb mij hier lang stilgehouden maar ik heb het stilaan gehad met de ongefundeerde kritiek op het beleid.

Godzijdank hebben we Frank Vandenbroucke op Volksgezondheid.

Trouwens de beslissingen worden genomen op wetenschappelijke basis.

Mensen als Marc Van Ranst, Erika Vlieghe, Steven Van Gucht, Geert Molenberghs, ... komen niet heel de tijd in de media omdat ze mediageil zijn maar om de mensen correct te informeren; dat zou iedereen goed moeten beseffen!!!

In deze tijden is solidariteit het codewoord. Ik zou zelf ook wel graag terug zo een mooi meisje willen neuken. Ik houd mij echter in. Ik ben geen egoïst. Door nu naar de meisjes te gaan, hou je het virus in stand.

Bij deze mijn oproep ook om wanneer het mogelijk is zich zeker te laten vaccineren.

Als men het egoïsme opzij zet en solidair is met de zwakkeren in de samenleving en men zich nog een paar maanden onthoudt dan is dat een mooi kerstgeschenk voor de maatschappij.

Dit is trouwens een boodschap voor de klanten. Dat de dvp's zelf ondergronds doorwerken kan ik begrijpen. Ik pleit al langer voor een volwaardig statuut voor sekswerkers.


Jongens toch, jongens toch, wat een mens hier tegenwoordig allemaal te lezen krijgt! Het grenst gewoon aan het onwaarschijnlijke!

Godzijdank hebben we Frank Vandenbroucke? Hoeveel stemmen heeft die man gehaald? Op welke lijst stond hij? Is het aanstellen van zo iemand correct in een democratie?

Beslissingen genomen op wetenschappelijke basis? Laat me niet lachen, gewoonlijk doen ze net het tegenovergestelde van wat ze zouden moeten doen of ze volgen gewoon de buurlanden.

De viroliegers die ons correct informeren? Ze vertellen ons wat ze kwijt willen en wat in hun kraam past maar ze vertellen ZEKER NIET de volledige waarheid.

Je zou graag terug zo een mooi meisje gaan neuken maar je houdt je in? Waarom? Ik ken GEEN ENKELE SKW dame die met Covid-19 besmet is geweest! Ik ken GEEN ENKELE persoon die een Covid-19 besmetting heeft opgelopen bij een dame in het SKW! Sinds de heropening in juni heb ik zelf tientallen keren een dame van het SKW bezocht, ben ik besmet geraakt met Covid-19, NEEN DUS!

Je oproep om te laten vaccineren? Ten eerste zal ik dat wel zélf bepalen en ten tweede ALS ik het al zou willen doen dan zal ik nog héél lang moeten wachten want in plaats van medisch personeel, leerkrachten, e.a. groepen te vaccineren gaat met nu eerst de +100 jarigen en de +90 jarigen vaccineren. Wie beweert dat dit een logisch keuze is moet dringend in een dwangbuis afgevoerd worden naar een zothuis!

Een mooi Kerstgeschenk voor de maatschappij? Hou toch op man! Stop met die beleidsmakers naar de mond te praten!

En sekswerkers die volgens jou verder mogen werken maar klanten die er niet naartoe mogen ..... hoe werkt dát dan juist?

Misschien had je je misschien beter nog wat langer stil gehouden want je bent hier aan het verkeerde adres met jouw betoog vrees ik.

Toch een prettig eindejaar gewenst en hopelijk gaan je ogen open in 2021.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1284 Gepost op: 27 december 2020, 15:54:20 »
En nu is het wachten op de reactie van Vanderbeffen, die zal zeker ook niet van de poes zijn maar zeker wél wetenschappelijk onderbouwd ....... en vooral "lang"!

 ;D  ;D  ;D

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1285 Gepost op: 27 december 2020, 18:28:08 »
In deze tijden is solidariteit het codewoord.
Solidair zijn de wereldwijde maatregelen allerminst. Op de website van Oxfam is te lezen dat meer mensen komen te overlijden door honger dan door het virus zelf: mogelijk tot zo’n 12.000 mensen per dag. 121 miljoen mensen kunnen zo naar het randje van hongersnood worden geduwd. https://www.oxfamnovib.nl/blogs/dilemmas-en-oplossingen/waarom-veroorzaakt-corona-honger-en-nog-6-veelgestelde-vragen

Dichter bij huis dan. Wat te denken over Oost-Europese arbeiders die hier in het zwart werkten en die nu dus niet van een vervangingsinkomen kunnen genieten? Werd er naar hun omgekeken?

Los van het feit dat dit nog maar een topje van de ijsberg vormt van de "onzichtbare slachtoffers" ben ik best een solidaire mens. Echter vraagt (dwingt) de regering mij om een gans jaar in een volledig isolement te telewerken. Het lijkt wel of dat ik met een enkelband rondloop. Dat een gedeelte van de bevolking een lange "gevangenisstraf" wordt opgelegd is me een brug te ver. Als ik het hier bovenop nog zonder seks moet stellen dan stopt mijn barmhartigheid. Mocht je vorig jaar verkondigd hebben dat mensen zich voor een onbepaalde tijd zouden laten opsluiten dan zou je door iedereen gek verklaard zijn geweest.

Trouwens de beslissingen worden genomen op wetenschappelijke basis, al is het de politiek natuurlijk die beslist. Mensen als Marc Van Ranst, Erika Vlieghe, Steven Van Gucht, Geert Molenberghs, ... komen niet heel de tijd in de media omdat ze mediageil zijn maar om de mensen correct te informeren; dat zou iedereen goed moeten beseffen!!!
Ik zal zeker niet ontkennen dat de virologen de ondankbare job hebben om ons altijd slecht nieuws te moeten brengen. Uiteraard is wetenschap een belangrijke factor in de beleidsvoering, maar wetenschappers moeten hun plaats kennen. Ze moeten de wetenschappelijke literatuur vertalen voor het grote publiek, and that's it. Ze moeten niet op het scherm komen lobbyen om hun visie door te drukken, want dan leef je niet meer in een democratie maar in een technocratie.

Nog zo'n verkrampte technocraat is Frank Vandenbroucke die blijkbaar het ganse maatschappelijke leven wil laten afhangen van de grafieken die uit de laptop van Geert Molenberghs komen gerold. Hij wil maar niet begrijpen dat het leven meer is dan een besmettingscurve. Recht op onderwijs bijvoorbeeld. 

Als het volk zijn geloof in overheid en media begint te verliezen komen we in een gevaarlijk scenario terecht. Leiders zoals Trump en Bolsonaro kunnen daar goed in gedijen. De traditionele media is veel betrouwbaarder dan Fox News en dergelijke, laat staan social media. Al gelukkig zijn we van Trump binnenkort vanaf.
De traditionele media vertellen ons inderdaad geen gratuit leugens, maar ze houden wel veel informatie achter of vervormen ze subtiel naar de kijker toe.
- Hebben ze het ooit gehad over de 100 miljoen hongerdoden vanwege de maatregelen? Neen.
- Hebben ze de slachtoffers van de lockdown voldoende belicht? Veel te weinig.
- Hebben ze het ooit gehad over het feit dat PCR testen niet geschikt zijn voor een deftig beleid? Pas recent gaf men dit toe, terwijl een wappie als Willem Engel in mei al via duistere kanalen verkondigde dat een positief resultaat ook te wijten kan zijn aan een vroegere besmetting.
- Hebben ze het ooit gehad over de mogelijke rol van aerosolen? Weinig, want anders vervalt de axiomatische  1.5-meterleer.
- Hebben ze het ooit gehad over het feit dat er geen wetenschappelijk artikel bestaat dat de 1.5-meter bevestigd? Zie hierboven.
- Werd er voldoende gedabateerd over groepsimmuniteit? Ja, maar men had het telkens over de korte levensduur van anti-lichamen. Dat ons immuunsysteem uit meer bestaat dan enkel anti-lichamen, dat vertelt men er meestal niet bij. (Nietwaar, Pierre Van Damme?)
- Toen de besmettingscurven in de zomer stegen, had men ons toen ook verteld dat men op dat moment veel meer testte? Neen, men deed uitschijnen dat we aan de voet van een tweede vloedgolf stonden (met avondklok in A'pen tot gevolg). Nochtans moet je de ratio (aantal besmettingen/aantal testen) beschouwen, en toen bleek die tweede golf maar een bultje te zijn.

Ik gaf je hierboven enkele voorbeelden met betrekking tot de coronacrisis, maar in tal van andere onderwerpen (migratie/klimaat bvb.) zijn er zat voorbeelden te vinden van bewuste manipulatie. Ik zou zelfs durven te stellen dat de traditionele media de leverancier nummer 1 is van fake news.

Mensen hebben het door dat de media en het politiek correcte circus er omheen met hun voeten rammelt, en dat is precies één van de reden dat het Trumpisme zegeviert. De coronacrisis heeft er volgens mij voor gezorgd dat het wantrouwen tussen burgers en overheid/media alleen maar groter werd. Trump is dus zeker nog niet weg.

Voor de rest goede vrienden, GirlLover_Ant. Ik ben ook blij met dat vaccin. Laat ze maar die spuit planten in al die makke lammetjes, dan kunnen we binnenkort weer gauw op pad.

Offline Nightrider

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1286 Gepost op: 27 december 2020, 19:11:52 »
Citaat
Mediageil zijn ze, en ze kennen niks van economie, net als onze regeringsleiders.
Correct informeren, angsindoctrinatie? Wat correct? Jij beseft niet goed dat we naar toestanden gaan waar jij als individu geen enkele vrijheid meer hebt.
Net omgekeerd, ze zijn mediageil en als het volk zijn geloof nu nog niet kwijt is in de overheid en media .... in China geloven de mensen de media en de overheid, OMDAT ZE MOETEN ..... Volg maar lekker alles, dan leef je binnen 5 jaar in een failliete staat, en JIJ gaat dat mee betalen.

Zo waar dit! Je haalt me de woorden uit de mond!
Het volk lijkt tegenwoordig wel een stelletje zombies geworden die maar alles doen wat hen wordt opgedragen.
Nergens worden nog vragen gesteld of ook maar iets van weerstand geleverd.
Als ik die colonne mensen zie die angstig om zich heen kijkend de supermarkten zit leeg te hamsteren, allen gemuilkorfd als een stelletje gevaarlijke pitbulls dan breekt mij het angstzweet uit.
Waar in godsnaam moet dit naar toe!
En ik weet wel waar ik naar toe wil. Het SKW!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1287 Gepost op: 27 december 2020, 20:26:07 »
Ik kan heel erg goed begrijpen dat iemand een andere mening heeft dan het gros van de bevolking.
Want heel erg duidelijk, wij zeggen wat de meeste mensen denken.

Neen, niet die debielen die je bijna doodschieten als je eens moet hoesten, of je angstvallig in de gaten houden dat je in de supermarkt wel genoeg afstand houdt.
Zo stond ik afgelopen week in de Colruyt aan te schuiven aan de kassa, voor mij een koppel, ieder met eigen kar (ja, dat doen ze dan wel, de debielen, twee karren nemen en in 1 kar 1 fles cola, de andere kar vol).
Ik stond toevallig met mijn kar 10 cm voorbij de rode streep, begint die vent toch te zeiken tegen me dat ik onverantwoordelijk ben en bla bla bla .... ik heb hem erg duidelijk gezegd dat een mongool die zelf de regels overtreedt mij de les niet hoeft te spellen, of dat hij anders maar een foto moest nemen en die naar de flikken sturen, en zoniet, zijn bek dichthouden.
Ik dacht dat hij een hartaanval kreeg en dat zijn koe haar water brak  ;D
Dat effe tussendoor.

Ik kan dus heel goed begrijpen dat iemand een andere mening is toegedaan, vrijheid van meningsuiting is namelijk essentieel in een democratie.
Wat ik niet kan begrijpen, is dat die persoon ons hier afschildert als egoïsten, dat hij kan toveren (hoe kan een dame werken als volgens hem niemand haar mag bezoeken), dat hij hier eens komt vertellen dat iedereen zich moet laten vaccineren.
En dat hij de huidige regering ok vindt, en Frank de Geldverbrander zalig vindt.
En de media die ons correcte info verschaft.

We zullen binnen twee tot drie jaar nog eens praten, tegen dat er tienduizenden zaken failliet zijn gegaan door de maatregelen (die helemaal niet nodig waren), en tegen dat hij eindelijk beseft dat WIJ ALLEMAAL gaan opdraaien voor de flagrante flaters die onze regering heeft gemaakt.

Want de gevolgen, dat vindt hij dan ook nog normaal, dat wij daar voor moeten opdraaien.

We kunnen hem dan ook eens vragen waarom er jaarlijks 1.5 miljoen mensen aan TBC sterven, en daar geen haan naar kraait, of wat hij gaat doet met die 100 miljoen (ik onderschat dat nog) mensen die van honger gaan sterven door de maatregelen die ze nu treffen.
Als eens gezien hoeveel mensen er sinds 1983 aan AIDS zijn gestorven (35 miljoen om precies te zijn), daar is Covid jaloers op, en Covid zal nooit dat getal halen, en heus neit door de inspanningen van onze virologen en regering.
Of wie gaat er voor ons pensioen zorgen, als de wereldeconomie helemaal op zijn gat gaat?

Een eigen mening, Girl Lover, is wat anders dan oproepen tot het niet volgen van de maatregelen.

Indien jij in een maatschappij wil leven waar mensen mekaar verklikken, waar fascisme niet veer meer af is, waar je geen eigen mening meer mag hebben, waar de regering onze wandel en handel nagaat, en waar vaccinaties verplicht gaan worden .... als jij mijn buur was, dan gaf ik je zo een trap tegen uw kloten dat je er niet eens aan dacht me gaan te verraden, en ik trapte zo hard dat je nooit naar naar een hoertje moest gaan.

je eigen mening, fijn, maar anderen de les spellen, je lijkt wel een viroloog van 't zevende knoopsgat.

Dat er genoeg kippen zonder kop lopen die alles slikken wat ze ons wijsmaken en opleggen, fijn, dat die dan ons gaan met een vingertje wijzen .... nope, no way Jose.

Misschien moet Girl Lover zich eens verdiepen in wat ik zo graag noem de bekakte EU .... Pfeizer kon 500 miljoen dosissen van het vaccin leveren, maar Frankrijk stak daar een stokje voor, want anders zou hun vaccin minder verkocht worden .... hoe volksgezondheid, hoe bestrijden van een virus .... het draait hem allemaal om poen, zelfs in deze duistere tijden (want dat geeft iedereen toe, het zijn duistere tijden) willen ze nog rijk worden op de kap van de gewone mens en maken ze ruzie over wie hoeveel dosissen mag leveren, in plaats van godverdomme eens normaal te doen.


Geen kat ook die nu in het nieuws vermeldt dat het hier de goede kant uitgaat met het virus (dat weten we allemaal en er komt een nieuwe opstoot half februari, dat voorspel ik nu al), want dan zouden ze de horeca moeten heropenen.
En dat gaan we toch niet doen, lekker dicht houden tot april, dan zijn we zeker dat 75 percent van de horeca failliet is.
Want wie gaat er nu nog op café, een bende wilde zatlappen die mekaar besmetten, de afstandsregels niet respecteren en iedereen besmetten?????? Ik denk dat je beter nog eens een aflevering van Sesamstraat gaat bekijken, en dan zeggen dat er een banaan in je oor zit, of zat die in een kut bij een van de matroeskas????

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1288 Gepost op: 27 december 2020, 22:23:12 »
En nu is het wachten op de reactie van Vanderbeffen, die zal zeker ook niet van de poes zijn maar zeker wél wetenschappelijk onderbouwd ....... en vooral "lang"!

 ;D  ;D  ;D
De reactie van Vanderbeffen is inderdaad niet van de poes. Alleen hebben sexmachine en Shakir mij al de kaas van de boterham gehaald. Wat zij hier neerschreven, sluit veel nauwer aan bij 'de waarheid' dan wat de media ons voorhouden. Om niet te zeggen dat het de waarheid IS.

Ik wil GirlLover niet afschieten (ik schiet alleen bij meisjes, en dan nog wel met losse flodders) en ik erken de vrije meningsuiting, maar dan moet die vrije meningsuiting door anderen, ook van zijn kant erkenning krijgen. Wat ik nu lees is een vertaling uit het Russisch voor de propaganda van het Staatsapparaat.

Laten we even onze piemel vergeten, de meisjes vergeten, en al het bloed naar onze hersenen laten stromen. Denken we even na dus.

Is er hier iemand die nooit heeft horen spreken over de Russische toestanden waarbij 'de waarheid' geïndoctrineerd werd (wordt)? Toestanden waarbij het officiële staatsnieuws verspreid wordt door gecontroleerde zenders? Zenders en pers en media die zorgvuldig en strategisch de dingen uitknippen en uitvergroten als zij in het kraam van de Leiders passen, en tegelijk worden de dingen die daarin niet passen vakkundig weggegomd. Doodgezwegen.

Er moet toch bij de meesten onder jullie een belletje aan het rinkelen zijn, of niet? Mijns inziens (en ik heb inzicht, jawel) geheel onterecht worden heel wat sectoren gewoon doodgemaakt. Afgeslacht alsof de mensen die erin werken misdadigers zijn. De kappers, om 1 voorbeeld te noemen. Die kappers zijn echter niet dom en ook niet monddood (nog niet) en zij protesteren tamelijk luid tegen het onrecht dat zij niet mogen werken. Zij zouden de verspreiding van het virus in de hand werken. Dit protest klinkt luider en duidelijker, en kijk....de deus ex machina van de Opperstaat treedt in werking want TOEVALLIG lees en hoor ik nu dat er ...een studie gedaan werd waarbij gebleken is dat kappers en schoonheidsspecialisten meer besmet zijn dan de gemiddelde medeburger.

Nu gaan we dat eens 'analyseren'. Er is een studie gedaan? O ja? Waarom heeft men dan enkele weken geleden dat niet in het nieuws gebracht, als reactie op het protest van de kappers? Er was nog geen resultaat bekend van die studie? Dan zou men toch, bij een open en transparant beleid, gewoon hebben kunnen zeggen: beste kappers, we begrijpen jullie, en we hebben zelfs een studie besteld om wetenschappelijk uit te maken of we jullie inderdaad veilig zouden kunnen laten werken.

Maar van die studie heeft men niet gesproken. Die komt nu ineens uit de lucht gevallen. Mét resultaat. Ik weet niet of de forumlezers op de hoogte zijn van de structurele opbouw van de pers/radio/TV berichtgeving, maar ik zal jullie daarbij even helpen. Eerst leest bv de nieuwslezer een mededeling voor. Daarna volgt een (meestal totaal overbodig) intervieuw of een quote van iemand met een titel die aanspreekt bij het onderwerp in kwestie. Die 'expert' zegt dan bijna nooit iets nieuws, nee, hij herhaalt grotendeels wat de nieuwslezer zei. Het principe van iets verkondigen, en iemand anders dat 'voor waarheid laten verklaren'.

Dit is wat hier gebeurt. Die studie moet de genomen beslissing 'voor waarheid verklaren'. En het meest perverse hierbij is, dat men hier vlug uitvindt wat er nog niet was. Rap een argumentatie bijvoegen als reactie op de reacties. M.a.w.: ik geloof hier niet veel van.

We zitten dus momenteel nog een fase verder dan het Gestapo gestuurd dwangbeleid. We zitten regelrecht in Russische toestanden. Of de kleur van de partijkaarten van onze o zo goede leiders daar voor iets tussen zit, laat ik aan jullie eigen oordeel over. Misschien anders eens googlen op communisme.

Er zijn trouwens ook verschillende studies gemaakt, voor de zomer al, waarbij bleek dat de stelling die stelt dat besmette personen die geen symptomen vertonen, toch de besmetting kunnen doorgeven, sterk genuanceerd moet worden. Het kàn inderdaad, maar hoe klein is de kans?? Je hoort of ziet die experten nooit kansen berekenen he. Die studies werden rap-rap doodgezwegen in de berichtgeving en ze werden zelfs zonder argumentatie tegengesproken.

Natuurlijk, de experten nemen het zekere voor het onzekere. Ja toch? Waarom hebben ze ons dan niet verplicht om dit weekend buiten rond te lopen met een helm? De stormwind zou wel eens dakpannen en andere dingen kunnen loswaaien.

Onze experten hoeven trouwens niet in een TV studio te zitten. Het is hun plicht om de bevolking voor te lichten en om uitleg te geven? Dat kan toch ook door hun verklaringen te laten voor lezen door de nieuwslezer van dienst. Of via video, zeker in tijden waarin Vandebrouckescheisser zelfs controles beloofd om te zien of er niet onnodig op kantoor gewerkt wordt. Komaan zeg, zo een knappe bol als MVR kan toch wel met een computer werken, neem ik aan.

Ik lees ook in het originele verhaal van GirlLover:
sinds we een meerderheidsregering-De Croo hebben is het fel verbeterd!
Mag ik hier aan toevoegen dat een regering altijd een meerderheidsregering is, want anders heeft zij niets te zeggen. Jammer genoeg is die meerderheid ontstaan door allerlei verliezers bij elkaar te brengen, die met de wortel van vet betaalde postjes voor hun neus, gedwee de eigen principes verminken om de onderlinge tegenstellingen te maskeren tussen de verschillende partijen die in die 'meerderheid' een zitje zagen zitten.

Het strafste van alles lees ik bij dezelfde auteur:
Godzijdank hebben we Frank Vandenbroucke op Volksgezondheid
In elk circus is er een clown, en zelfs die moet uit de sollicitanten gekozen worden. Vandenbroucke is NIET verkozen. Hij stond op geen enkele lijst. Hij komt ons hier, met een kleuterjuffenstemmetje, vertellen hoe het moet. Geruggesteund door de Gestapolitie. De man van de stokerij, nee, geen jeneverstokerij, maar een geldstokerij. De IDIOOT die blijkbaar gelooft dat de mensen allemaal zo dom zijn als het achterste van een koe om te geloven dat hij geld liet verbranden. Zwart geld, dat de sjoemelarij van de rode ridders ook toen al bloot kon leggen. Ik wil hier niet aan politiek doen (ik heb geen kleur) maar feiten blijven feiten.

Die zemelzeiker heeft een opmerkelijk trekje dat we ook bij die andere linkse rat, MVR, terugvinden: gisteren iets zeggen, dat vandaag tegenspreken en toch blijven beweren dat beide uitspraken correct zijn. Tot nader order MOETEN wij dus accepteren dat niet verkozen mensen ons de les spellen en ons leven komen verwoesten, en daarbij geen enkele tegenspraak dulden. Want de Gestapolitie staat paraat. Tenminste toch een deel van hen, want vandaag hoorde ik op de radio dat ook de Brusselse flikken wel eens kerstetentjes organiseren.

De experten zijn natuurlijk 'specialisten'. Er zit zelfs een veterinair bij, een veearts, die uiteraard probeert te verhinderen wat we feesten als de beesten.  ;D ;D ;D Dat er ondertussen op vele plaatsen al andere wetenschappers opgedaagd zijn, met vaak compleet andere ideeën, dat wordt zoveel mogelijk doodgezwegen. Of sterker nog: die andere meningen worden geässocieerd aan het 'ontkennen van de ernst van het virus'.

Als ik stel dat de geldende maatregelen nu al 9 maanden bewijzen dat ze quasi niets kunnen veranderen aan het door de natuur voorbestemde up-down verloop van een epidemie, dan doet de angstinductie van de voorbije maanden al direct voortreffelijk haar werk, want veel mensen durven niet eens meer na te denken hierover, geïndoctrineerd als zij zijn door het Staatsapparaat. Een tip hierbij: zoek eens op hoe die smalle met zijn moustacheke indertijd aan de macht kwam en te werk ging.

Maar nee, zeggen dat de regeltjes de epidemie niet kunnen 'sturen', maar wel de wereld aan het kapot maken zijn, dat is hetzelfde als zeggen dat het virus 'maar niets' is. Ik ben daarmee al zo goed als een misdadiger. Een moordenaar.

Dus: na een onveilig sekscontact sta je op met een vuile jos die lekt en waarop een paddestoel dreigt te groeien, en je begint aspierientjes te slikken. 3 per dag. Maar die jos blijft maar lekken. Dan slik je er 10 per dag. En nog helpt het niet. Ondertussen maak je je nieren kapot, maar toch blijf je slikken. De mensen blijven maar slikken. Zeggen dat aspirientjes niet helpen tegen een soaatje, is niet hetzelfde als zeggen dat soa' niet erg zijn of niet bestaan, dacht ik zo.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1289 Gepost op: 27 december 2020, 22:31:11 »
Zo stond ik afgelopen week in de Colruyt aan te schuiven aan de kassa, voor mij een koppel, ieder met eigen kar (ja, dat doen ze dan wel, de debielen, twee karren nemen en in 1 kar 1 fles cola, de andere kar vol).
Ik stond toevallig met mijn kar 10 cm voorbij de rode streep, begint die vent toch te zeiken tegen me dat ik onverantwoordelijk ben en bla bla bla .... ik heb hem erg duidelijk gezegd dat een mongool die zelf de regels overtreedt mij de les niet hoeft te spellen, of dat hij anders maar een foto moest nemen en die naar de flikken sturen, en zoniet, zijn bek dichthouden.
Ik dacht dat hij een hartaanval kreeg en dat zijn koe haar water brak  ;D
Hierbij even de situatie vermelden, in een (waarschijnlijk in vele) kleiner warenhuis (toevallig Okay, ook Colruytgroep) waar er maar twee kassa's zijn en waar de noodzakelijke winkelkar en de strepen er moeten voor zorgen dat we vlotjes 1,5m achter elkaar staan, terwijl de beide rijen nog niet eens 1 meter naast elkaar aanschuiven. Als kers op de taart staan daar de glazen kasten waarin de broodjes liggen, zodanig opgesteld dat men niet anders kan dan met zijn gat tegen de wachtenden stoten als men toevallig een broodje wil kopen.

We worden ook gevraagd om als een debiel het handvat van onze kar te ontsmetten (dat manneke dat er in april nog bij stond, is te duur geworden) maar de handvaten van de glazen broodkasten, de broodsnijmachine, en de diepvriezers zijn allemaal gemaakt van virusafstotend materiaal.  ;D ;D ;D

Achtung!!! Coronamassnahmen respektieren, oder wir schiessen  ;D ;D ;D