Auteur Topic: frankpimpy is back in forum-town  (gelezen 23122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
frankpimpy is back in forum-town
« Reactie #15 Gepost op: 29 december 2019, 11:58:30 »
Voor alle duidelijkheid, wij hebben niks tegen Nederlanders op zich maar tegen deze "warme-lucht-verkoper" specifiek wel.
Ik heb een boel Nederlanders die ik tot mijn vriendenkring beschouw
Ik heb zelf ook hoegenaamd niets tegen onze Noorderburen, zolang ze de SKW meisjes niet lastig vallen.

Maar we moeten het positief bekijken. Als Frankpimpy per ongeluk het verkeerde meisje lastig valt, bied ik hem een gratis transformatie aan van Frankpimpy naar Frankzonderpimpy, zoals voorgaande foto al enigermate suggereerde. Ik heb daarvoor overigens  reeds een geschikte sponsorfirma gevonden.

https://www.victorinox.com/ch/de/Schweizer-Taschenmesser/cms/swissarmyknives-main?gclid=EAIaIQobChMIhqqH89ja5gIVQrTtCh30PwdnEAAYASAAEgJuKfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Hij hoeft dan enkel nog ff naar een bevriende (Roemeense?) chirurg voor een paar plastieken loezen, en we hebben er eens een nieuw transke bij in het SKW

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
frankpimpy is back in forum-town
« Reactie #16 Gepost op: 29 december 2019, 12:10:12 »
Als dat niet voldoende zou zijn dan heb ik nog wel wat andere ideetjes.
Je bent altijd welkom, Kippenneuker. Vermits ik al een sponsor heb voor het snijgereedschap, kan jij misschien even uitkijken voor de bokaal en voor het sterk water.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
frankpimpy is back in forum-town
« Reactie #17 Gepost op: 29 december 2019, 16:38:59 »
Voor alle duidelijkheid, wij hebben niks tegen Nederlanders op zich maar tegen deze "warme-lucht-verkoper" specifiek wel.
Ik heb een boel Nederlanders die ik tot mijn vriendenkring beschouw ....

Voor mij geldt het zelfde, er is voorlopig maar één Nederlander die ik levend zou willen villen en hem dan laten vierendelen door 4 Brabantse trekpaarden en dat is JWB alias FKK alias nog zo'n tientallen andere pseudoniemen.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
frankpimpy is back in forum-town
« Reactie #18 Gepost op: 29 december 2019, 16:43:15 »
Voor alle duidelijkheid, wij hebben niks tegen Nederlanders op zich maar tegen deze "warme-lucht-verkoper" specifiek wel.
Ik heb een boel Nederlanders die ik tot mijn vriendenkring beschouw
Ik heb zelf ook hoegenaamd niets tegen onze Noorderburen, zolang ze de SKW meisjes niet lastig vallen.

Maar we moeten het positief bekijken. Als Frankpimpy per ongeluk het verkeerde meisje lastig valt, bied ik hem een gratis transformatie aan van Frankpimpy naar Frankzonderpimpy, zoals voorgaande foto al enigermate suggereerde. Ik heb daarvoor overigens  reeds een geschikte sponsorfirma gevonden.

https://www.victorinox.com/ch/de/Schweizer-Taschenmesser/cms/swissarmyknives-main?gclid=EAIaIQobChMIhqqH89ja5gIVQrTtCh30PwdnEAAYASAAEgJuKfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Hij hoeft dan enkel nog ff naar een bevriende (Roemeense?) chirurg voor een paar plastieken loezen, en we hebben er eens een nieuw transke bij in het SKW


Voor alles is een markt natuurlijk maar denk je écht dat er "iemand" gaat binnen stappen bij een lelijke, 2 meter lange blottekop met in elk van zijn borsten 800 cc siliconen en een afgesneden lul die als sierstuk in een bokaal sterk water naast hem op een stoel staat?  :017:


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
frankpimpy is back in forum-town
« Reactie #19 Gepost op: 29 december 2019, 20:37:37 »
en een afgesneden lul die als sierstuk in een bokaal sterk water naast hem op een stoel staat?  :017:
Neeneenee, die bokaal komt niet op een stoel naast hem. Die bokaal krijgt een plaatske bij de ingang van Villa Tinto, kant Verversrui, in een glazen kast, met een gouden plaatje erop (bladgoud he, we gaan er niet te veel kosten aan doen) met de tekst: Hij wou zich verrijken door de meisjes te bezeiken