Auteur Topic: Verversrui 20/4, Daiana  (gelezen 6171 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Gepost op: 26 juni 2021, 13:28:29 »
Hoewel ik deze dame al een jaartje of twee heb gezien in het SKW vind ik niet onmiddellijk een topic over haar. Dus maar eentje opgestart. Daiana is een Roemeense dame van begin 20 met lang zwart haar. Ze heeft een beetje een Aziatische look en werkte vroeger op Verversrui 13. Ze viel me al eerder op, maar door haar sm-achtige look (niet mijn ding) ben ik nooit eerder bij haar binnengestapt. Vorige week toch mijn stoute schoenen maar eens aangetrokken en haar voorzichtig benaderd. Ze doet ook 'gewone' sex en niet enkel sm, dus ik bij haar naar binnen.
Het viel me op dat haar Engels erg goed is en dit lijkt me ook een heel slimme meid. Aangenaam gesprek met haar gehad over tja natuurlijk corona en vaccinaties...maar gelukkig was het niet alleen gepraat! Ik had gekozen voor een iets uitgebreider menu met pijpen zonder condoom. Dat deed ze voortreffelijk met veel afwisseling en erg lang. Daarna mocht ik rustig wat standjes uitkiezen waarbij ze ook goed meedeed en net genoeg kreunde om het echt te laten lijken. Kortom: zeer goede ervaring en Daiana ga ik regelmatig nog eens bezoeken. Ze doet momenteel overigens dubbele shiften. 

Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2021, 13:50:32 »
Thanks voor de recensie! Is haar naam niet Diana (kan we vergissen)?

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2021, 13:55:37 »
Ze heeft haar naam  op deze manier gezet in mijn telefoon (had mijn bril niet op, dus heeft ze geholpen  ;D). Kan best zijn dat anderen haar kennen als Diana ofzo, want zou die naam ook zelf niet op die manier geschreven hebben.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #3 Gepost op: 5 juli 2021, 15:08:24 »
deze dame zou over flinke deepthroat kwaliteiten beschikken, iemand die dat kan bevestigen ?

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2021, 18:41:55 »
Ik heb ze de laatste tijd altijd zien staan op VR20/4 en niet op 20/1.

Heb ze bezocht toen ze nog aan de overkant werkte op VR13. Ik herinner me er niets meer van, behalve haar slappe tietjes toen ze de bh liet zakken ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #5 Gepost op: 5 juli 2021, 20:06:54 »
Voor zover mij bekend staat deze dame, die naar eigen zeggen 7 of 8 talen spreekt, inderdaad op VVR 20/4 en niet op 20/1.

Ik heb het wel over de dagshift, het is mogelijk dat ze ook de avondshift doet maar dan in een ander raam.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Daiana
« Reactie #6 Gepost op: 5 juli 2021, 20:38:30 »
Adres aangepast
En als iemand hier schrijft: "het linkse raam van de drie", dan vul ik dat automatisch aan met 1.
Het is dus het meest rechtse raam van de 4  ;D ;D ;D ;D ;D

Dank heren voor de rechtzetting (neen, niet van haar borsten)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal