Auteur Topic: Pre-sales  (gelezen 9891 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Gepost op: 11 augustus 2014, 16:13:22 »
Hier zijn volgens mij al enceclopedie-en over volgeschreven en een ieder doet het op zijn manier. Zelf neem ik me al jaren voor om wat selectiever te zijn en op voorhand toch wat te praten en het nodige vooraf na te vragen, helaas ik heb er blijkbaar geen zin in en ik verzaak ook vaak met de nodige kamerdrama's tot gevolg. De vraag is of het met pre-sales ontweken was, tja daar heb ik geen cijfers voor voorhanden.


Maar er zijn genoeg heren die de pre-sales een uitgesponnen kans zien voor veel tijd en vaak ook deels al kameractiviteiten te ontplooien. De dames laten het blijkbaar door de een wel gebeuren en de ander dwingen ze zo ongeveer mee op kamer te gaan. Ook daar zit heel erg veel verschil en nu las ik op een ander forum dat PSR het voortouw heeft genomen om Pre-sales zonder kamergang te laten vergoeden door 25,- van de betreffende heer te eisen.


Wel wat hoort er nog wel of niet bij, daar zijn de meningen over verdeeld, maar PSR stelt overigens op hun website "Damen animieren Sie dezent. Als Kunde entscheiden Sie selbst, ob es etwas mehr sein darf... "

Dit is echter voor meerdere interpretaties vatbaar. Hoewel ik zelf nooit denk dat ik 25 euro af mag rekenen (het zullen altid wel minimaal 50 euro zijn) vraag ik me af. Heeft iemand hier al ooit problemen ervaren of zijn er dames die nu bewust aansturen op betaalde presales of is dit na aanleiding van het befaamde "kijken, kijken, niet kopen."


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2014, 16:48:54 »
Ai, mag ik nu niet meer pre-salen?
Mag ik nog "Scheisse, Schlussel" roepen of wordt dat bestraft met 25 euro boeten voortaan?  :lol_hitting: :dance2


misschien heeft onze Koning van de presales hierop een antwoord, foots.


SEKSENFUN, laat eens horen hoe lang je kan presalen voor 25 euro  ;D :douchen :cochon
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2014, 17:21:08 »
Dus als ik het goed begrepen heb : als een dame zich komt presenteren en ze komt op mijn schoot zitten en ik geef haar een zoen, dan mag ik gelijk 25 euro afdokken?  :bud


Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2014, 18:20:48 »
Voor de goede duidelijkheid:
Het betreft hier een voorval in PSR, en dat heb ik al eens meer gelezen daar.

Heb het nog nooit gehoord dat dit toegepast word in een andere club

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2014, 18:43:36 »
Dus als ik het goed begrepen heb : als een dame zich komt presenteren en ze komt op mijn schoot zitten en ik geef haar een zoen, dan mag ik gelijk 25 euro afdokken?  :bud
Als er een dame op mij komt zitten, dok ik graag 50 euro, want dat betekent dat ik op kamer ben  :sex :censored
Voor de rest is het leuk om een spelletje te organiseren: "Wie krijgt de meeste bons van 25 euro? " Het lijkt wel de Brouwersvliet in Antwerpen, als je daar betrapt wordt betaal je wel dertig euro  :035: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2014, 19:22:43 »
Voor de goede duidelijkheid:
Het betreft hier een voorval in PSR, en dat heb ik al eens meer gelezen daar.

Heb het nog nooit gehoord dat dit toegepast word in een andere club


Ik heb het voorval nog nooit gehoord, maar ik weet dat sommige heren daar speciaal voor de presales gaan om van de dames te profiteren. Dit systeem / probleem hoor je nergens en zoals gezegd ik ga dit nooit voorhebben.


Echter ik las al verhalen over dat de meneer het aanranding vond, de dame van zich af zou duwen en dat hij er gerust de politie bij wil halen om uit te leggen dat hij duidelijk niet wilde en dat de dame hem aangerand zou hebben in een club.


Tja ik weet niet waarom sommige heren naar een club gaan, maar ik ga niet om een bromsnor met platte pet te ontmoeten. Dan ga ik toch voor de opdringerige dame en in geval van 25 euro "boette"denk ik dat je zo moet denken:


- Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald
- Een goed begin is het halve werk.


Ik denk dat ik voor het aantal parkeerbonnen wat ik heb gehad in mijn leven nooit meer op kan maken aan pre-sales.


Groet, Foots  O0


P.S. [attachimg=1]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:12:02 »
afgelopen zaterdag LR bezocht Pre-sales in de jacuzie gehad met Marta Bulgaarse  niet om gevraagd ma toch gekregen  :dance2 ik ga er niet voor naar een club toe ma gebeurt ook op de vulkaan vervolg was een kamer gang van 30 minuten uitstekende service  :cochon later op de avond een duitse die niet bij me weg te slaan is 20 jaar genaamd mina of het kwam door de wacht tijd voor een kamer of het pilletje werkte goed ze kreeg me zo geil dat het de kino werd  :lol_hitting: daar na nog een sessie met haar gedaan op kamer 12  :017: en naar die sessie genoten van een after pre-sales ben ik nu een profiteur  :banghead:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:17:08 »
afgelopen zaterdag LR bezocht Pre-sales in de jacuzie gehad met Marta Bulgaarse  niet om gevraagd ma toch gekregen  :dance2 ik ga er niet voor naar een club toe ma gebeurt ook op de vulkaan vervolg was een kamer gang van 30 minuten uitstekende service  :cochon later op de avond een duitse die niet bij me weg te slaan is 20 jaar genaamd mina of het kwam door de wacht tijd voor een kamer of het pilletje werkte goed ze kreeg me zo geil dat het de kino werd  :lol_hitting: daar na nog een sessie met haar gedaan op kamer 12  :017: en naar die sessie genoten van een after pre-sales ben ik nu een profiteur  :banghead:


Me dunkt dat je NOGAL geprofiteerd hebt van dat GRATIS pilletje !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #8 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:18:36 »
op het zomer feestje van hoe kan het anders relax zat ik ook in de jacuzie en kreeg ook de gelegenhijd om te pre-sales te krijgen van een dvp die mijn gewoon te dik was ik heb haar afgewimpeld ik ben dus geen profiteur wg begreep er niks van  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #9 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:26:03 »
afgelopen zaterdag LR bezocht Pre-sales in de jacuzie gehad met Marta Bulgaarse  niet om gevraagd ma toch gekregen  :dance2 ik ga er niet voor naar een club toe ma gebeurt ook op de vulkaan vervolg was een kamer gang van 30 minuten uitstekende service  :cochon later op de avond een duitse die niet bij me weg te slaan is 20 jaar genaamd mina of het kwam door de wacht tijd voor een kamer of het pilletje werkte goed ze kreeg me zo geil dat het de kino werd  :lol_hitting: daar na nog een sessie met haar gedaan op kamer 12  :017: en naar die sessie genoten van een after pre-sales ben ik nu een profiteur  :banghead:


Me dunkt dat je NOGAL geprofiteerd hebt van dat GRATIS pilletje !


Groet, Foots  O0
werking was uitstekend ma ik kon ze al ik heb er gelukig geen 3 dagen last van gehad . marta had met een bulgaarse vriendin staan praatten over mijn gezonde geslagt hij was zo hart dat ik er een deuk in een bevroren pakje boter kon slaan alleen ollie wou het bevroren pakje boter niet afstaan  ;D de dame waar marta mees stond te praatten kwam nog even controleren en met een bevestigende knik knikte ze na marta nu ma hoppen dat ze van lr niet mee lezen en ik geen bordeel verbod krijg in de gezelligste huiskamer van dutseiland  :kissass 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2014, 20:55:49 »
Die dame die je kleine vulkaantorentje controleerde had je gelijk 25 euro presales moeten aanrekenen VS.


Trouwens de werking is 3 dagen, maar als je niet geil bent merk je er niets van. Dus op je werk ziet hij maandag echt niet in de weg.


Bordeel verbod, eerder een bordeel GEbod, genoeg klanten die niet naar kamer trekken, oh ja trekken wel. Ook al zo een raar fenomeen sinds de crises begon, komen de klanten vaak drooggeilen, althans dat wordt beweerd door diverse dames in LR.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #11 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:11:32 »
Tja als we een auto willen kopen gaan we er ook altijd even inzitten alles bekijken.etc
 Cq een testritje doen.. Gaan de dealers nu ook een testprijsje vragen???
Waar gaan we heen?? Pre sales zijn eerder een  stukje verkoop van de dvp... eerder een investering om de buit binnen te halen...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #12 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:19:20 »
zoals je vast al weet ik bezuinig nooit op de dames van lr 2 tot 3 sessies maak ik er altijd wel .egter probeer ik wel te bezuinigen op de intree oa door middel van verjaardags- feestjes en 10 euro korting die kaartjes die in gt in de Loker liggen  :039: als ik dubbele vrijkaartjes heb laat ik een ander er ook van genieten .als ik eerlijk ben vind ik het het niet waard om 60 euro te betalen om er in te komen drink en eet het namelijk niet op als deze club een intree had van 40 euro voor de niet bier drinkers dan had ik altijd kamer 21 op zaterdag  ;D lekker ontbijten en rond de klok van 20.30 na de vulkaan  :steeringwheel: wand als ik er om 21.00 uur niet ben zonder me af te melden beginnen ze te bellen tja ook mijn vriendinnen daar geven om mijn  :dance2

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #13 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:36:36 »
Die dame die je kleine vulkaantorentje controleerde had je gelijk 25 euro presales moeten aanrekenen VS.


Trouwens de werking is 3 dagen, maar als je niet geil bent merk je er niets van. Dus op je werk ziet hij maandag echt niet in de weg.


Bordeel verbod, eerder een bordeel GEbod, genoeg klanten die niet naar kamer trekken, oh ja trekken wel. Ook al zo een raar fenomeen sinds de crises begon, komen de klanten vaak drooggeilen, althans dat wordt beweerd door diverse dames in LR.


Groet, Foots  O0

Ja, eerst zoveel mogelijk profiteren van de presale, overal betasten en als na 20 - 30 min de sleutelvraag komt, nee zeggen. Dan maar effe aftrekken op 't wc of in de jacuzzi (zelf al gezien in het bijzijn van mijn favo). En dan lopen zeuren dat de meiden minder presales doen en dat ze met hun luie kont liever op een kruk blijven zitten, je zou voor minder.

En door dat voorval in de jacuzzi wil me favo ook nooit meer daar spelen. :-P

Voor dat soort gasten heb ik al een naam, ECO-toeristen    :banghead:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #14 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:45:07 »
Die dame die je kleine vulkaantorentje controleerde had je gelijk 25 euro presales moeten aanrekenen VS.


Trouwens de werking is 3 dagen, maar als je niet geil bent merk je er niets van. Dus op je werk ziet hij maandag echt niet in de weg.


Bordeel verbod, eerder een bordeel GEbod, genoeg klanten die niet naar kamer trekken, oh ja trekken wel. Ook al zo een raar fenomeen sinds de crises begon, komen de klanten vaak drooggeilen, althans dat wordt beweerd door diverse dames in LR.


Groet, Foots  O0

Ja, eerst zoveel mogelijk profiteren van de presale, overal betasten en als na 20 - 30 min de sleutelvraag komt, nee zeggen. Dan maar effe aftrekken op 't wc of in de jacuzzi (zelf al gezien in het bijzijn van mijn favo). En dan lopen zeuren dat de meiden minder presales doen en dat ze met hun luie kont liever op een kruk blijven zitten, je zou voor minder.

En door dat voorval in de jacuzzi wil me favo ook nooit meer daar spelen. :-P

Voor dat soort gasten heb ik al een naam, ECO-toeristen    :banghead:

ECO- toeristen komen uit belgiĆ«  ;D wel even van ella geprofeteerd althans ze kwam leker bij mijn zitten en vroeg waar de body penter was ( dag bij me zelf iemand moet toch relax in de gaten houden ik gelukkig niet  :17: ik had haar gemeld als ik er klaar voor was dat ik haar wel op zou zoeken  :dance2 toen ik er klaar voor was wet ik geil van een andere dvp  mijn excuses aan ella  :o