Auteur Topic: SAMANTHA ANTWERPEN  (gelezen 20996 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fisforfamily

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SAMANTHA ANTWERPEN
« Gepost op: 18 augustus 2020, 00:36:27 »
mijn eerste review

ik heb al eerdere ervaringen (5 jaar) met raamprostitutie. Vandaag voor het eerst met een dame die privé ontvangt. en oh boy was dat de moeite

-sms verkeer was vlot ,aangezien ik nieuw was vroeg ze mij om te sturen als ik in de buurt was  (ze wou wss niet het risico nemen om een afspraak vast te leggen en dan niet op te dagen)  dus vanuit gent trein naar antwerpen genomen haar plek was 3 min stappen van antwerpen-centraal. eenmaal aangekomen moest ik 10 min wachten en stuurde ze me een code om binnen te kunnen.


-eenmaal ze de deur opendeed zag ik een prachtige latina girl. ze is 1m60 niet groter,schattig gezichtje, mooie ogen en prachtige kont , benen en :showtits1. na chitchat samen onder de douche ,mijn pik afwassen , ik 2vingers in haar kutje , zoenen, niet normaal eenmaal op het bed masseert ze mijn pik ,pijpen was goed en zoog ze op mijn ballen. haar dan afgewerkt in doggy. 5min pauze ,massage ,dan nog gespeeld, haar uiteindelijk terug helemaal op het einde doggy genomen  en plat geneukt ze kan ofwel echt bij klanten klaarkomen of verschrikkelijk goed acteren, ik meen dit, was echt een gfe experience.

puntjes op 5   : aftrekken=3,5
                       intiem=5
                       zoenen=4
                       pijpen=4,5
                       ballenzuigen=5
                       beffen =5


nu ik kan gewoon geluk gehad hebben dat ik een goeie klik had met haar.
zo voelde het ook.En is ze misschien niet zo zot voor het zoenen voor iedereen. idem ballenzuigen ik had alles geschoren,ben volledig proper en geen stinker.

2 minpuntjes misschien : ze spreekt enkels spaans ,maar ze verstaat je wel (tip gebruik google translate) , zie dat je cardio in orde is want ze neukt je dood , je kan haar altijd vragen om het iets rustiger aan te doen zal ze met veel plezier doen.

+punten:zeer vriendelijk, knapper dan op foto's, zeer propere ruimte, niets is teveel.behandel ze met respect en krijg veel terug. ik denk ook voor mensen die voor sm zijn goed terecht kunnen. ik had een gok genomen en ben onmiddelijk voor een 1u30 min gebleven en money well spend


note sm: ik heb de link naar RL weggehaald, maar zal de foto's erbij plaatsen, lsook haar telfoonnummer


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SAMANTHA ANTWERPEN
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2020, 11:15:21 »
Telefoon: +32 484 16 16 08














"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal