Auteur Topic: GABBY  (gelezen 13204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABBY
« Gepost op: 2 maart 2016, 10:35:18 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2016, 17:06:59 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]

[attachimg=7]

Hoeveel geld krijg je er bij als je deze dame een beurt geeft?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2016, 17:30:46 »
Zucht Bal, zucht zucht zucht .....  ;D
Als ik alle dames waar jij wel op kruipt en ik niet moet gaan aanhalen op alle fora, zijn we deftig aan het ruzieën  ;D ::)


Met andere woorden, ik zie achter de ramen, in saunaclubs, en overal wel dames zitten waar ik het niet op wil/kan, maar genoeg anderen die helemaal niet op mijn favorietjes willen ....


Over smaken en kleuren valt dus niet te twisten ...
De ene houdt van blond, de andere van zwart, de ene van dik, de andere van dun, sommigen willen een killerkont, anderen geen kont .....


En zo is er voor ieder potje een dekseltje, ook deze dame zal haar klanten hebben, anders zou ze niet in de branche werken ....


Om even dieper te gaan, in het skw, Verversrui 26 of 28, uiterst rechtse raam, zit een meid waarvan zowel Bema en bed(t)weter en ik het eens waren .... die kan geen klanten hebben ... wel, madame heeft er wel, anders zat ze geen vijf jaar van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds achter datzelfde raam .... nog straffer, ze verdient waarschijnlijk veel meer dan jij en ik samen op maandbasis  ;) :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2016, 19:09:38 »
Hehehe :D

Akkoord dat smaken natuurlijk verschillen. Wel ben ik van mening dat er dames zijn die door de overgrote meerderheid lekker gevonden worden en dat er dames bij zitten die door vrijwel iedereen als "vies spul" worden betiteld. Deze dame valt in de laatste categorie, denk ik.

Maar ook daar is markt voor. In raambuurten zie ik weleens oude dames zitten die zeker tegen de 60 lopen of omgebouwde dames. Kennelijk verdienen ze in elk geval genoeg om de raamhuur van die dag te betalen. Dat betekent dat er toch minimaal 2 a 3 heren overheen gaan.

Dus daar heb je wel een punt. :) Maar of die dames ook echt de gouden bergen verdienen... Deze dame in dit topic werkt bijvoorbeeld in een pauschalclub. In sommige Pauschalclubs mogen ze blij zijn met 100 euro per dag. Zo zal dat aan de ramen niet anders zijn. Toppers verdienen makkelijk 1.000 per dag aan de ramen, ook nu nog. De mindere goden een pak minder en ze zijn vaak afhankelijk van een paar goede, trouwe klanten. Goed, het zal voor hen nog altijd beter verdienen dan 'n baantje als medewerker distributiecentrum of weet ik het wat ze anders zouden doen. In saunaclubs heb je ze er ook wel bij, de dames die niet zo gigantisch veel verdienen, maar het kennelijk beter vinden dan in Roemenië voor 200 euro per maand te moeten werken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #4 Gepost op: 2 maart 2016, 19:22:03 »
Hehe .... vrijwel iedereen is dus niet iedereen  ;) ::)
Deze dame zal heus wel klanten hebben ....


Ik ben volledig akkoord met je verdere uiteenzetting, ik ken dames genoeg die iedere nacht 1000 euro en meer verdienen ....
Namen ga ik er niet opplakken, maar ik kan me er in het schipperskwartier alleen al minstens 10 opnoemen die niet onder de 1000 euro de deur van het raam achter zich dichttrekken om 7 uur 's morgens .......


De "mindere godinnen" - wat kan ik dat toch mooi omschrijven    :lol    - zullen het inderdaad moeten stellen met 100 of 200 euro per dag .... ZWART GELD ... reken maar door indien ze 26 dagen werken .... 2600 tot 5200 euro per maand .... als dat ons gezamenlijke wandelbudget zou zijn, zouden we zeer blij zijn  ;D ;)


En het klopt volledig wat je zegt, hier "achter de kassa van de Aldi of afwassen in een restaurant" (lees: met de benen open achter de ramen of in een club), en ze sturen duizenden euro huiswaarts iedere maand ... en ginder moeten ze hard werken voor 150 euro per maand, als ze daar al werk vinden ....


Ik denk dat deze Gabby dus tevreden is met wat ze dagelijks zwart verdient, en iedereen gelukkig, ook de klanten die op dit soort dames vallen ....  ;)


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #5 Gepost op: 2 maart 2016, 19:26:21 »

 In raambuurten zie ik weleens oude dames zitten die zeker tegen de 60 lopen of omgebouwde dames. Kennelijk verdienen ze in elk geval genoeg om de raamhuur van die dag te betalen. Dat betekent dat er toch minimaal 2 a 3 heren overheen gaan.


Je zou verschieten...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #6 Gepost op: 2 maart 2016, 19:34:15 »

 In raambuurten zie ik weleens oude dames zitten die zeker tegen de 60 lopen of omgebouwde dames. Kennelijk verdienen ze in elk geval genoeg om de raamhuur van die dag te betalen. Dat betekent dat er toch minimaal 2 a 3 heren overheen gaan.


Je zou verschieten...
En nog geen klein beetje .....
Er is dat verhaal over Vicky ... de absolute favoriete dame in Living Room van foots destijds ..... verdiende makkelijk op een zaterdag 500 euro en meer ...
Ze ging het eens proberen in Antwerpen, achter de ramen .....


Na een maand was haar liedje daar uitgezongen , ze verdiende er amper haar huur terug (ach, ze klagen altijd), en ze schrok zich een hoedje dat gedurende de ganse nacht de "omgebouwde" van recht tegenover haar (Pamelita in de Villa Tinto) geen seconde voor haar raam stond, de ganse maand lang de ene na de andere klant ... Vicky praatte over makkelijk 20 tot 30 klanten per nacht, dag in, dag uit (lees: nacht) .....
Dus inderdaad, je zou ervan staan kijken wat sommige transkes daar binnenrijven per nacht  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #7 Gepost op: 2 maart 2016, 19:44:03 »
Ik ben het helemaal eens met SM. Zeveel mensen, zoveel wensen. Ik lees weleens verslagen hier op deze site, maar ook op andere sites over dames, die ik absoluut niet knap vind, maar andere rakkers klaarblijkelijk wel. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.
Dat deze dame in een Pauschalclub werkt, doet niet terzake. In Pauschalclubs, maar ook in Saunaclubs, heb je mooie en minder mooie dames. Lees deze topics maar:

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg72600#msg72600

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18348.0

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19465.0

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19466.0

Voor mij zijn dit mooie meiden en ze werken (of werkten) allemaal in 1 van de Pauschalclubs. Een aantal werkt (of heeft gewerkt) in Saunaclubs.

De meeste ervaringen heb ik in de Pauschalclubs en ik moet zeggen, dat de dames waar ik niet zo op val het soms beter doen, dan sommige knappe dames. Blijkbaar zien veel mannen er toch schoonheid in en dat vind ik prima. Zoals SM ook al gezegd heeft “Op ieder potje past een deksel”.

[attachimg=1]

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 20:04:14 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #8 Gepost op: 2 maart 2016, 20:05:38 »
Transkes schijnt dan misschien toch wel veel vraag naar te zijn net zoals dat SM-dames vaak wel 'n behoorlijk trouwe vaste klandizie hebben, die ook nog eens meer afrekenen dan 5 tientjes voor een kwartiertje. In den Haag zat zo'n SM-meesteres wiens gordijntje altijd voor een behoorlijke tijd dicht ging als er iemand linea recta binnen sprong.

Aan het Zandpad hadden de toppers een slechte dag als ze minder dan 1.000 binnen hadden die dag. Ook in bv. de GT maken toppers de ene kamergang na de andere. In rustigere buurten, zoals bijvoorbeeld het Baekelandplein in Eindhoven, zijn er genoeg dames die zo af en toe moeite hebben om de huur van die dag eruit te halen. Je ziet ook dat sommige dames heel veel wisselen van plek. Vaak toch een teken dat de omzet tegenvalt.

Omdat bruto zo goed als netto is en ze - afgezien van vriendjes e.d. - weinig kosten hebben, is het al gauw interessant, al pakken ze 100 euro winst per dag. Voor zo'n dame is dat gezien haar omstandigheden natuurlijk nog altijd een prima salaris en veel meer dan ze zou pakken met om het even welke andere job die binnen haar handbereik ligt. De meesten werken ook wel 6 dagen per week, sommigen zelfs meer. Ik mag hopen dat jij toch meer pakt per maand dan dat. :) Wandelbudget is ook maar net afhankelijk van hoeveel geld je in het wandelen wilt steken.  Maar goed, voor de meeste mensen is 3.000 netto natuurlijk een mooi bedrag. Een Jan Modaal in Nederland verdient 2.500 euro of zo? Daar zitten zij dan al boven.

Je hebt dan soms ook nog wel ongrijpbare dingen. Wat Mechelen ook al zegt. Dames die op plek A prima draaien en elders niets verdienen. Ik ken bijvoorbeeld 'n dame die nergens echt veel maakte, maar in LR ging werken en daar in korte tijd voor zo goed als elke dag wel een trouwe, vaste klant had die een paar honderd euro's per avond neerlegde....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #9 Gepost op: 2 maart 2016, 20:14:12 »
Ik weet niet wat jij voor inkomen hebt, Bal, en het boeit me niet, maar Jan Modaal verdient geen 2500 euro netto ... in Jan's dromen ja  ;D
Reken maar eens uit wat je van je nettoloon overhoudt, na aftrek hypotheek/huur, vaste kosten, wagen, bla bla bla ....


Je mag ook gerust deze regel hanteren .... wal wat je zwart verdient mag je maal drie doen als het aangegeven is ....
En neen, ik verdien dus geen 100 euro * 26 * 3, er zullen er maar weinig zijn die dat per maand binnenrijven op hun loonfiche ....


Vergis je niet, zowat alle dames verdienen VEEL en VEEL meer dan wij, wandelaars .... er zijn altijd uitzonderingen op die regel, maar globaal genomen ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #10 Gepost op: 2 maart 2016, 20:35:48 »
Ik heb het even opgezocht en het blijkt voor 2016 bijna 2.800 bruto te zijn oftewel € 2.114 netto. Allerhande kosten kun je eraf halen, maar dan komen de meeste dames er maar bekaaid vanaf. De uiteindelijke ontvangers een stuk beter. Enfin, 2.114 netto is 100 euro winst per dag als een dame 21 dagen werkt. Da's voor de meeste dames relatief eenvoudig te bewerkstelligen, dus daar heb je zeker een punt. Vaak hebben ze in het land van herkomst ook nog wel wat kosten en betalen ze zich hier scheel aan allerlei onnozele zaken. De meeste dames kunnen namelijk absoluut niet met geld omgaan. Dat is verder natuurlijk hun probleem, maar wel 'n reden waarom ik die "lasten" als hypotheek niet meetel. Na 25 jaar heb jij dan wel een volledig hypotheekvrije woning, terwijl zij een of andere veel te grote kiet hebben ergens op een vlakte in Vaslui die ze kon bouwen en renoveren toen ze 20 klanten per dag deed...  Het is ook geen beroep dat je tot je 65e dag in, dag uit doet.

Globaal genomen heb je natuurlijk wel gelijk. Jan Modaal verdient niet zo veel. 2.100 netto en daar moet hij het dan mee doen. Veel rek zit daar niet in, want de meeste mensen zullen in loondienst werken en als ze het hele jaar een bruine arm hebben gehaald er 50 euro extra bij krijgen als een gedeeltelijke inflatie-compensatie. Als er iets is wat ik heb geleerd in saunaclubs, is het dat loonslaaf-gedoe niks voor mij was, ondanks dat ik ooit heb gedacht dat ik het tot mijn pensioen vol zou houden. Het verplichte vroege opstaan, niks buiten het zich van de fiscus kunnen houden, etc.

 Het rechterrijtje van de dames zeg maar, haalt zo'n bedrag natuurlijk eenvoudig. Netto. De kosten en de lasten daarna, dat vind ik niet heel reëel om dat mee te nemen. Een auto bijvoorbeeld koop je ook omdat je dat leuk vindt, omdat je waarde hecht aan comfort. Je zou bv. ook een oud barrel kunnen kopen.

Het is vaak ook een beetje wat je met je geld doet. Als je bijvoorbeeld elke dag naar clubs wilt gaan, dan is het nooit genoeg. Net zoals dat het voor dames met een veeleisend vriendje nooit genoeg is. Ik wil het nog weleens zien wat er van de meeste dames terecht komt. Natuurlijk, een verstandige dame die € 1.000 per dag pakt, doet dit werk een tijdje en gaat dan iets anders doen en die hoeft zich nooit meer druk te maken. Maar hoeveel zijn er verstandig?

Enfin, ik ben niet zo jaloers (bij wijze van, ik ben geen afgunstig mens) op het inkomen van veel dames, waarbij ik me zeker wel realiseer dat een groot aantal dames - waaronder ook veel dames die ik wellicht tegen betaling nooit zou doen - zich 'n aantal jaren kapot lachen over het geld dat ik per maand binnen haal. Maar dat zowat alle dames veel en veel meer verdienen dan de wandelaars, daar ben ik niet mee akkoord. Ik denk dat dat nog wel tegenvalt als je de toppers (en in bv. een goed lopende saunaclub zitten bijna alleen maar toppers) niet meetelt.

Ik weet niet wat jij voor inkomen hebt, Bal, en het boeit me niet, maar Jan Modaal verdient geen 2500 euro netto ... in Jan's dromen ja  ;D
Reken maar eens uit wat je van je nettoloon overhoudt, na aftrek hypotheek/huur, vaste kosten, wagen, bla bla bla ....


Je mag ook gerust deze regel hanteren .... wal wat je zwart verdient mag je maal drie doen als het aangegeven is ....
En neen, ik verdien dus geen 100 euro * 26 * 3, er zullen er maar weinig zijn die dat per maand binnenrijven op hun loonfiche ....


Vergis je niet, zowat alle dames verdienen VEEL en VEEL meer dan wij, wandelaars .... er zijn altijd uitzonderingen op die regel, maar globaal genomen ....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #11 Gepost op: 2 maart 2016, 20:51:16 »
Ik ben het grotendeels met je eens ...
Alleen kan mij het niet boeien wat pietje puk verdient of uitgeeft, ik kijk alleen naar mezelf ... al meer dan ellende genoeg met mezelf ... ik ben namelijk een complex geval  :king:
En dat er weinig dames zijn die op hun 35e nog een rooie duit hebben, tja, ze geven uit naar wat ze verdienen en blijven met niets over at the end ... hier weer dezelfde opmerking .... hun probleem ... niet het mijne


Ik ga ook nooit meer voor een werkgever de hoer uithangen, echt niet, dan valik nog leiver dood van honger ... dat even terzijde ....


Wat betreft de meiden ...... ik kijk alleen naar meiden die  me interesseren en waar ik wil mee rampetampen, en zo komen we naadloos terug bij Gabby....


 ... ook mijn portie mag je aan fikkie geven .... maar ik blijf ervan overtuigd dat ook zij klanten heeft en daarmee ook bestaansrecht als dame in het vak  ;D ;)  ... genoeg heren die hun piemeltje in dat kutje willen soppen  :cheer:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #12 Gepost op: 2 maart 2016, 20:56:19 »
Ik moet zeggen dat Gabby ook niet mijn type is, maar ik ben wel benieuwd of er een rakker op dit forum is, die deze dame wel ziet zitten.

[attachimg=1]

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 21:03:04 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #13 Gepost op: 2 maart 2016, 21:44:17 »
Mij maakt dat, bij gebrek aan afgunstige gevoelens ook niet heel veel uit, maar het heeft destijds mijn ogen wel geopend voor wat betreft mijn loopbaan als loonslaaf. Dat nooit meer. Voor dat geld zou ik bij voorkeur mijn nest niet uitkomen en de relatieve vrijheid die ik nu ervaar is me veel waard. Natuurlijk grotendeels perceptie, want als ik hele dagen niks doe, verdien ik ook geen cent, maar je hebt zelf een veel grotere vinger in de pap en ik hoef in elk geval niet om 6 uur op te staan om boterhammetjes te smeren en stipt om 8 uur op het werk te zijn. De horror.

Dat uitgeven om maar even aan te geven dat wat je niet uitgeeft, je ook niet hoeft te verdienen. :) Gigantische vaste lasten en kosten hebben, betekent dat je dat geld ook moet verdienen. Een Jan Modaal die weinig gekke dingen doet, zal zich niet zo druk maken over zijn 2.100 euro per maand. Minder druk dan 'n dame die 10k per maand maakte, daar na is gaan leven en op een gegeven moment dat geld niet meer maakt.

Ja, precies. Geen medelijden mee. Keer trappen in de gladde praatjes van een pooier kan en is erg genoeg, maar dat jaren aan een stuk en meerdere keren doen. Tsja... dat is gewoon heel stom. Ook gezien de eerdere opmerkingen dat ze vaak meer verdienen dan Jan Modaal, veel meer zelfs.

De dames die geen klanten hebben, verdwijnen vanzelf. Op het moment dat asperges steken meer oplevert dan de hoer spelen, zal ze dat gaan doen. Op deze manier heeft deze branche ook een mooi zelfreinigend vermogen :)

Ik ben het grotendeels met je eens ...
Alleen kan mij het niet boeien wat pietje puk verdient of uitgeeft, ik kijk alleen naar mezelf ... al meer dan ellende genoeg met mezelf ... ik ben namelijk een complex geval  :king:
En dat er weinig dames zijn die op hun 35e nog een rooie duit hebben, tja, ze geven uit naar wat ze verdienen en blijven met niets over at the end ... hier weer dezelfde opmerking .... hun probleem ... niet het mijne


Ik ga ook nooit meer voor een werkgever de hoer uithangen, echt niet, dan valik nog leiver dood van honger ... dat even terzijde ....


Wat betreft de meiden ...... ik kijk alleen naar meiden die  me interesseren en waar ik wil mee rampetampen, en zo komen we naadloos terug bij Gabby....


 ... ook mijn portie mag je aan fikkie geven .... maar ik blijf ervan overtuigd dat ook zij klanten heeft en daarmee ook bestaansrecht als dame in het vak  ;D ;)  ... genoeg heren die hun piemeltje in dat kutje willen soppen  :cheer:

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
GABBY
« Reactie #14 Gepost op: 9 april 2016, 10:55:11 »
Ik moet zeggen dat Gabby ook niet mijn type is, maar ik ben wel benieuwd of er een rakker op dit forum is, die deze dame wel ziet zitten.

Ik had eigenlijk wel een sessie met deze dame willen proberen. Ze stond ook ingeroosterd voor de dag dat ik er was, alleen was ze volgens de thekendame niet op komen dagen. Ook daarna is ze niet meer geweest en kort daarna is ze van de website verdwenen, dus vermoedelijk is haar carrière in Holzwickede van korte duur geweest.