Auteur Topic: SENDRA  (gelezen 12199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SENDRA
« Gepost op: 18 maart 2016, 11:52:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]

[attachimg=10]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SENDRA
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2016, 23:30:27 »
Stevige bollekes  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SENDRA
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2016, 23:49:17 »
Sendra
Toen ik mijn koffie  :coffee2: aan het drinken was, viel mijn oog op Sendra. Ze keek me verlegen aan met haar grote ogen. Ik nam plaats naast haar en probeerde een gesprek met haar aan te gaan. Je merkt dat ze nog erg jong en onervaren is. Erg verlegen en haar Duits is erg basic. Toch nog wat woorden kunnen wisslelen met elkaar, maar vrij snel naar een kamer gegaan. Op de kamer biedt ze een standaard service, PZC :lekker en NMC 000006 Zoenen  bab7 doet ze alleen met haar lippen, maar stelt niet veel voor. Haar borstjes  :showtits1 voelen wel heel goed aan, lekker stevig. Verder valt ze wat uiterlijk betreft een beetje tegen. De foto's geven niet de werkelijkheid weer. Ze is vrij mollig en de verhoudingen kloppen niet echt. In de barruimte viel me dat niet zo op, omdat ze ten eerste in een sofa zat en ten tweede en bodystocking droeg. Overigens de enige meid vandaag die niet in een bikini rond liep. Er was per slot van rekening een bikini-party  :06: Nee, wat uiterlijk betreft niet echt mijn type en de service was ook niet zo bijzonder. Ondanks dat ik haar wel een tijdje in doggy  :017a heb genomen, heb ik mijn zwemmertjes  :swim nog even bewaard.

Later op de dag heb ik overigens “per ongeluk” nog een kamer met haar gedaan. Ze zat toen in het zwembad  bad26, samen met nog een paar dames en ik kwam bij haar zitten. Ik begon toen met haar mooie borstjes :showtits1 te spelen en na een tijdje stelde ze voor om weer naar een kamer te gaan. Ik kon natuurlijk niet weigeren, omdat ik al een behoorlijke tijd met haar aan het friemelen was. Tijdens deze kamer heb ik alleen haar verwent, waarbij ze klaar kwam.
Ik denk dat dit ook wel de laatste kamer met haar was, want ze is niet echt mijn type en een goed gesprek kan ik er niet mee voeren, omdat ze weinig Duits kent. Ik zeg niet dat het een slecht of onaardig meisje is, maar ik had niet echt een klik met haar.

Naam : Sendra
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits (matig)
Leeftijd : 18
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 53 Kg, maat 38 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10 (Vanwege haar matige talenkennis, is het lastig om een goed gesprek te voeren. In het zwembad wel lekker aan haar kunnen friemelen)
Aftersales: 7/10 (Ook na de kamers blijft ze vriendelijk en als je haar tegen komt geeft ze je een verlegen glimlach.)
Cijfer: 6,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:09:32 »
Na de kamer met Anelia heb ik weer even rustig aan gedaan. Ik heb nog een kamer gedaan met Christina en Kami. Tussendoor nog een saunaatje en even wat Bundesliga voetbal gekeken, totdat Sendra voorbij kwam lopen. Ze gaf me ineens een ondeugende blik met haar grote ogen, waardoor ik wel moest reageren. Ik had eigenlijk helemaal geen plannen om met haar een kamer te doen, maar die ondeugende blik triggerde mij. We zijn eigenlijk gelijk naar een kamer gegaan, waar we gelijk seks hadden. Na een korte, maar goede blowjob, heb ik haar in missio genomen, waarbij ze mijn tepels uitstekend wist te bewerken. Daarna nog een tijdje uitgerust op bed en met haar een beetje bijgepraat. Haar Duits begint al wat beter te worden.

Naam: Sendra
Nationaliteit/Taal: Roemeens/ Duits (matig)
Leeftijd: 18
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,53 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 53 Kg, maat 38 / B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10
Aftersales: -/10 (Na de tijd niet meer gezien of gesproken)
Cijfer: 7,5
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2016, 21:14:49 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.