Auteur Topic: VPRO: 'Wilders is een hoerenloper'  (gelezen 1039 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VPRO: 'Wilders is een hoerenloper'
« Gepost op: 12 september 2010, 22:07:44 »
Relaxxxe rakkers,
 
Vandaag een uitzending waarbij een voorfilmpje een interessant detail van Geert Wilders onthuld.
Welliswaar is het mij niet duidelijk gezien het schimmige figuur die de " onthulling doet", maar voor mij mag Geert Wilders samen met Mark Rutte en zelfs JP Balkenende naar de hoeren.
Graag staan ze wellicht dichter bij de samenleving en kunnen ze de krankjorig scheidingswet van de vorige eeuw eens updaten.
 
http://www.hpdetijd.nl/2010-09-08/vpro-wilders-is-een-hoerenloper
Vrijheid is een belangrijk en groot ding en geldt voor iedereen, de vrijheid van Geert om sommige bladzijden uit de koran (maar ook de bijbel) ter sprake te brengen. Tevens is het wat mij betreft ook de vrijheid om te geloven waarin je wil, binnen de wetten van het land waarin je leeft.
 
Groet, Foots  ;D
 
P.S. Lijkt me nu een typisch onderwerp voor een ouderwetse kwaliteitsdiscussie !
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VPRO: 'Wilders is een hoerenloper'
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2010, 18:00:41 »
[box class=windowbg]Kwaliteit, als je zegt dat ze de scheidingswet mogen updaten? Man, wees blij, want met de feministische kuttantes in Nederland zou het jou nu veel duurder kunnen te staan komen  ;D
Verder mag iedereen naar de hoeren, vrije keuze, daar staan we altijd voor.
Onze vriend Musseeuw heeft ook voor de eerste keer in zijn leven een Latijs-Amerikaanse berg (Stefanieke????  :o ) beklommen enkele weken geleden in het skw, en hij deed er welgeteld 28 minuten over. Niet slecht voor een wielrenner, Contador zou waarschijnlijk besmet raken door een of andere vleeslap, of door eht condoom.
Echter, Musseuws goed recht, alleen wat dom om zijn Lexus met Musseeuw erin gegraveerd te parkeren op nog geen 100 meter, hij had beter de trein genomen, is makkelijker en de trein is altijd een beetje reizen.


Iedereen is vrij te doen en te laten wat ze willen, zolang ze er geen andere mensen mee schaden, al draagt iedere Marokkaanse nu 1000 burka's in haar eigen huiskamer, heb ik geen problemen mee. Als ze echter de pasfoto op willen, tja, tenzij je een vriendin naar hier wil halen, zie ik niet in dat je op een pasfoto je gezicht wil bedekken, kan je Wilders ongelijk geven daarin?


[smg id=949 type=preview align=center width=600 caption="Burka!"]


Voila, stof tot discussies, ik mis Meneer Jansen een beetje om hierop een zinnig antwoord te verzinnen, naar het schijnt draagt hij ook een burka heden ten dage, in de Petrol Bar?  ::)


sexmachine [/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal