Auteur Topic: O ja, wat zegt de "grijze massa" ook al weer over hoerenlopers?  (gelezen 25997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
O ja, wat zegt de "grijze massa" ook al weer over hoerenlopers?
« Gepost op: 20 november 2013, 16:49:03 »
Steffie (Boer zkt. Vrouw): “Eerst nog gevreeën, daarna zonder pardon op straat gezet!”
   




   
Andy probeerde ons deze week nog wijs te maken dat hij eigenlijk geen tijd had voor een lief, maar ook dat blijkt anders te zijn. Boer Andy is een boer op alle vlakken.

De 29-jarige boer Andy leek dolverliefd op de 24-jarige Steffie. Tijdens de opnames van Boer zkt. Vrouw hadden ze al een relatie, maar dat moesten ze natuurlijk nog even stiekem houden. Stiekem samen op café gaan, met zijn tweetjes er tussenuit knijpen op de boerderij, Steffie die in het holst van de nacht geniepig naar Andy’s slaapkamer sloop: het was koek en ei tussen de twee.

Nadat de opnames erop zaten werd het anders. Tijdens de reünie deze week vertelden de twee dat Andy eigenlijk geen tijd had voor een relatie. Hij moest ocharme veel te hard werken op de boerderij. De waarheid ligt echter anders, zo vertelt Steffie nu in Blik.

Wat Steffie namelijk niet wist, is dat Andy al een jaar of acht verliefd is op een ander.  Een meid die hij niet kan krijgen, maar Andy dacht dat ze misschien van gedacht zou veranderen nu hij ‘beroemd’ is.

“Op een dag gingen we met elkaar naar bed en amper vijf minuten na onze vrijpartij zette Andy doodleuk een punt achter onze relatie. Hij schoof mij aan de kant omdat hij het wilde proberen bij dat andere meisje. Hij zette me gewoonweg zonder pardon op straat!”

Steffie voelde zich uiteraard gebruikt, snelle Andy had pech: die andere deerne moest hem nog steeds niet hebben. “Daarna heeft Andy nog terug geprobeerd bij mij. Maar ik ben niet zot hè! Ik heb hem gezegd dat ‘ons’ verleden tijd is en blijft.”

Andy liet het echter niet al te veel aan zijn hart komen: hij wipt nu al met een ander. Met Annelore, eveneens uit het programma  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
O ja, wat zegt de "grijze massa" ook al weer over hoerenlopers?
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2013, 17:50:48 »
Ach puur gezien zijn hoerenlopers veel eerlijker en zijn "echte" heren (of boeren, beroep doet niet ter zake) de nepheid zelve.
Maar ja, ik weet dat als ik dat in de "gewone" wereld zeg dat het redelijk cru vond gevonden, (zelfs lomp)  maar het komt feitelijk gezien op neer.


Gelukkig heb ik een redelijk duidelijke handtekening, die verklaart veel, zogezegd niet alles.


Groet, Foots  O0


P.S. Maar meestal zijn de huidige "gewone" dames zulke enorme golddiggers dat het grote sletten zijn dan de hoeren, maar ik zal het niet deponeren hier als feit of stelling. Het is slechts mijn mening.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.