Auteur Topic: Jan Bik failliet  (gelezen 23992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Jan Bik failliet
« Gepost op: 7 december 2013, 00:19:02 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/22118757/__Seksclubs_Jan_Bik_failliet__.html

Dat het niet goed gaat en de dat de economie een paar jaar tegen zit is ook de sexwereld niet voorbij gegaan. Misschien wel de oudste en grootste sexketen van NL is failliet. Jammer,  eerst de bootjes in Utrecht dicht, nu Jan bik maar wie is de volgende vraag ik me af ?

Nee, dit is geen vraag voor een vrijkaartje te winnen, het is de realiteit van vandaag de dag.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Jan Bik failliet
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2014, 10:57:57 »
Jan Bik was ook een voormalige leraar,die besloot dat met zaken meer geld te verdienen was en verwierf een keten van sex-clubs over heel nederland,die vooral in de jaren 80 en 90 goudmijnen waren,maar waar nu ook de klad inzat.
in Amsterdam bezocht ik zijn zaak daar is en het was een hemelsbreed verschil met de Yab-Yum die ik de avond ervoor frequenteerde,voor deze laatste kan je gemakkelijkshalve best een gold-visa op zak hebben,maar Jan Bik zijn clubs waren meer volksgericht en drempelverlagend.
de crisis sloeg ook hier toe,toch is het volledig sluiten van zijn keten,niet alleen daaraan te wijten,maar aan een inval van de Nederlands belastingsinspektie        .

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Jan Bik failliet
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2014, 09:31:46 »
Dan had Jan Bik zijn administratie wellicht niet op orde. Probleem bij veel van dit soort clubs is dat ze nauwelijks aan aantrekkelijke dames geraken.