Auteur Topic: Heleen van Royen leest voor uit eigen werk  (gelezen 1593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Heleen van Royen leest voor uit eigen werk
« Gepost op: 1 maart 2011, 23:56:43 »
Relaxxxe rakkers,
 
Heleen van Royen, bekend van haar verhaal van Rob Oudkerk, je weet wel die Amsterdamse communist die als wethouder eerst op Hookers keek op zijn werk en via de illegale gedoogzone naar moeder de vrouw ging. Goed deze dame waarvan wordt beweerd dat ze verstand zou hebben van sex, betaalde sex en in mijn ogen als feministisch liberaal bekend staat.
 
http://www.telegraaf.nl/prive/9155993/__Thaise_seks_met_Heleen_van_Royen__.html?sn=prive
 
Goed lees hier het artikel en kijk eens naar de video die erbij hoort over haar ervaring in Thailand. Ik brak het uit in lachen. Dat een doorsnee feminstische del geen idee heeft van de sexscene in Thailand dat kan ik me wel voorstellen, maar dat een dame met haar naam en faam werkelijk compleet niets begrijpt van de Thaise sexindustrie (en het ontbreken van feminisme) en er nog verbaasd over is daarvan breekt toch werkelijk mijn klomp.
 
Beste Heleen, kom eens bij Foots in de leer over Aziatische sex.
 

 
Bij deze beloon ik Heleen van Royen met de Relaxxxboard eikel trofee. Zeldzaam dom die feministische gans.
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heleen van Royen leest voor uit eigen werk
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2011, 02:53:07 »
Lachen heb ik met dat verrekte arrogant dom wijf helaas niet gedaan  :'( 
Kan zoiets doms een boek uitgeven? Kan ze uberhaupt schrijven?
Van sex em massaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage kent ze ook al niks, ik zal Joy eens op haar loslaten, dan heeft ze temninste één keer in haar leven een happy ending, en weet ze ook wat dat betekent.
Kan iemand haar in het zwembad gooien? Liefst met klompen en al  ::) 8)



Van mij ook de eikel trofee, en die mag ze steken daar waar het zonlicht nooit schijnt  ;D
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2011, 02:55:13 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Heleen van Royen leest voor uit eigen werk
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2011, 20:39:49 »
Van mij ook de eikel trofee, en die mag ze steken daar waar het zonlicht nooit schijnt  ;D
Dat zal zij waarschijnlijk bedoelen met happy ending  ;D
 
Groet, Foots  8)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.