Auteur Topic: Verrassende signalen  (gelezen 1786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Verrassende signalen
« Gepost op: 28 oktober 2011, 10:47:27 »
Sommige mannen zijn te verlegen om een vrouw te laten weten dat ze seks willen. Maar een man zendt zonder het zelf te beseffen signalen uit die verraden dat hij meer wil dan een goed gesprek. Janine Driver, schrijfster van 'You Say More Than You Think', onthult zeven lichaamscodes waaraan je kan zien dat hij zin heeft in een stomende vrijpartij.        1. Hij krijgt een 'oog-erectie'. Concreet betekent dat dat zijn pupillen groter worden omdat hij opgewonden raakt.
 
2. Zijn duimen hangen aan de riemlussen van zijn broek. Zo probeert hij zijn lid te accentueren in de hoop dat je over seks met hem fantaseert.

3. Hij raakt zijn neus vaak aan of heeft niesbuien. Uit een onderzoek aan het Wexham Park Hospital in Groot-Brittanniƫ is gebleken dat mannen die voortdurend aan hun neus friemelen of niezen, wellicht aan seks denken. Tenminste, als ze geen verkoudheid hebben.

4. Hij praat met een extra diepe stem. Een studie uit 2010 aan de universiteit van Pennsylvania heeft uitgewezen dat mensen de toonhoogte van hun stem verlagen wanneer ze zin hebben in seks.
 
5. Hij wrijft over je schouder. Hiermee geeft hij onbewust aan dat hij je naar zijn slaapkamer wil begeleiden om er de hele nacht te vrijen.

6. Hij knuffelt je en legt zijn handen vervolgens op je onderrug, net boven je achterwerk. De kans is heel groot dat hij intens verlangt om over je bilpartij te wrijven, alleen twijfelt hij of je dat wel leuk zou vinden.

7. Hij bijt op zijn onderlip en schudt zijn hoofd. Een man die dit doet terwijl je tegen hem praat, heeft wellicht veel moeite om je woorden te absorberen omdat hij in zijn fantasie seks met je heeft.
 
Bron: www.nieuwsblad.be
 
Wie heeft er al een 'oog-erectie' gehad vandaag ?  :D

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verrassende signalen
« Reactie #1 Gepost op: 28 oktober 2011, 10:58:38 »

Wie heeft er al een 'oog-erectie' gehad vandaag ?  :D

Ik nog niet want ik zit hier te werken tussen allemaal lelijke wijven en venten waarvan 4 op de 5 mijn smoel niet kunnen zien...
Wel verwacht ik vanavond meerdere erecties te hebben.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Verrassende signalen
« Reactie #2 Gepost op: 28 oktober 2011, 11:05:11 »

Wie heeft er al een 'oog-erectie' gehad vandaag ?  :D

Ik nog niet want ik zit hier te werken tussen allemaal lelijke wijven en venten waarvan 4 op de 5 mijn smoel niet kunnen zien...
Wel verwacht ik vanavond meerdere erecties te hebben.

Ai, da's ook erg, wetende dat uw loopbaan nog een jaarke of 40 gaat duren  :(

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verrassende signalen
« Reactie #3 Gepost op: 28 oktober 2011, 11:18:31 »
Ik hoop dat je mijn seksuele bedoeld!

Neen, ik ga proberen een dame te pimpen, die met liefde haar dag- en nachtinkomsten aan mij zal afstaan. Daarna wil ik met haar verhuizen naar Iasi in Roemeniƫ waar we vele kindertjes zullen kweken. Ik hoop op een paar jongens zodat die de pimp kunnen uithangen maar ook wel een hele schare meisjes die over Europa zullen uitzwerven om er betaald te neuken. Zo ben ik zeker van een rustige oude dag. Soms kan het leven simpel zijn.

Uiteraard heb ik voor deze droom al wel moeten investeren. :( De 5 eerste potten kleurenshampoo en haargel zijn inmiddels aangekocht. Verder heb ik me een nieuw kapsel moeten aanmeten zodat ik toch wat meer aantrek bij de vrouwen krijg. Een zonnebankabonnement heb ik al inmiddels besteld. Zo hoop ik er wat meer Noord - Afrikaans uit te zien!

Met de aankomende winter heb ik mijn jas van O'neill, - die ik al 2 jaar draag - ingeruild voor een kameelbruine lederen jekker met bontkraag van het merk Gucchi. Mijn adidas schoenen en Levi Straus jeansbroek heb ik weg geschonken. Ik heb me nu caramelbruine lederen Gucchi schoenen aangekocht ter waarde van 1 250 euro. Verder draag ik nu een afgewassen versleten uitziende jeansbroek die ik bij Dany May voor harde euro's heb gekocht.

Daarboven draag ik uiteraard een strak hemd dat er verfrommeld uitziet maar volgens de winkeljuffrouw toch een zekere stijl, klasse aan mijn body gaf...

Nu rest er mij alleen nog een heuptasje van een van de gerenomeerde merken te kopen. Alleen zijn mijn centen op. Ik verwacht dat sexmachine mij zal helpen en uit de rijkgevulde kas van Relaxxx zal graaien om mijn droom te helpen realiseren.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...