Auteur Topic: Larissa (roemeens)  (gelezen 49711 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Larissa (roemeens)
« Gepost op: 20 mei 2013, 04:40:28 »
Naam: Larissa
1ste maal gesignaleerd : mei 2013
Nationaliteit/taal : Roemeens / redelijk duits, geen engels, en ik denk ook spaans.
Leeftijd : naar eigen zeggen 26 jaar
Haarkleur/lengte : Blond / halflang
Ogen : Bruin
Lengte : ca. 1.60
Postuur / Cupmaat : Slank / kleine B
Tatoeage / Piercing : ja tribal boven haar kont
Service : beetje zoenen, Pijpen zonder, NMC
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 30
Pre en After sales: goed

Na de blunder met Annabel, was het weer tijd voor wat nieuws.
Larissa is hier nog maar recent opgedoken (vorige week voor het eerst gespot), en viel me al snel op met haar superlekkere kont, slicke beentjes en slanke body (zonder skinny te zijn) Vandaag bleek dat ze nog een stukje merengue kan dansen ook toen ze met haar roemeense vriendin een showtje opvoerde. Ik weet niet hoe, maar ik heb me laten verleiden om mijn bescheiden "dans"pasjes :rolleyes:  eens vanonder een dikke laag stof te halen.
Rmjhexe riep me al toe of ik aan mijn paringsdans bezig was. Gelijk had hij want ze had iets in me losgemaakt, en het duurde dan ook niet lang of het paringsritueel zou zich verderzetten op de kamer.

Ze is vrij rechttoe rechtaan op de kamer, niet terughoudend, niet arrogant, gewoon let's have some fun.
Standjes was allemaal vrij standaard (pzc, doggy, missio, cowgirl), maar ik had ook niet meteen speciale wensen. Ik ben al snel tevreden als ze dame op de kamer gewoon een beetje normaal en complexloos doet. Na een rondje ketsen, de frustraties van de dag van mij afgeschoten met zicht op haar lekkere kontje, en nog een beetje naknuffelen.

Leuk vrouwtje, aanrader.
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren