Auteur Topic: Heaven 7 bezocht  (gelezen 4118 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline billenfanaat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Heaven 7 bezocht
« Gepost op: 14 mei 2016, 23:26:50 »
Afgelopen donderdag middag/avond bij Heaven7 geweest bij binnenkomst door de vriendelijke receptiedame met de ontvangen badjas naar de nette kleedruimte met ruime doucheruimte gegaan en ben
Vervolgens naar de bar ruimte gegaan en een kop koffie gedronken en ik zag nog 4 mede vrouwenliefhebbers en
er waren ongeveer 15 dames aanwezig waaronder roemeense, zuid amerikaanse en 1 afrikaanse dame en
er zat veel lekkers bij!
Nadat ik buiten op het mooie terras waar ook de buitensauna zich bevindt een sigaretje aan het roken was kwam ik in gesprek met een mede vrouwenliefhebber en een regelmatig bezoeker en vertelde mij over de kwaliteiten van de dames en ik bedankte hem hier uiteraard voor,  ondertussen kwam er een romeense schoonheid op het terras aangelopen slechts gehuld in een net suit haar lekkere body goed zichtbaar was en ze keek me zwoel aan.... .het bleek Lorena te zijn.
Vervolgens in de sauna  gegaan en daarna nog een warme maaltijd genuttigd in het aparte eet/buffet gedeelte goede keuze zowel warm als koud.
Om vervolgens op zoek te gaan naar de schoonheid van het terras en in de bar ruimte zat ze aan de bar en kwam ik in gesprek met Lorena en ze vond het leuk dat ik haar vergezelde en zo relaxt als ze was ging het ook bij het verzoek om naar de kamer te gaan en begon ze aan het voorspel door mij lekker te pijpen en kwam ze ook tussendoor even lekker zoenen en als beloning hiervoor bood ik haar aan om haar rug te masseren wat ik blijkbaar goed deed want ze gaf me hier complimentjes voor en na de massage kroop ze lekker op me en bracht me weer op oorlogssterkte en deed het rubbertje om en vroeg welk standje ik wilde en zij ga maar lekker boven op en ze reed me lekker naar een hoogtepunt.
Na de douche en het afrekenen nog een bakkie gedaan en bij het naar huis gaan kreeg ik nog een vragenlijst met het verzoek om die in te vullen en gaf overal een ruime voldoende voor!
Mijn indruk algemeen  : goed
Eten/drinken               : goed
dame                           : goed/top
 :showtits1

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Heaven 7 bezocht
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2016, 23:52:04 »
Billenfanaat....

Een hartelijk welkom op Relaxxxboard!
Ja, jouw nickname laat niets aan de verbeelding over. Nou ja, welke billen?
Ga zo door met je verslagen!

Heb je vragen? De leden van RB beantwoorden ze met alle plezier.
Have fun here!

Gr,
Sjeufke

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke