Forum > MIJN EI

Ik ben GirlLOver, 26 en ben afgestudeerd aan de UA, politieke onzin

<< < (4/5) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: Mocata op 31 december 2020, 18:58:26 ---Ik begin stilaan te vermoeden dat GirlLover_Ant Conner Rousseau himself is.

--- Einde van citaat ---
He's back BITCHES  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

sexmachine:
Ik heb nog zo mijn best gedaan je een voorkeursbehandeling te geven, en je een eigen topic te geven.

Indien je je echt niet meer in kan houden, ik ken nog wel wat adresjes van dames die werken tijdens de lockdown.

Ik begin zo te vermoeden dat je een tekort aan sexxx hebt, en dat kan ik begrijpen, dus aan die te kleine fluit trekken of ga eens eentje op de  tieten schieten (vanop 1.5 meter, lukt je dat?)

barti:
Van Maya mag je komen kijken, in het midden gelaten of je ook eerst zelf een rubbertje volschiet.
Van Melissa mag véél meer, maar wellicht heb ik dan nadien weer last van x-benen.
Sara kan ik ook aanraden, dat scheelt weer wat levenslessen.

Maar zeker ook beste wensen GirlLover_ant


--- Citaat van: GirlLover_Ant op 31 december 2020, 18:47:54 ---En als Marc Van Ranst mijn partij zou komen versterken, dan zal ik zeer blij zijn. Verstandige mensen zijn altijd welkom.

--- Einde van citaat ---

Mocata:
Beste GirlLover_Ant ,

Qua politiek gaan we het NOOIT eens worden maar qua wijven/stootkussens/sletten/hoeren/meisjes blijkbaar wel dus ga nog eens goed van bil met een knap Roemeentje naar keuze eens het terug veilig is volgens jouw grote idolen  ;) :sex :lol_hitting:

GirlLover_Ant:

Als je de wetenschappers bezig hoort, is het gewoon meestal de logica zelve. Ik snap niet de manier hoe jullie hier soms redeneren.

Soms denk ik echt dat jullie Thierry Baudet aanhangers zijn. Die vertelt ook vaak zulke zever.

En het zijn heus niet enkel jullie die zo denken. Llana, een echte seksgodin. Bij dat geile dametje is het altijd leuk vertoeven voor het liefdesspel. Maar ik heb met haar ook eens een gesprek gehad over de Amerikaanse verkiezingen. Ik was stomverbaasd dat ze ineens met QAnon zever afkwam. Dat was toch een domper voor mij. Altijd een leuke tijd bij haar gehad maar nu heb ik toch gemengde gevoelens.

note sm: verplaatst naar je ei, daar hoort het thuis, ga dat maar lekker uitbroeden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie