Auteur Topic: CORONA  (gelezen 363759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1815 Gepost op: 4 juni 2021, 18:58:40 »
 En hier ook dezelfde beslist
Kunnen we tenminste tot half twaalf naar de hoeren
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1816 Gepost op: 4 juni 2021, 20:20:13 »
Eindelijk.

mmm... teug genieten van een walking dinner, terug culinaire wandelingen op zoek naar de sappigste pruimen ...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1817 Gepost op: 4 juni 2021, 23:17:53 »
Voor wie het interesseert, op onderstaande link is het protocol en de regels voor sekswerkers te vinden die gelden vanaf 9 juni e.k.

Voor de ramen zijn de punten 1.1 - 1.2 - 1.3 en 1.4 van toepassing.

Wat eventuele vaccinaties en/of tests betreft is punt 4 van toepassing.

https://utsopi.be/nl/protocol-covid-nl/

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1818 Gepost op: 5 juni 2021, 03:27:50 »
Voorlopig dus 2 schiften,
Dat zal van de verhuurders ook afhangen. Voor de sluiting was het shiftensysteem niet bij alle verhuurders gelijk. Misschien minder van belang voor de wandelaar, die eerder het sluitingsuur in het oog zal houden.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1819 Gepost op: 5 juni 2021, 03:36:21 »
Voor wie het interesseert, op onderstaande link is het protocol en de regels voor sekswerkers te vinden die gelden vanaf 9 juni e.k.

Voor de ramen zijn de punten 1.1 - 1.2 - 1.3 en 1.4 van toepassing.

Wat eventuele vaccinaties en/of tests betreft is punt 4 van toepassing.

https://utsopi.be/nl/protocol-covid-nl/

Ik raad iedereen aan om dat eens te lezen. Het is bij wijlen nog grappiger dan de zoektocht naar een verloren landsvedediger  :lol_hitting:

Noteer dat punt 4 stipuleert dat je voortaan ook bij de hoertjes terecht kan om jouw gezondheidstoestand te laten checken. De vraag rijst, of de ziekenkas een zelfde tussenkomst voorziet voor een raadpleging bij een van onze engeltjes, dan voor een raadpleging bij een arts.  :dance2


guest142220

  • Gast
CORONA
« Reactie #1820 Gepost op: 6 juni 2021, 10:01:02 »
Wat mij direct opvalt, trio mag niet meer, althans met een collega dame, was ik sowieso geen fan van, maar hoe gaan ze dat controleren?
Ventilatie, ramen moeten open blijven, haha het (fake)kreungeluid van de dames zal je tegemoet komen als je de straat inwandelt, en de sm geluiden niet te vergeten  :040:
Mondkapje moet opblijven alleen tijdens het beffen mag hij af  :lol alle verdere handelingen waar speeksel bij aan te pas komt worden afgeraden.
De rest moeten jullie maar zelf lezen, om te gillen :sign0151: is dit een Belgenmop of een stukje voor Humo?
Openingstijden/shiftwissel is mij nog niet helder.
Oh en medewandelaars denk niet dat de meisjes nu weer fris en fruitig zijn, de meeste/alle hebben gewoon keihard doorgewerkt/doorgewipt tijdens de sluiting  :bonken
Maar het wandelen kan weer beginnen. Als ze er zit wordt VR 24 of 26 weet niet exact het nr. meer, de eerst BE bj van het jaar! In het skw welteverstaan, haha 😂
 :gtgal


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1821 Gepost op: 6 juni 2021, 21:15:35 »
Wat mij direct opvalt, trio mag niet meer, althans met een collega dame, was ik sowieso geen fan van, maar hoe gaan ze dat controleren?
Solliciteren als controle ambtenaar. Toffe job, coronaroommanager, heel de dag een stijve en in plaats van ervoor te betalen ,er nog geld aan verdienen ook. Denk ik he....

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Ventilatie, ramen moeten open blijven, haha het (fake)kreungeluid van de dames zal je tegemoet komen als je de straat inwandelt, en de sm geluiden niet te vergeten  :040:

Valse hoop wat betreft die sm geluiden: sexmachine doet het weliswaar grondig maar zonder veel lawaai

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Mondkapje moet opblijven alleen tijdens het beffen mag hij af  :lol alle verdere handelingen waar speeksel bij aan te pas komt worden afgeraden.

Handelingen met speeksel, zeveren dus, zijn altijd al af te raden geweest bij de dames. Niemand betaalt graag om te zeveren. Mondkapjes vind ik een groot pluspunt: je bent niet meer afgeleid door het gezicht, want ze lijken nu toch allemaal op elkaar, en zo 'zie' je gewoon veel meer van het voor-kontje en het achter-kontje. Een man kan zich immers niet zo goed op verschillende dingen tegelijk concetreren.

De rest moeten jullie maar zelf lezen, om te gillen :sign0151: is dit een Belgenmop of een stukje voor Humo?

Dit is helaas een Belgenverhaal. Een mop zou ik het niet noemen, daarvoor is het niveau te laag, maar hoe dan ook hebben wij er al goed mee gelachen. Het zal zijn dat wij niet veel gewoon zijn zeker...

Oh en medewandelaars denk niet dat de meisjes nu weer fris en fruitig zijn, de meeste/alle hebben gewoon keihard doorgewerkt/doorgewipt tijdens de sluiting  :bonken

Zeker niet 'alle' meisjes. Er zijn er ook heel wat die naar hun thuisland uitgeweken waren en die wel fruitig zullen terugkomen, maar of zij ook fris zullen zijn, hangt af van het comfort van het busje waarmee ze naar hier kwamen.

 :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1822 Gepost op: 7 juni 2021, 16:43:52 »
Voor wie het interesseert, op onderstaande link is het protocol en de regels voor sekswerkers te vinden die gelden vanaf 9 juni e.k.

Voor de ramen zijn de punten 1.1 - 1.2 - 1.3 en 1.4 van toepassing.

Wat eventuele vaccinaties en/of tests betreft is punt 4 van toepassing.

https://utsopi.be/nl/protocol-covid-nl/
Naar aanleiding van vragen die ik van mensen krijg, wil ik toch nog even duidelijk stellen dat het Utsopi document geen officieel protocol is. Utsopi is er wel altijd als de kippen bij om zich op te werpen als de officiële spreekbuis van de meisjes, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat ze dat ook werkelijk zijn of dat zij kunnen bepalen onder welk protocol het SKW weer open mag. Verder ga ik daar in deze context niet op in.

Momenteel, maandag namiddag, zijn de preciese regeltjes, details en voorwaarden voor de heropening nog niet uitgediscussieerd.

bron: een persoonlijk gesprek met de verantwoordelijke van een verhuurbureau.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1823 Gepost op: 24 juni 2021, 12:57:48 »
De luchtbel van de prik nu al doorgeprikt...

Beste lezer, je leest hier op een hoerenforum. Hier worden geen wetenschappelijke theorieën gepubliceerd. Hier worden enkel de bedenkingen neergeschreven die hoerenlopers zich maken, en volgens sommige bevooroordeelde geesten zijn hoerenlopers nooit wetenschappers (hoezo, iedereen poept toch wel eens graag buiten de deur??) en de kritiek op het coronabeleid die je hier in het afgelopen jaar kon lezen, was natuurlijk volledig ondergeschikt aan de hoogstaande uitspraken van een ranzige virolieger en zijn gevolg. Wat je hier las, was enkel maar ingegeven door de ontevredenheid van hoerenlopers wiens hobby officieel stilgelegd werd.

Gelukkig vonden we de weg naar de vrijheid: met een groots opgezette campagne wordt er geld over de balk gesmeten om GANS de bevolking in te enten. Door het beperkte aantal beschikbare vaccins duurt dat zo lang dat tegen de tijd dat de laatste zijn spuit heeft gehad, de eerste al terug zal mogen komen, wegens mutaties (varianten is een moderner woord) en wegens de beperkte effectiviteit van zo een vaccintje in je lijf. Maar, volgens onze leiders, groeien we zo naar een groepsimmuniteit (die de Zweden op een meer simpele en minder schadelijke manier nastreefden).

We vergeten daarbij ook even dat ziek worden van een besmetting wat anders is dan besmet geraken, en een besmetting doorgeven.  Het staat als een stijve piet paal boven water: de gevaccineerde maatschappij, met bijbehorend pasje, opent de poort naar een veilige vrijheid, en overwint hetgeen de natuur met ons voor heeft. Nadat we elk jaar de griep zagen opduiken, vertelt men ons dat we Covid aan het overwinnen zijn.

Ik geloof natuurlijk als brave burger alles, tot het volgende bericht gisteren de media haalde:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/23/uitbraak-nijvel/

Hoezo????

12 doden en 'bijna' iedereen was gevaccineerd? Maar ze waren zo 'fragiel' en daarom zijn ze toch gestorven. Euh... was er niet op dit forum al een aantal keer geschreven, lang niet alleen door mij, dat de teller van de coronadoden een beetje paraplu slaat, omdat men gemakshalve allerlei overlijdens maar bij de coronagroep plaatste, terwijl die (vooral hoogbejaarden) eigenlijk al aan hun levenseinde bezig waren? Hoe sterk zijn we opgelicht met de 'dagelijkse cijfertjes' om ons onder de knoet te houden? Iemand enig idee?

En nu blijkt dat een deel van het verzorgend personeel dat niet gevaccineerd was, de oorzaak is van dit incident. Hoe kan dat nu? Als je gevaccineerd bent, ben je toch veilig?

Er woedde een nieuwe variant? Maar de vaccins hebben toch een voldoende breed spectrum om dit soort dingen op te vangen?

12 proefkonijnen hebben inmiddels bewezen dat de verkochte theorie niet altijd blijkt te kloppen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1824 Gepost op: 2 juli 2021, 18:40:45 »
https://www.hln.be/medisch/vierde-coronagolf-verwacht-vanaf-september-hoe-bezorgd-moeten-we-daarover-zijn-experten-leggen-uit~acc08342/?utm_source=pushengage&utm_medium=pushnotification&utm_campaign=pushengage

Zouden er auteursrechten kunnen geëist worden op basis van beweringen die wij hier al een hele tijd geleden op het forum loslieten en nu in dit artikel overgenomen werden? Alleen zal de vierde piek van de golf (er bestaat namelijk maar 1 golf met pieken en dalen) natuurlijk volgens de experten weer te wijten zijn aan de laksheid van 'de stoute mensen' die hun voeten vegen aan de regels, de te grote versoepelingen en de schurken die zelfs op reis durven gaan.

Dus: profiteer ervan en kom massaal naar het SKW. Laat je ballen werken, geniet met volle condooms teugen van het leegmaken van de ballen, betaal de meisjes correct en respecteer hen want voor je het weet zitten we terug met een paar zotten die de boel willen sluiten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1825 Gepost op: 20 augustus 2021, 09:43:25 »
Eindelijk ZOU het sluitingsuur in de horeca verdwijnen vanaf 1 september ....

Hout vasthouden ...


En volgens ingewijden ZOU (ja ZOU) dit betekenen dat het skw in 2 langere shiften kan draaien

Er is dus sprake van een openingsuur tot 4 uur (en eigenlijk zou dit ideaal zijn, tussen 4 en 6 uur 's morgens vind je enkel krapuul en dealers en wanna-be pooiers die mensen overvallen

Vooral in de horeca wordt vanaf volgende maand wellicht meer mogelijk:

het sluitingsuur van 1 uur 's morgens zou helemaal verdwijnen,
de beperking van het aantal mensen aan één tafel tot 8 zou wegvallen,
bestellen aan de toog zou ook weer kunnen,
de verplichting om 1,5 m afstand te houden zou verdwijnen,
mondmaskers zouden wel verplicht blijven bij verplaatsingen binnen,
nachtclubs en discotheken zouden weer openen op 1 oktober (met verscherpte protocollen).
Het sluitingsuur voor nachtwinkels zou ook verdwijnen op 1 september. Nu moeten die nog om 23.30 uur sluiten.
 
Het opheffen van de beperking van het aantal gasten aan één tafel in de horeca wordt wellicht doorgetrokken in de privésfeer. Je zou met andere woorden een onbeperkt aantal gasten thuis mogen ontvangen in plaats van maximaal 8 nu.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1826 Gepost op: 20 augustus 2021, 19:55:29 »
Ik zou niet weten waarom het skw volgens ingewijden zou moeten sluiten om 4u vanaf 1 september. Terug 24/24 lijkt me, als minder ingewijde, meer logisch. Nu ja, Vanaf 5u rijden de treinen ook weer, dus dat overbrug ik wel nog zonder hotel (yupla, 75 eur meer voor dat kutje).

Jammer dat het pas 1 september is, zolang ga ik niet kunnen wachten vooraleer Jeanette mij weer eens mag uitwonen. Hopelijk is Maya dan weer stabiel in de ochtend.... (kies zelf hoe je stabiel interpreteert).

En stel je voor zeg, een winter zonder lockdown? Dat wordt weer een meer betaalbare winter want die appartementen waren toch duurder alles opgeteld....

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1827 Gepost op: 21 augustus 2021, 11:38:08 »
Ik zou niet weten waarom het skw volgens ingewijden zou moeten sluiten om 4u vanaf 1 september. Terug 24/24 lijkt me, als minder ingewijde, meer logisch.

Ik kan de redenering van 't Stad voor één keer volgen, barti ........
Overlast en eigen gemak
Indien ze de boel sluiten om 4 uur tot pakweg 7 uur, worden er een boel krapuul dat daar dan ronddoolt weggehouden.
Tussen 4 en 7, eerlijk? Alleen groepjes bruine apen die de buurt onveilig maken en de meisjes lastig vallen die er nog zijn.
En meestal waren er net dan geen flikken te zien, de ganse dagen zie je hen met drie combi's, de meest kritische uren waren ze niet te zien.


En de meeste dames stoppen toch rond 4 uur, alvast de meesten die ik ken stopten altijd rond dat uur voor het coronaspook (ook uw nieuwe vlam Jeanette)  t4533

Ik heb gisteren Jeanette gesproken en van heel dichtbij gezien, een wahtwoordje resetten doet wonderen bij de dames
Wat een lekkere slet, wat een geile loeder, ze wacht op je  :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1828 Gepost op: 21 augustus 2021, 15:37:34 »

Tussen 4 en 7, eerlijk? Alleen groepjes bruine apen die de buurt onveilig maken en de meisjes lastig vallen die er nog zijn.
En meestal waren er net dan geen flikken te zien, de ganse dagen zie je hen met drie combi's, de meest kritische uren waren ze niet te zien.


En de meeste dames stoppen toch rond 4 uur, alvast de meesten die ik ken stopten altijd rond dat uur voor het coronaspook


Om 4 uur stoppen was en is realistisch. Alleen, indien dit ook zou inhouden dat tussen 4 en 7 alles donker en verlaten moet zijn, is er in theorie geen overnachting op de kamers mogelijk.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #1829 Gepost op: 21 augustus 2021, 16:39:48 »

Om 4 uur stoppen was en is realistisch. Alleen, indien dit ook zou inhouden dat tussen 4 en 7 alles donker en verlaten moet zijn, is er in theorie geen overnachting op de kamers mogelijk.


Als alles donker is dan is er toch niemand die kan zien dat er op de kamer overnacht wordt? Ge moogt dan wel geen lampeke aansteken hé, alles op den tast doen maar dat is zeker zo plezant hé.

 :lol_hitting: