Auteur Topic: SCHANDAAL  (gelezen 2492 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SCHANDAAL
« Gepost op: 23 november 2011, 23:42:04 »
Ik ben niet eens meer geschokt, maar kreeg net een IM van een vriend, met de melding hoe het verder moet met onze privacy....
GOOGLE STREET VIEV, het schandaal van de eeuw.
Ik testte dit even uit, en ik kan gadverdamme zelfs bijna in mijn eigen huis binnenkijken.
SCHANDAAL OP GROOT FORMAAT, SCHENDING VAN MIJN PRIVACY. DOET ME DENKEN AAN ENNEMY OF THE STATE, en die film is nog maar 10 jaar oud....


Ik start dan ook hier een petitie, OFWEL halen ze mijn kot eraf, OFWEL zetten ze ons sks er ook op....


OM zeer duistere reden staan er drie straten in Antwerpen NIET op google streetview, namelijk de Schippersstraat, de Verversrui en de Vingerlingstraat, maar ik lig wel in mijn half blote kont in mijn zwembad thuis, op foto.


Ik stem tegen,
de eerste stem is binnen, wie volgt?
Dan kunnen we deze petitie naar onze politiekers sturen, kunnen ze ook eens iets deftigs doen, fotokes gaan pakken van het skw, een regering krijgen ze toch niet bij mekaar.


En heel serieus? Het is te schandalig voor woorden, echt te schandalig. Ze kunnen me al tot op 2 meter nauwkeurig checken met mijn gsm, en de smerige dief die nu een portefeuille pikt moet geeneens meer zich afvragen of hij in het verkeerde huis gaat inbreken, even streetviewen en hopla, daar heeft hij mijn kot in alle details, in 3D verdomme.


Ik haat google, en chrome gaat met onmiddellijke ingang van mijn computer


sexmachine


note sexmachine: kleine toevoeging: google denkt aan mijn privacy, want ze hebben het kenteken van mijn wagen geblurd  :o :o :o
« Laatst bewerkt op: 23 november 2011, 23:44:20 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest7056

  • Gast
SCHANDAAL
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2011, 23:47:49 »
Groot gelijk, count me in!!

Zo blokkeren die Amerikanen alles wat voor hen van 'strategisch belang' is, maar zwieren dan wel de rest van de wereld, ongevraagd, zomaar op het net...

Big brother in het kwadraat...  :o

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SCHANDAAL
« Reactie #2 Gepost op: 24 november 2011, 00:01:23 »
Het is dat Belgen zich niet echt druk hoeven te maken en hiermee bezig kunnen zijn. Ik vond het wel leuk dat ik mijn vader op de fiets weg zag rijden en dat mijn moeder de stoep stond te vegen. Zo staan die mensen ook nog eens op internet, zo modern, dat hadden ze nooit gedacht !!

In NL bepaald de regering zelfs hoeveel belasting en BTW de dame afdraagt en wordt de burger dermate gepluimd dat we ons over dit laatste stukske privacy ons niet meer druk kunnen maken.

Als ik nu bv, naar een vakantie huis kijk in Italie, dan achtervolgt het bekeken huisje mij op het web in de Telegraaf en op Hotmail. Ik maak me er al niet meer druk over, het is zelfs wel leuk om na de vakantie nog een herinnering te hebben, want zelfs nu zie ik het huisje nog regelmatig verschijnen.

Denk aan de voordelen, in NL sturen ze zelfs de belastingformulieren automatisch ingevuld al naar u toe electronisch. Het is gewoon geweldig, je hoeft helemaal niet meer na te denken en gewoon meelopen in het communistische totalitaire regime.


Trouwens de camera's in NL worden nu gebruikt om te kijken wie zijn vuilnisbak te vol aanbied of te vroeg buiten zet. Prachtig, want dit levert weer werkgelegenheid op en het is veel eerlijker tegenover de buurman die wel netjes zorgt dat zijn vuilnisbak met de klep nog dicht kan. En 2 keer de klep open is rode kaart in de bus, afstraffen degene die een economisch milieudelict willen plegen over de rug van de nette mensen. Ook Belgie gaat geavanceerde tijdperk tegemoet, want iemand zal de rekening moeten betalen en dat zijn niet de politici, nee die zeker niet.

Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 24 november 2011, 00:08:24 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SCHANDAAL
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2011, 00:41:48 »
Ook Belgie gaat geavanceerde tijdperk tegemoet, want iemand zal de rekening moeten betalen en dat zijn niet de politici, nee die zeker niet.
Van één ding mogen die klootzakken zeker zijn, den deze betaalt hun rekening niet.
Ik heb trouwens nog geen één keer gaan stemmen in gans mijn leven, en kijk eens, waarom zou ik nog gaan stemmen, die snullen krijgen na 530 dagen geen regering bij mekaar. Naar het schijnt is er stemplicht in belgenland  :D
Mekaar in de haren vliegen? Ja, mijnen tweeling ook, meneer Jansen en meneer Annemans, Heil Gerolf al dikwijls samen zien dineren en lachen lachen lachen, en dat terwijl ze die namiddag nog mekaar zouden vermoorden.


Ik ben trouwens verbaasd over hun voorstel om uitkeringen te beperken in de tijd (ik heb daar mijn mening over), maar hoe lang worden die klootzakken nu al betaald om een regering bijeen te krijgen? Daar wordt niet gesproken over hun 'uitkering' die ze hiervoor krijgen te beperken in tijd? Hoe schandalig is het dat die dikke nekken de Belgen zomaar bedotten, en er nog heel erg zwaar voor betaald worden, ze hebben een maandloon dat het jaarloon van menig hard werkende mensen (zoals ondergetekende) overtreft. En dat is enkel voor wat regeringske te vormen.
Over uitkeringen te beperken in de tijd het volgende; ik ken persoonlijk een koppel die beiden meer dan 20 jaar bij GM Antwerp hebben gewerkt, en vijf jaar geleden heeft dat hardwerkend koppel een huis gebouwd.
25 jaar afdokken, maar helaas, 5 jaar later allebei op straat, beiden achter in de veertig. Goed, het voorstel die mensen hun uitkering te beperken in tijd is toch heerlijk, die mensen die heel hun leven hebben afgedragen, kunnen dan hun kot wel verkopen waar ze heel hun leven hard voor gewroet hebben, hun 2 dochters naar de Unief? Vergeet het.
En dan ken ik een koppel, van Noordafrikaanse origine (om niet te zeggen Marokkanen), madame woont alleen, meneer woont alleen, hebben wel een kot gebouwd, madame heeft een schijnhuwelijk aangegaan in Marokko met ne vent met 7 joeng. Goed, die trekken dus gene dop, maar ieder 981 euro van 't OCMW van Mechelen. Plus kindergeld voor die 7 joeng van een ander plus kindergeld voor zijn 6 joeng. Reken hun inkomen per maand eens uit, wie het juist heeft, die wordt als eerste racist genoemd.... Daar gaan ze niet aan tornen, he, want dat is het Openbaar Centrum voor Marokkaans welzijn, maar die 2 hardwerkende Belgen met hun kinderen wel in de armoede duwen, DAT doet onze regering, proficiat Meneer de Wever, proficiat Liberalen en ChristenDemocraten. Jullie moeten fier zijn dat jullie Belgie gaan redden....


Bestaat er geen boek genaamd HET VERDRIET VAN BELGIE? Die is alleen wat vroeg verschenen. 


Maar voor de rest amuseer ik me er goed mee, ik kan nu bankaandelen van Dexia kopen aan een spotprijs, de euro stuikt ineen.
Ik ga naar de Walen verhuizen, daar zit ik nog 10 jaar op mijn gemak, daar laten ze de mensen tenminste nog met rust. NON NON NON. 


Tot overmaat van ramp zetten ze een hoerenloper met nen Harley Davidson aan het nadenken, die zijn hersenen al veertig jaar geleden gecrasht zijn, toen hij ontdekte dat zijn Dolce Paola met Admao neukte, ging hij maar snel ergens neuken zonder condoom , dus Dephine zag 9 maanden later het daglicht.


Ik ga eens met Laurent praten, een staatsgreep van onze leuke hondenvriend en wijvenzot, misschien maakt hij dan relaxxxboard verplicht leesvoer voor onze politiekers.
Ik wil ook een hondTje  8)


note sexmachine: zinnetje weggehaald
« Laatst bewerkt op: 24 november 2011, 19:17:53 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SCHANDAAL
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2011, 00:54:48 »
De heren zijn dus op zoek naar een paar miljard extra?
Simpel, schaf het OCMW af, een Openbaar voor Marokkaans Welzijn moet je vestigen in het land van herkomst.
Als compensatie betaal je alle vliegtiketten enkele reis (mag ook eerste klas zijn van me) , en we hebben een begrotingsoverschot van 78 percent, we kunnen al onze staatsschulden afbetalen en er is genoeg geld om voor de werkende mensen de komende 150 jaar pensioenen te betalen


Laurent, krijg ik nu een hondTje, of mag ik formateur worden?  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal