Auteur Topic: SHERIN  (gelezen 1243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
SHERIN
« Gepost op: 5 november 2012, 00:54:58 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7928.msg24340#msg24340
3e Sessie van de dag ging aan Sherin.
 
 Naam : Sherin
 
[smg id=5161]
 Nationaliteit/Taal : Roma/ Turks
 Leeftijd : 18 jaar, maar lijkt nog jonger door haar absolute onervarenheid op elk gebied.
 Haarkleur/-lengte : zwart/ schouderlang
 Lengte dame : 1,48 mtr, ca 50 kg
 Postuur/Cupmaat : klein onbeholpen meisje. Beetje hangende B-cups.
 Tatoeages/Piercings : Ja/ weet niet
 Service: PZC++. Verder niets geprobeerd ivm rode vlag
 Voordelen: Leergierig. Moet echter zeer behoedzaam benaderd worden. Anders zal ze in een ijsblok veranderen. Perfecte after sex service.
 Nadelen: Geen communicatie mogelijk. Emotioneel niet zo sterk.
 Tijdsduur : 1 sessie 45 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: Rimming + “tossing the salad”
 
 Ze werd bij mij geïntroduceerd door de eigenaar met het verzoek haar een beetje bij te brengen hoe ze een man moet behagen. Ze was namelijk de eerste dag in de club en wat P6 betreft totaal onervaren. Ze spreekt dus werkelijk helemaal niets. Ze was so wie so enorm timide. Voor het minste of geringste werd een collega erbij geroepen om te vertalen. In het verdere verloop van de dag begreep ik dat ze een Roma-zigeunermeisje is dat nooit naar school is gegaan. Ze kan noch lezen noch schrijven en is behoorlijk hulpeloos. Kijk, bij zo’n meisje ontstaan dan bij mij toch wel aparte beschermgevoelens. Tevens probeer ik dan te ontdekken in hoeverre je zo’n meisje kunt laten ontdooien, zodat ze zich op haar gemak voelt. Ook is het een uitdaging om te ontdekken waar de grenzen liggen en daar niet overheen te gaan. De kunst is dan om onderling te ervaren dat deze grenzen niet vast maar verschuifbaar kunnen zijn. “Just let it go”.
 Toen we naar boven gingen, zei de eigenaar me nog dat het niet de bedoeling was dat er voor extra’s bij haar betaald hoefde te worden. (vond ik trouwens wel een bedenkelijke en respectloze uitspraak van hem). Op de kamer aanbeland, hing er een vreemde ongemakkelijke sfeer. Sherin kleedde zich uit en stond daar verlegen af te wachten op wat er ging gebeuren. Nog net niet met één vinger in het pruilmondje en ondertussen verlegen draaiend met één been. Toen ik haar uitnodigde om naast me te komen liggen, begon ze eerst gehurkt naast het bed met een doekje aan haar poesje te frunniken. Apart! Ik was blij dat ik gekeken heb naar wat ze deed, want het doekje dat ze weggooide was……LICHTROOD! Fuck, fuck, fuck! Dat is me nog niet eerder gebeurd en ik wilde meteen stoppen en stampij gaan maken. Dit kan toch niet. Sherin scheen er echter het probleem niet van in te zien en deed een vinger op haar mond. Ik moest niets verder vertellen. Nou, dus niet, maar dat kon ik haar op dat moment niet aan het verstand brengen. Heb dit later met Thekefrau Sherie besproken en heb haar gevraagd Sherin op een respectvolle volwassen vrouw tot vrouw manier een beetje voor te lichten.
 
 Het verdere verloop van die sessie dan: Heel lekker knuffelen, gevolgd door geweldige steeds wildere tongzoenen. Wow, deze meid kan passioneel zoenen zeg. Vervolgens heb ik haar geleerd hoe je een man kunt laten genieten door hem met je tong te verwennen. Aangezien ik niet verbaal met haar kon communiceren heb ik haar door mijn lichaamsreacties kunnen enthousiasmeren om steeds een stapje verder te gaan. Nu achteraf bezien was dit wederom een bewijs dat dit zo’n memorabele ervaring is geworden, omdat ze vanzelf zo gegroeid is. Sherin nergens toe dwingen, maar haar laten ervaren dat ze door haar eigen acties een man super kan behagen. Deze opbouw kost wel iets meer tijd, maar het fijne aan McSex is dat de kamerduur niet dwingend beperkt is tot 20 of 30 minuten. Als het niet druk is, is er ook geen tijdsdruk. Ik zag dat Sherin er op een bepaalde manier wel trots op was, om mij als volwassen man, zo intens te laten genieten. Ze keek namelijk steeds met een vragende blik of het zo goed was wat ze deed. Nou en of. Het hele PZC gebeuren is de revu gepasseerd. DT heeft ze geprobeerd, maar daar had ze nogal moeite mee en ik houd niet van gagging. Het ultieme wat ze heeft gepresteerd was “tossing the salad” voor de kenners. Hierbij heb ik dus echt sterretjes gezien. Ze bleef maar doorgaan en gebruikte zelfs haar kleine vingertjes die ze lekker had natgemaakt. Ik wilde wel proberen of ze voor een FT finish te porren was, maar dat was toch nog een brug te ver voor haar. Ze zou het wel gedaan hebben, maar je zag aan haar ogen, dat ze dit niet van harte zou doen. Dus dan toch niet, meid. Dan ga je toch weer lekker met je tong de salade husselen en dan zul jij eens meemaken wat jij bij mij voor een orgasme teweegbrengt. Bedenk hierbij een steeds je vragend aankijkende onschuldige blik met het hoofd een beetje schuin op haar schouder leggend en een veelzeggende smile. Ik hield het niet meer. Fireworks! Terwijl ik er best een zooitje op het bed van had gemaakt, heeft Sherin me netjes afgedept en afgedroogd en nog een lieve aftersuck aan Wijze Stijve gegeven. Ondanks het feit dat haar poesje op geen enkel moment in het spel geweest is, was dit een van de beste orale sessies die ik ooit heb meegemaakt. Niet omdat het technisch zo hoogstaand was, maar vanwege het totale verloop: een terughoudende opbouw aan het begin met onervaren kusjes en likjes tot een spetterende finale door rimming. Ook door de tijdsduur. 3 Kwartier lang alleen maar kussen en pijpen. Wow!. Wijze Grijze sexapproval: 10++/10 voor PZC. En een Did Not Finish notering voor het overige sexgedeelte dus.
 
 Tegen 20:00 was een fotograaf gekomen om foto’s van haar te maken. Ik heb daar nog even bij staan kijken, maar de fotograaf vond het beter dat de deur dicht ging. Toen ik na mijn kamersessie weer beneden kwam, zat Sherin heel stilletjes en alleen in een hoekje en had het duidelijk te kwaad. Ik deed een poging tot toenadering, maar stootte op een totaal ondoordringbare muur. Ze bleef maar stoïcijns voor zich uitkijken. Toen ik haar beide handjes pakte, biggelde er een traan langs haar neus. Ik gaf haar een zakdoekje met als gevolg dat ze nog meer ging huilen. Zonder verbale communicatie is troosten dan natuurlijk heel moeilijk. Je zit er als man dan toch maar een beetje hulpeloos en verloren bij. Nelie kwam erbij en met haar als tolk, begreep ik dat de fotosessie er bij Sherin voor gezorgd had dat ze bang was dat deze foto’s bij haar thuisfront zouden belanden. Hierbij dan ook nog eens de emotionele achtbaan die ze op deze eerste dag had moeten doorlopen. Uitgelegd dat ze alleen voor de McSex internetsite gebruikt gingen worden (het arme kind begreep volgens mij zelfs het begrip internet niet). Uiteindelijk bedaarde ze enigszins, maar een verdere kamergang zat er die dag niet meer in. (ook met mij niet). Niet iedereen is weggelegd voor dit wereldje.