Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

deket

(1/5) > >>

deket:
oké,ik zal me globaal voorstllen,
de ket,was woonachtig te brussel en anderlechtsupporter,nog steeds in goede en kwade dagen,bij leven en welzijn,leefde ook lang in antwerpen en heden in Belgisch limburg en oostende,
nationaliteit;Belg,
leeftijd;51jaar(zucht)
gelukkig gescheiden,vriendinnen en zeker sexdates,daar ben ik de tel bij kwijt
liefhebber van film;alles van Charles Chaplin,alles van Sergio leonne en David Lynch en the godfather 1 en vooral 2. ook zie ik graag kwaliteitsseries zoals ; the Sopranos,Rome,the Wire,the Shield,the Office etc,
muziek van Frank Sinatra tot en met kleinkunst en klassiek,
van Bruce Springsteen tot en met Deuz,Guns&Roses etc,
interesse,litteratuur van strips tot Hugo Claus en Irvine Welsch. ook van geschiedenis,kultuur,filosofie,
hobby;lekker eten en vooral;mooie vrouwen

mechelen:
Man van de wereld dus  :PDT_Armataz_01_37:.

foots:
Daarmee is dan ook bewezen dat niet iedere hoerenloper een cultuurbarbaar is.
 :welcome: Deket

Groet, Foots  O0

deket:
a hier gratis advies geven aan al de beren, begin nooit een relatie met een dvp, je mag niet veralgemenen, i know maar meestal loopt het met een desillusie af.
zeker indien ze, zal beroepsmisvorming zijn van de meiden, leep gespleten leugenachtig zijn.
uit respect voor de privacy ga ik er niet individueel op in, maar laat me zeggen dat een zeer lage vorm van emotionele chantage teveel, bij mij de klassieke druppel zijn om ermee te kappen.
betrouwbare is nu blijkbaar nog aan het liegen om geen gezichtsverlies te leiden, maar ik heb de whatsapp nog bewaart dat ik haar grote liefde ben, met mij een familie wil stichten, ze is jonger dan mijn zoon en haar moeder is jonger dan mezelf, toch wilde ze absoluut met me huwen. Ook de keren dat ik haar op tijd moest afhalen op de luchthaven van Charleroi (Brussel Zuid en directe vlucht van waar ze woont) 2 vluchten in de week, en soms kon ze niet wachten en wilde ze al per taxi komen vanuit Roemenië, ondergetekende zou wel betalen. Nu vaak moest ik haar zelf overtuigen om in Roemenië te blijven, bv voor de eerste schoolweek van haar dochtertje en voor alleeheiligen etc, dan bestookde ze mij met 100en whatsapp per dag. Ook als ik in vergadering was, lag ik volgens haar bij een andere vrouw etc, pff zeer vermoeiend. 
Ik ben onrust, door haar jaloezie die niet normaal is, een illusie en veel kapitaal armer maar ik kan wel in de spiegel kijken, ze weet immers dat ik haar en haar dochtertje correct heb behandeld. Sterker nog, zeer goed voor haar en dat weet ze.
last but not least, ze zei herhaaldelijk tegen mij dat het clubleven verleden tijd was, een definitief agesloten hoofdstuk en dat ze dat shitholl van LR en hun vieze, dronken klanten wil vergeten. 2 dagen na de breuk is ze terug aan het werk in,,,, jawel
dit is geen narrappen of karakter moord, ze deed immers haar best voor mij, maar wel een waarschuwing. Ivm relaties met dvp

sexmachine:
Beste deket,


Even terug in de tijd gaan .....
Je zat ooit eens samen met foots, jeank, littlejoe en mijzelf in de wagen, onderweg van Living Room naar huis ......
Ik heb je toen anderhalf uur proberen wijs te maken wat jij hier nu schrijft .... met name dat het hoeren zijn .... en dat je die in een club moet betalen voor de tijd dat je ermee spendeert.
Ik kreeg het toen hard te verduren, want ik was een onbeschofte klootzak die geen respect had voor de vrouwen die in een club werken.
Nogmaals geprobeerd dat ze enkel en alleen op je geld uit zijn, en dat tijd wel raad zou brengen .... met andere woorden ... dat het een kwestie van tijd is tot mevrouw met je kapt en terug aan het werk gaat.


Toen was ik vanzelfsprekend de slechte ... en foots ... die keek in de achteruitkijkspiegel en vertelde me .... doe geen moeite .... hij moet met zijn kop door de muur heen vooraleer ie het wil beseffen ....


Ik geloof niet dat ze jaloers is, kwestie van even je met je neus op de feiten te drukken .... ze was enkel bezorgd dat, tijdens haar afwezigheid, de vele centen die jij spendeert naar een andere meid zouden gaan .... dat is geen jaloezie maar alles voor zichzelf willen.
Het is fout gegaan toen je me van haar hebt afgeklopt, en je om middernacht naar huis ging .... mejuffer kwam gewoon terug in de bar .... wat heb jij toen moord en brand geschreeuwd dat ik je relatie om zeep wou helpen, dat ik geen respect heb, dat ik van jouw lief moest afblijven.
Heel wat interne mails tussen ons, waar je me bedreigde en me zelfs ging laten in mekaar slaan, allemaal voor een ontrouwe hoer, waar ik je enkel voor verwittigde, want hoe dom, stom en idioot ik je ook vond,ik was zowat de enige die je durfde te vertellen wat iedereen dacht .... ze wil enkel je geld.


Nu heb ik een olifantenhuid, en vind ik dreigementen en andere onzin niet erg, maar het ging zover dat zelfs de zaakvoerder van LR ons ging vragen de foto's van C weg te halen ... en echt niet op haar vraag.
Ik dacht het op te geven, maar ben je steeds blijven verwittigen dat je een volidioot bent, die zij dusdaning aan het plukken was totdat je het ofwel beseft, of totdat je volledige opgespaarde kapitaal erdoor is.


Dat ze meermaals tegen je vertelde dat ze die dronken en vieze klanten wil vergeten, beste deket, daar draait het nu eenmaal om ..... jij was voor haar een klant, en ze spreekt over alle anderen als vieze klanten, en jij bent de enige normale die in LR kwam????


We gaan niet in op de privacy van je ex, is nergens voor nodig, maar ik kan nog steeds niet begrijpen dat ...
- je denkt dat ze ooit maar een seconde op je verliefd was
- je denkt dat zij anders is dan de anderen
- jij steeds bent blijven beweren dat het bij jou anders was (jij hebt gewoon meer geld dan de doorsnee clubganger, dus er kan meer uitgehaald worden)
- je haar de schuld geeft van eht falen van jullie 'relatie', het is gewoon je eigen domme schuld, je had er nooit moeten aan beginnen, neuken in de club, betalen en op naar de volgende
- je ooit jezelf ook maar één seconde de kans hebt gegeven op slagen


Dat ze emotionele chantage deed, dat kon enkel omdat jij dat toeliet.
Dat ze liegt nu, daar moet je je niks van aantrekken, zij probeert terug in de clubs geld te verdienen, zo is nu eenmaal het leven van de meiden.
Dat jij whatsapps van haar hebt dat ze je grote liefde is, so what's app , wat ben je daar mee vooruit, gewoon vergeten en anderen neuken, zeker geen wraak willen, ik denk niet dat ze geld van je gestolen heeft, of tegen jouw wil bij jou is ingetrokken ..... dus there is only one person to blame ..... yourself .... zij heeft gewoon een klant geplukt .... klassieke verhaal.
Dat het een illusie was, dat heb ik je tig keer verteld, maar je sloeg me van haar af toen ik nog maar kwam een rode zuigstok aan haar geven .... de jaloezie kwam dus niet van haar kant, de echte jaloezie kwam van jou kant, dus zij speelde de jaloerse meid (om de welbekende redenen)
Dat je een kapitaal armer bent ..... zolang je nog kan schrijven hier en je verhaal doen, was het niet je laatste geld, gelukkig, dus prijs jezelf gelukkig dat het nu opgehouden is en niet tegen dat al je geld op was.


Dit is geen karaktermoord op jou ook niet, dit is gewoon je met je beide voetjes opd e grond zetten ....


En ik hoop dat je nu eindelijk eens geleerd bent, het is niet de eerste keer dat je dit is overkomen, eerst eentje in Samya, nu C ..... en ik vrees dat we binnen een jaar de volgende episode tegemoet gaan, ik hoop echter dat je zwaar gepakt bent en geleerd .... ik vrees er echter voor deket.




Ik spreek geen zalvende woorden, zowel foots als ikzelf (foots gaf het veel eerder op dan ik wegens hopeloos) hebben maanden op je proberen in te praten ..... ik heb me zelfs geweldig geamuseerd onderweg met je naar huis, maar toen was ik "een charel, een kerel en vooral een vervelende onbeschofte aap" ....


Je mag verliefd zijn op een hoer, maar laat die verliefdheid ophouden als je in de kleedkamer betaalt ...
Ik haal zelfs, om af te ronden een uitspraak aan van noglangnietuitgewandeld ..... je betaalt na afloop niet voor de sexxx, maar om de relatie die kan volgen en alle rompslomp eromheen af te kopen en naar de volgende te kunnen....


Laat dat een wijze les zijn voor je, end e volgende keer als ik je weer met een schatje van je zie zitten ergens en je dreigt alweer in hetzelfde verhaal te vervallen, neuk ik die lekkere stoot gewoon af voor je ogen .... dan mag ik nog een keertje de boeman zijn, maar dan zal je beseffen dat ze het ook graag met vieze mannetjes doet .... voor het geld


De schuld, beste deket, moet je vooral bij jezelf zoeken en in mindere mate bij al je zogenaamde 'vrienden' die je zalvende woorden toespraken, je steeds gelijk gaven, en je aanmoedigden en je zelfs durfden te vertellen dat je goed bezig was ..... je echte vrienden zijn diegenen die je met je neus op de feiten drukten en die je relatie geen schijn van een kans gaven.


Grote Groet,


sexmachine

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie